-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка
Придбання елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4c077e8882484231837f51d31938f32a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
16.10.2025 14:56 - 06.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.10.2025 № 273
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2025 № 273
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-09-12-011234-a 12.09.2025 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ЛЕКС СТАЙЛ», ФОП «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ», ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-09-12-013372-a ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКС СТАЙЛ» (ТОВ «ЛЕКС СТАЙЛ») від 23.09.2025 №37, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника фізична особа-підприємець «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ» (ФОП «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ») від 24.09.2025 №38, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі фізична особа-підприємець «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ» (ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ») від 25.09.2025 №39, тендерну пропозицію ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2025, договір про закупівлю товару від 03.10.2025 №254 (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 23.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025.
Період усунення порушень:
03.11.2025 16:45 - 07.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
9d81415b45bd454991dddbdc47283110
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d8776ba3b659458a87843a5dd97afa93
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.10.2025 08:49
Опис:
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради, як Замовник, надає пояснення по суті на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Придбання елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка», код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-011234-a).
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Відповідно до рішення Криворізької міської ради від 31.03.2016 № 381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів» зі змінами, виконкому Інгулецької районної у місті ради делеговано повноваження щодо організації роботи з придбання та встановлення елементів благоустрою.
Бюджетне призначення на закупівлю топіарних фігур для дитячого містечка надано Замовнику згідно рішення районної у місті ради від 26.08.2025 № 220 «Про внесення змін до рішення районної у місті ради від 28.11.2024 № 189 «Про бюджет Інгулецького району у місті Кривий Ріг на 2025 рік».
Бюджетне призначення на закупівлю товару надано Замовнику по КПКВК 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування».
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
З метою забезпечення дозвілля дітей Інгулецького району, створення безпечного простору, де вони можуть гратися, у Замовника виникла необхідність у закупівлі даних елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275, зі змінами, а саме методом порівняння ринкових цін шляхом визначення очікуваної вартості на підставі інформації з отриманих Замовником цінових пропозицій.
2. Щодо надання посилання на доступну для перегляду сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На офіційному вебсайті виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради (ing-org.gov.ua) в розділі «Закупівлі» підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» Замовником розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання надається: https://ing-org.gov.ua/oberuntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-pridbannya-elementiv-blagoustroyu-topiarni-figuri-dlya-dityachogo-mistechka-dk-021-2015-44210000-5-.html
Обґрунтування оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами.