-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Оптоволоконний кабель
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Завершена
3 564 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a9115e8e984248b1b8a2f17874d92721
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-04-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2025 00:00
Період моніторингу:
04.11.2025 15:23 - 26.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2025 №247
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.11.2025 №247.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-10-011156-a, 10.09.2025. Дані автоматичних індикаторів ризику.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2144 (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-09-002987-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; заповнену інформацію в електронних полях в електронній системі закупівель щодо досліджуваної процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 №850(ВТ); тендерну пропозицію ТОВ «Ромсат Україна», опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Ромсат Україна» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 №863(ВТ), від 03.10.2025 №874(ВТ), від 20.10.2025 №951(ВТ) та від 23.10.2025 №967(ВТ); наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кабельний завод «ФІКСНЕТ» (скарга UA-2025-09-10-011156-a.a1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 15.10.2025 №15614-р/пк-пз), оприлюднену 20.10.2025 Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію «Кабельний завод «ФІКСНЕТ» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Кабельний завод «ФІКСНЕТ»; оприлюднені ТОВ «Кабельний завод «ФІКСНЕТ» як переможцем тендеру документи; договір від 30.10.2025 №556-25, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-09-10-011156-a.а1 та прийняття відповідного рішення за результатами розгляду такої скарги, моніторинг щодо питань, обставин та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
17.11.2025 17:09 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
92ac037e519a41eab990514b8e139919
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2025 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2025 00:00
Опис:
Дата: 07.11..2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-09-10-011156-a, яка проведена Військовою частиною А2144 (далі – Замовник), виникла необхідність в наданні пояснення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55963d00d0104ae59000dd9cc9026a8d
Назва:
У відповідь на запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 07.11.2025, в рамках моніторингу процедури закупівлі «Оптоволоконний кабель», за кодом ДК 021:2015: 32560000-6 Оптоволоконні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-10-011156-a) надаємо пояснення: 1. Щодо питання: «1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Дата опублікування:
11.11.2025 11:56
Опис:
Визначення очікуваної вартості оптоволоконного кабелю (далі – предмет закупівлі, товар) проводилось в межах кошторисних призначень на 2025 рік, шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників про надання комерційних пропозицій, враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та у відповідності до вимог наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі – АДПСУ/Адміністрація Держприкордонслужби) від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», від 07.11.2022 № 570-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку до видатків для коштів, отриманих відповідно до річного кошторису на 2025 рік, загального фонду державного бюджету. Закупівля здійснювалась за зазначені кошти.
За результатами проведеного моніторингу цін, відповідно до вказаних вище наказів АДПСУ, опрацьовано Звіт про результати підсумкового моніторингу (далі – Звіт), в якому зазначена інформація щодо цін за одиницю на товар, що є предметом закупівлі, від потенційних постачальників. Звіт, комерційні пропозиції потенційних постачальників, запити на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників додаються до пояснення. Розрахунок очікуваної вартості товару здійснювався методом порівняння ринкових цін на товари та визначення найменшої цінової пропозиції серед отриманих комерційних пропозицій.
Найнижча цінова пропозиція за одиницю товару за результатами моніторингу цін становить 13,20 грн, очікувана вартість відповідно предмету закупівлі склала 3 564 000,00 грн (придбання 270 000 м).
Відповідно до наказу АДПСУ від 07.11.2022 № 570-АГ, направлено клопотання на Адміністрацію Держприкордонслужби щодо погодження Звіту, доцільності, кількості, ціни за одиницю предмета закупівлі, лист від 03.09.2025 № 02.8/22464-25-Вих (додається).
Адміністрацією Держприкордонслужби погоджено закупівлю за ціною 13,20 грн за метр, кількістю – 270 000 м, розпорядження АДПСУ від 03.09.2025 № 02.8.5/69451-25-Вих (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою військової частини 2144 в умовах правового режиму воєнного стану. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб військової частини та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Обґрунтування потреби в закупівлі оптоволоконного кабелю додається.
Закупівля оптоволоконного кабелю здійснюється з метою забезпечення безперервної та ефективної роботи системи охорони державного кордону. Необхідність придбання даного товару обумовлено створенням сучасної інтелектуальної системи охорони кордону (прокладанням волоконно-оптичних ліній для інтегрування засобів відеоспостереження, тепловізійних камер, сенсорних систем контролю та інших елементів автоматизованого моніторингу ситуації на кордоні, тощо.)
Крім того, відповідно до пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Адміністрації Державної прикордонної служби України за посиланням:
https://dpsu.gov.ua/uk/1758027059778-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-optovolokonni-materiali.
Зазначена інформація, також, міститься в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-10-011156-a.