-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Напівпричепи (низькорамні трали) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн
Завершена
89 539 956.00
UAH з ПДВ
Номер:
de9b68ff1cce4613a1b17a7d56b2d6ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 16:24 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-09-08-012989-a 08.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-АВТО-Д» (лот 1, 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17 вересня 2025 року № 305 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 30 вересня 2025 року (лот 1, 2), тендерну пропозицію за лотами 1, 2 - приватного підприємства «ТРАНС-АВТО-Д» (далі – ПП «ТРАНС-АВТО-Д»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30 вересня 2025 року № 318 (лот 1,2), повідомлення про намір укласти договір по закупівлю від 30 вересня 2025 року (лот 1, 2), договір від 15 жовтня 2025 року № 324 на суму 60 298 884,00 грн у т.ч. ПДВ (лот 1), договір від 15 жовтня 2025 року № 325 на суму 28 139 479,00 грн у т.ч. ПДВ (лот 1), пояснення та документи надані Замовником 01 та 04 грудня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.12.2025 18:06 - 16.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2025 18:06
Запити/Пояснення
Номер:
4f560a9cf7404ad0968ed9a82f0aa35e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2025 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Напівпричепи (низькорамні трали) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-08-012989-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином переможцем ПП "ТРАНС-АВТО-Д" виконано вимоги пункту 6 Розділу VІ тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b6e287e16873434bb4ce6a199c4ba2bb
Назва:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 26.11.2025 року щодо закупівлі “Напівпричепи (низькорамні трали) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн” (UA-2025-09-08-012989-a) повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
01.12.2025 16:07
Опис:
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125) визначено:
- “Операція 3. Узагальнення пріоритетних потреб (структурні підрозділи апарату ДСНС за напрямами)
У разі прийняття рішення про проведення централізованої закупівлі готується наказ, яким затверджується перелік, обсяги та отримувачі майна централізованих закупівель та визначається орган, який буде здійснювати таку закупівлю.”
- “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)
Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю, для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг,розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС. У разі надходження під час здійснення централізованих закупівель звернень (скарг, вимог тощо) про необхідність внесення обґрунтованих змін до технічних вимог, оприлюднених на офіційному сайті ДСНС, орган, який здійснює централізовану закупівлю, протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення (скарги, вимоги тощо) має право звернутися до Робочої групи через структурний підрозділ апарату ДСНС за напрямом з клопотанням щодо необхідності внесення змін до відповідних технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Голова Робочої групи на підставі відповідного звернення ініціює збір Робочої групи для розгляду питання доцільності внесення змін до технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Робоча група у разі необхідності ініціює внесення відповідних змін до наказу ДСНС, яким затверджені технічні вимоги. У разі відсутності підстав для перегляду технічних вимог відповідний структурний підрозділ апарату ДСНС протягом одного робочого дня ознайомлює з ухваленим рішенням орган, який здійснює централізовану закупівлю.”
Наказом ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 “Про здійснення централізованих закупівель та внесення змін у наказ ДСНС від 03.02.2025 № 54” було визначено додаткову потребу в закупівлі напівпричепів (низькорамних тралів) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн у кількості 22 одиниці для забезпечення органів і підрозділів служби цивільного захисту.
Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна, затверджені наказом ДСНС України від 22.09.2025 № НС-1187 "Про затвердження технічних вимог до напівпричепа (низькорамного трала) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн" та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/.
На виконання вимог наказу ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 сектором маркетингових досліджень Управління визначено очікувану вартість відповідно до пункту 2 розділу ІІІ примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель (висновок від 08.09.2025 № 1485-ДЗ/76 додається).
Згідно висновку очікувана вартість напівпричепа (низькорамного трала) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн у кількості 22 одиниці складає 89 532 956,00грн., ціна за 1 одиницю 4 069 998,00 грн.
08.09.2025 Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю напівпричепів (низькорамних тралів) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн у кількості 22 одиниці (UA-2025-09-08-012989-a).
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025).
Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" перед підписанням договорів про закупівлю надано необхідні документи (документи додаються).
Номер:
42712d0d036e40619e67ae42791e62a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Напівпричепи (низькорамні трали) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-08-012989-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином учасником ПП "ТРАНС-АВТО-Д" виконано вимоги пункту 6 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання документу, який підтверджує реєстрацію учасника в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами. Оскільки відповідно до реєстраційного повідомлення від 13.03.2012 № 4/8-2644 виданого Управлінням державної автомобільної інспекції МВС України, ПП "ТРАНС-АВТО-Д" поставлено на облік та пропонується розпочати діяльність, пов’язану з виробництвом причепів та їх складових частин.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c41ab3a715c74213b7371522f5ffb7c8
Назва:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 03.12.2025 року щодо закупівлі “Напівпричепи (низькорамні трали) з вантажопідйомністю не менше 45 тонн” (UA-2025-09-08-012989-a) повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
04.12.2025 15:24
Опис:
У відповідь на вимогу тендерної документації, учасником закупівлі надано набір загальних реєстраційних документів та доказів дотримання встановленого порядку торгівлі, оскільки єдиного спеціалізованого "документа на право торгівлі" в Україні не існує.
