• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.

ДК 021:2015 - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін

Завершена

3 170 706.00 UAH з ПДВ
Номер: 48c287bc6b1c46229c861a733b963929
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 27.10.2025 13:50 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 24.10.2025 № 112-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-09-04-011283-a, яку проводить Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору у відповідності з умовами тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 03 » листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Малотокмачанської сільської ради Пологівського району Запорізької області (далі - Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.09.2025; протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників – ТОВ "ДЕО ТЕКС", ТОВ "Техноторг"; протокольні рішення уповноваженої особи; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2025 № 15199-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2025; укладений договір від 21.10.2025 № 19; запити на надання пояснень від 28.10.2025, 30.10.2025 та відповіді на них від 29.10.2025, 31.10.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. В ході проведення моніторингу Замовником опубліковано звіт про виконання договору. На письмові запити органу Держаудитслужби опубліковані документи, що підтверджують повне виконання договору.
Період усунення порушень: 03.11.2025 17:17 - 07.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2025 17:17

Запити/Пояснення