• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 77220000-8 «Послуги з просочування деревини»

Кількість: 1 послуга Обсяг надання послуг: 6576,0 кв. м. Місце надання послуг: 1. Будівля стаціонару геріатричного профілю за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Петропавлівська, 123; 2. Будівлі стаціонару психоневрологічного профілю за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Шевченка, 2 (жилий корпус, пральня, прохідна); 3. Будівля відділення підтриманого проживання за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. В. Чорногора, 37; 4. Будівля стаціонарного відділення комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та дітей групи ризику за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Професійна, 11 5. Будівля відділення надання соціальних послуг за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Сковороди, 11; 6. Будівля відділення підтриманого проживання за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Івана Мазепи, 1.

Завершена

1 235 140.60 UAH з ПДВ
Номер: b367b96f6c5a4f87b2f4cfaa54f61151
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.10.2025 12:17 - 19.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 № 359 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-09-10-007821-a 10.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л», «БПК Газінвестпроект» та ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 23.09.2025 № 14536-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.09.2025 № 41, зі змінами (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ 23.09.2025 № 14536-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2025, тендерні пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л», ТОВ «БПК Газінвестпроект» та ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» від 02.10.2025 № 45, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БПК Газінвестпроект» від 06.10.2025 № 46, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ» від 07.10.2025 № 48 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.10.2025, договір про закупівлю послуг від 16.10.2025 № 89, пояснення та документи надані Замовником від 31.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що Замовником протоколами від 02.10.2025 № 45 та від 06.10.2025 № 46 прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «БПК Газінвестпроект». Перевіркою підстав відхилення зазначених у протокольних рішеннях, порушень не установлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів визначено учасника - ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ», з остаточною ціною тендерної пропозиції 1 131 424,50 гривень та укладено договір про закупівлю послуг від 16.10.2025 № 89. Відповідно до частини 12 статті 8 Закон № 922-VIII моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.11.2025 18:45 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2025 18:45

Запити/Пояснення