-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
33 885 775.00
UAH з ПДВ
Номер:
61cb4eea4a9043fc95906775940db294
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 18:42 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2025 № 290
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2025 № 290
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-09-04-005590-a 04.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує:
оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками щодо наступних матеріальних ресурсів: п. 38 Втулки ущільнювальні, п. 82 Замазка захисна, п.89 Камінь декоративний, п.119 Металеві конструкції, п.120 Металеві прокладки, п.210 Металоконструкції індивідуальні, п. 127 Нитки швейні, п. 168 Скоби будівельні, п. 179 Тавот;
оприлюднити нотаріально посвідчений Договір позички від 30.01.2025 без номера, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» та Фізичною особою Москвичем Павлом Сергійовичем;
здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закупівель Київського комунального об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол від 04.09.2025 №08/09/2025 зі змінами від 05.09.2025 №11/09/2025 та зі змінами від 15.09.2025 №27/09/2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.09.2025; вимогу про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2025; договір від 07.10.2025 №118/10 (далі – Договір), пояснення Замовника від 14.10.2025 та 17.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 07.10.2025 оприлюднено Договір з додатками. Згідно з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, яка є Додатком 5 до укладеного Договору від 07.10.2025 №118/10 на окремі найменування матеріальних ресурсів відсутні характеристики, а саме: п. 38 Втулки ущільнювальні, п. 82 Замазка захисна, п.89 Камінь декоративний, п.119 Металеві конструкції, п.120 Металеві прокладки, п.210 Металоконструкції індивідуальні, п. 127 Нитки швейні, п. 168 Скоби будівельні, п. 179 Тавот.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 14.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 17.10.2025 надав пояснення наступного змісту: «Під час виконання робіт уточнені характеристики зазначених матеріалів будуть відображені у складі виконавчої документації, зокрема:• в актах виконаних робіт (форми КБ-2в, КБ-3);• у технічних паспортах, сертифікатах відповідності та паспортах якості, які надаються постачальниками матеріалів;• у специфікаціях та додатках до робочої документації, що формуються під час фактичного використання матеріалів».
Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» встановлено наступне.
2.1. Вимогами пункту 1.1 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що для документального підтвердження наявності техніки у разі якщо техніка є залученою, Учасник подає у складі тендерної пропозиції діючі договори оренди, суборенди, надання послуг, лізингу тощо.
При цьому, учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» надав Договір позички від 30.01.2025 без номера, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» (Користувач) та Фізичною особою Москвичем Павлом Сергійовичем (Позичкодавець) (файл «д.6 п.1.1 Автомобіль П.С.pdf»), згідно умов якого Позичкодавець передає, а Користувач Приймає в безоплатне користування транспортний засіб, а саме автомобіль марки VOLVO модель XC90 тип ЗАГАЛЬНИЙ ЛЕГКОВИЙ УНІВЕРСАЛ, номер шасі (кузова, рами) (Е.1), ідентифікаційний номер транспортного засобу Е -YV4A22PK8J1192858, реєстраційний номер КА1002PC, 2017 року випуску.
Однак, наданий договір не містить нотаріального посвідчення, що не відповідає нормам чинного законодавства, оскільки вимогами частини четвертої статті 828 Цивільного кодексу України, Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо надання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» документального підтвердження наявності техніки.
2.2. Вимогами пункту 16 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Крім того, вимогами пункту 24 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що у разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Поряд з цим, вимогами пункту 17 Додатку 6 до тендерної документації визначено перелік документів у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація/республіка білорусь/ісламська республіка іран, громадянин російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран та проживають на території України на законних підставах; вимогами пункту 20 Додатку 6 до тендерної документації встановлена необхідність надати Лист-згоду на обробку персональних даних за формою, наведеною у Додатку №4 тендерної документації (Подається виключно учасниками-фізичними особами/фізичними особами-підприємцями); вимогами пункту 22 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Однак, довідку в довільній формі з поясненням щодо ненадання документів, визначених пунктами 17, 20, 22 у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» не надано, шо не відповідає вимогам пунктів 16 та 24 Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо надання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» в частині надання документів, визначених вимогами пунктів 16 та 24 Додатку 6 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
22.10.2025 21:23 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 21:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-04-005590-a, щодо усунення порушень:
1. До договору підряду від 07.10.2025 № 118/10 додатковою угодою № 2 від 29.10.2025 внесено відповідні зміни та оприлюднено через електронну систему закупівель.
2. Надаємо нотаріально посвідчений Договір позички від 30.01.2025 без номера, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» та Фізичною особою Москвичем Павлом Сергійовичем
3. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.
Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту:
30.10.2025 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
3ea90150d64b4e2783c18045383a2ac5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-04-005590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати відповідну інформацію та документальне підтвердження щодо забезпечення виконання договору підряду від 07.10.2025 №118/10.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
debc37c45a1b4352a90d9b8de9ffa8b1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2025 11:03
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення виконання робіт відповідно до Наказу від 11 липня 2025 року № 143 Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-005590-a).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі проектної документації (копія додається).
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «Експертиза ЮА», шляхом отримання позитивного Експертного звіту № 09/1027Ю-07/25 від 09 липня 2025 (копія додається).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору про закупівлю – 1 002 843,96 грн. без ПДВ. Оплата була внесена 07.10.2025 року (копія додається).
Номер:
7b0c3e596a7c4442a71196fb5fc5aa5a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-04-005590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Згідно з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, яка є Додатком 5 до укладеного Договору від 07.10.2025 №118/10 на деякі найменування матеріальних ресурсів відсутні характеристики, а саме: п. 38 Втулки ущільнювальні, п. 82 Замазка захисна, п.89 Камінь декоративний, п.119 Металеві конструкції, п.120 Металеві прокладки, п.210 Металоконструкції індивідуальні, п. 127 Нитки швейні, п. 168 Скоби будівельні, п. 179 Тавот.
Надати пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f66e1db15bcb4c89a6d3b2f0f6cccdfc
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2025 11:00
Опис:
Відсутність деталізованих характеристик пояснюється тим, що зазначені матеріальні ресурси належать до стандартних або допоміжних, і їхні конкретні параметри визначаються на етапі виконання робіт відповідно до робочої документації, технологічних вимог та чинних державних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Під час виконання робіт уточнені характеристики зазначених матеріалів будуть відображені у складі виконавчої документації, зокрема:
• в актах виконаних робіт (форми КБ-2в, КБ-3);
• у технічних паспортах, сертифікатах відповідності та паспортах якості, які надаються постачальниками матеріалів;
• у специфікаціях та додатках до робочої документації, що формуються під час фактичного використання матеріалів.
Таким чином, відсутність розширених характеристик у Додатку 5 не впливає на достовірність кошторисних розрахунків і обумовлена процедурою деталізації матеріалів на стадії виконання робіт та оформлення виконавчої документації.