Учасником на виконання вимоги пункту 6 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання документу, який підтверджує реєстрацію учасника в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами. надані наступні документи:
1. Витяг та Виписку з Єдиного державного реєстру (ЄДР) – файл «8 Виписка та Витяг з ЄДР 130225.pdf»: це основний документ, що підтверджує державну реєстрацію суб'єкта господарювання. У цьому документі зазначений відповідний КВЕД (Класифікація видів економічної діяльності), який дозволяє торгівлю транспортними засобами, а саме: «45.19 "Торгівля іншими автотранспортними засобами"», а також інші суміжні коди, що стосуються оптової торгівлі спецтехнікою/причепами/напівпричепами.
2. ВИТЯГ № 2022044500012 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ – файл «35 Витяг ПДВ.pdf»: документ, що підтверджує легальний податковий статус учасника.
3. Гарантійний лист про ліцензії та дозволи – «файл 2.5 Ліцензії.pdf»: це офіційний супровідний лист за підписом керівника підприємства, в якому роз'яснюється, що згідно з чинним законодавством України спеціальна ліцензія чи єдиний дозвіл на право торгівлі транспортними засобами не видається, а право здійснювати таку діяльність підтверджується саме наведеними вище реєстраційними документами та дотриманням Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами.
4. Статут підприємства – файл «31 Статут та Опис 2025.pdf», який також містить положення про право займатися торговельною діяльністю – дивись пункт 3.2. Предмет діяльності Підприємства: «…Оптова торгівля автомобілями; Роздрібна торгівля автомобілями; Посередництво в торгівлі автомобілями; Технічне обслуговування та ремонт автомобілів; Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; Посередництво в торгівлі автомобільними деталями та приладдям;… Інші види оптової торгівлі;…».
Цей пакет документів у сукупності підтверджує реєстрацію учасника в уповноважених державних органах (Мін'юст, ДПС) та його право на здійснення відповідної господарської діяльності.
Учасником крім зазначених документів надано РЕЄСТРАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДАІ (файл «23 Реєстраційне повідомлення МВС_compressed.pdf) наступного змісту: «Комісією Державтоінспекції розглянуто матеріали № 2895 від 06.03.2012, надані УДАІ УМВС України в Хмельницькій області. Повідомляємо, що за результатами розгляду поставлено на облік та пропонується розпочати діяльність, пов'язану з виробництвом причепів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери ПП „Транс-Авто-Д"...».
ДАСУ звертає увагу на те, що у цьому повідомленні учасника поставлено на облік як виробника, а не продавця. Що відповісти ДАСУ
У відповідь на зауваження Державної аудиторської служби України (ДАСУ) щодо наданого Реєстраційного повідомлення ДАІ стосовно взяття на облік учасника, як суб’єкта господарювання, Що здійснює діяльність, пов'язану саме з виробництвом причепів та їх складових частин, пояснюємо наступне.
Діяльність з виробництва причепів та їх складових частин (як зазначено в повідомленні ДАІ) логічно та юридично включає право на їх первинну реалізацію кінцевому споживачу або дилерам. Виробник не може здійснювати свою основну діяльність без права продажу виробленого товару. Реєстрація в ДАІ як виробника є спеціальним обліком, необхідним для присвоєння ідентифікаційних номерів та первинної реєстрації транспортних засобів, що є обов'язковою передумовою для введення продукції в обіг.
Слід наголосити, що основні докази права на здійснення торгівлі містяться в інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції, зокрема у зазначених вище.
Чинним законодавством України передбачено, що виробники транспортних засобів мають право самостійно здійснювати як оптову, так і роздрібну торгівлю виробленими ними транспортними засобами відповідно до «Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери» (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 р. № 1200 зі змінами), який регулює діяльність як суб'єктів господарювання, що здійснюють торгівлю, так і виробників.
Вищезгадане повідомлення від ДАІ (на той час — уповноваженого органу МВС) свідчить про взяття суб'єкта на спеціальний облік як виробника причепів. Цей облік необхідний виключно для технічних та реєстраційних процедур: присвоєння ідентифікаційних номерів (VIN-кодів), оформлення документів первинної реєстрації (наприклад, довідок-рахунків або актів прийому-передачі), що є обов'язковим для подальшої постановки транспортного засобу на облік в сервісному центрі МВС кінцевим покупцем. Звертаємо увагу ДАСУ, що тендерною документацією не вимагалось надання документа саме ДАІ (на той час – уповноваженого органу МВС) чи сервісного центру МВС (на теперішній час) на право здійснення торгівлі транспортними засобами.
За загальним принципом господарського права України, виробник має повне право реалізовувати (продавати) власно вироблену продукцію. Неможливо бути виробником і не мати права продати свій товар. Це право випливає з факту державної реєстрації підприємства та його статуту.
Саме право здійснювати комерційну діяльність (торгівлю) підтверджується не цим повідомленням ДАІ, а загальними реєстраційними документами підприємства зазначеними вище.