• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка

Придбання елементів благоустрою – топіарні фігури для дитячого містечка

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 4c077e8882484231837f51d31938f32a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2025 14:56 - 06.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.10.2025 № 273 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 № 273 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-09-12-011234-a 12.09.2025 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ЛЕКС СТАЙЛ», ФОП «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ», ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-09-12-013372-a ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКС СТАЙЛ» (ТОВ «ЛЕКС СТАЙЛ») від 23.09.2025 №37, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника фізична особа-підприємець «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ» (ФОП «ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ») від 24.09.2025 №38, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі фізична особа-підприємець «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ» (ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ») від 25.09.2025 №39, тендерну пропозицію ФОП «ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2025, договір про закупівлю товару від 03.10.2025 №254 (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 23.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025.
Період усунення порушень: 03.11.2025 16:45 - 07.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2025 16:45

Запити/Пояснення