• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

33 885 775.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 04.09.2025 12:13 - 17.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Розрахунок Договірної ціни

Номер: 07450aa9d7f24e719f90b033706f23e0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-04-005590-a.b3
Назва: Розрахунок Договірної ціни
Вимога:
Згідно Додатку 1 до ТД зазначено: 4.Вимоги щодо формування договірної ціни. 4.1. Відповідно до пункту 5.2 кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. 4.2. Загальна вартість за договірною ціною має відповідати ціні пропозиції Переможця. 4.3. Розрахунок договірної ціни Переможцю рекомендується здійснювати у програмному комплексі «АВК-5» або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 4.4. Договірна ціна означає ціну, за яку Переможець згоден виконати будівельні роботи відповідно до цього Додатку. Договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. 4.5. Договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт, всіх матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання будівельних робіт відповідно до цього Додатку. 4.6. Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. 4.7. Договірна ціна повинна включати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. 4.8. Розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. Розмір кошторисної заробітної плати по підприємству не повинен перевищувати 26 514,56 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення від 30.01.2025 № 5/10472 КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про розмір заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій»). 4.9. Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику: 4.9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації: - договірна ціна (згідно форми додатку 30 до Настанови); - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до локальних кошторисів; 4.9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»: - календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади; - підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання; 4.9.3. у машинозчитувальному форматі «MS Word» (doc, docx): - ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі «MS Word» (doc, docx). 4.10. Договірна ціна повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. 4.11. До договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору. НАГОЛОШУЄМО, що згідно Закону "Про Публічні закупівлі" переможець повинен підгрузити розрахунок Договірної ціни у систему Прозоро. Також згідно п.1,3 Додатку 1 1.3. Кошторисну документацію та акти виконаних робіт підряднику рекомендовано надавати в програмному комплексі АВК-5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 1.3.1. У відомостях ресурсів до локальних кошторисів, які переможець закупівлі надає у складі кошторисної документації до договору про закупівлю, має міститися інформація про ціни на матеріальні ресурси, найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиниця їх виміру, кількість, відпускні ціни, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, а також країну походження товарів щодо кожної номенклатурної позиції. (Матеріальні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів), які необхідні для виконання будівельних робіт (Відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України). Якщо не буде опублікована Договірна ціна, ми змушені будем звернутись до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.6 Додатку 7 тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику: 6.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації: - договірна ціна (згідно з формою додатку 30 до Настанови); - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до локальних кошторисів. 6.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»: - календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади; - підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання. 6.3. інформація про ціни на матеріальні ресурси подається у машинозчитувальному форматі (Microsoft Word/Еxсel) відповідно до Таблиці 1. Укладений договір з усіма додатками, в тому числі з погодженою договірною ціною будуть опубліковані в строк, що передбачений Особливостями.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Наявність працівників

Номер: efbb9610eaa24b2baee0acc3e9ab0a15
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-04-005590-a.c2
Назва: Наявність працівників
Вимога:
Шановний Замовник, а чи може виконати учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР", якого ви обрали переможцем, всі роботи тільки 4 людини, які учасник надав в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації? В умовах ТД документації згідно Додатку 6 п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено в п. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ та освіту. 2.2. Обов’язкова наявність працівників: - Головного інженера - Виконроба (учасник у складі тендерної пропозиції подає копію діючого сертифікату) - - інженер проектувальник в частині кошторисної документації (учасник подає у складі тендерної пропозиції копію діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом подається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації) Тобто, Замовник вимагає, щоб в учасника були наявні працівники, які будуть виконувати дані роботи, АЛЕ, в обов'язковому порядку повинні бути головний інженер, проектувальник і інженер-проектувальник. Також, учасник зазначає, що він не буде залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання даних робіт. Шановний ЗАМОВНИК, дана вимога не підтверджена. Враховуючи сказане, у тендерній документації Переможця наявні невідповідності документах тендерної пропозиції, а отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" через наявність таких невідповідносте не могло бути визначений переможцем процедури закупівлі. Відповідно до пунктів 43 та 44 Особливостей не може бути обраний переможцем закупівлі учасник, Пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Обравши даного учасника переможцем закупівлі Замовник знехтував Законом та порушив права ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ". Просимо Замовника скасувати неправомірне рішення про визначення Переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В ішому випадку, ми змушені звернутись в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації щодо підтвердження кваліфікації працівників встановлені відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та застосовуються однаково до всіх учасників. Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав: -довідку про наявність працівників із зазначенням посад, ПІБ та освіти із зазначенням обов'язкових фахівців; - згоду з технічними вимогами до предмета закупівлі, чим підтвердив готовність виконати роботи у повному обсязі та відповідно до умов тендерної документації. Тендерна документація не містила вимоги щодо мінімальної чисельності штату або конкретної кількості працівників. Вона лише передбачала підтвердження наявності обов’язкових ключових спеціалістів, що і було виконано Переможцем. Таким чином, пропозиція Переможця відповідає умовам тендерної документації та Закону, а підстав для її відхилення немає. Встановлені вимоги не є дискримінаційними та були застосовані рівною мірою до всіх учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Аналогічний досвід

Номер: 045eea8c0acb4fa8a69bc9d08e7f3180
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-04-005590-a.a1
Назва: Аналогічний досвід
Вимога:
Шановний Замовник, згідно ТД, була вимога підтвердження аналогічного досвіду. В ТД документації зазначено, що аналогічними за предметом закупівлі вважатимуться договори укладені в період з 2021 по 2024 роки, предметом яких був капітальний ремонт/реконструкція/реставрація об’єкту будівництва укладених учасником та виконаних в повному обсязі. Згідно технічних вимог даної закупівлі, аналогічними договорами вважаються договори предметом яких є капітальний ремонт/нове будівництво/реконструкція об'єктів благоустрою (парків та скверів). "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" надає в своїй пропозиції аналогічний договір (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-27-006118-b ) "Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт приймального відділення (корпус №1) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва". Даний договір не є аналогічним по роботам ВЗАГАЛІ, так, як цей договір є аналогом на будівельні роботи і в переліку виконаних робіт ЗОВСІМ немає аналогічних робіт згідно даної закупівлі "Капітальний ремонт південної частина парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація". Шановний Замовник, просимо переглянути своє рішення, так як будівництво лікарні і ремонт парків це є різні види робіт, і Учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" не підтвердив дану вимогу. А як учасник, який не виконував раніше таких договорів, може виконати дані роботи? Просимо переглянути рішення про визнання Переможця, так як ми змушені будемо звернутись в АМКУ.
Вирішення: Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів встановлені Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та застосовуються однаково до всіх учасників. У тендерній документації чітко визначено, що аналогічними вважаються договори, предметом яких є капітальний ремонт / реконструкція / реставрація об’єктів будівництва, укладені у 2021–2024 роках та виконані у повному обсязі. При цьому Замовник свідомо не обмежував аналогічність лише договорами на капітальний ремонт парків чи скверів, тобто тими, що прямо вказані у предметі закупівлі. Метою такої вимоги є підтвердження загального досвіду у сфері виконання будівельних робіт відповідного характеру та складності, а не ототожнення з конкретним видом об’єкта. Таким чином, встановлений критерій не є дискримінаційним, оскільки: 1. застосовується однаково до всіх учасників; 2. допускає підтвердження досвіду на різних видах об’єктів будівництва; 3. відповідає практиці АМКУ, згідно з якою «аналогічний договір» не означає тотожність предмета закупівлі, а лише підтвердження схожого досвіду виконання будівельних робіт. Підстав для перегляду рішення Замовника немає.
Статус вимоги: Відхилено