-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility
Завершена
1 263 101.00
UAH з ПДВ
Номер:
9a83c7f36279420e8d0dfc793f65307d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 18:29 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2025 № 317
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-09-02-002177-a 02.09.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі - Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» від 15.09.2025 № 101 та повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025, договір від 29.09.2025 № 236, пояснення та документи надані Замовником від 24.09.2025 та від 06.10.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» з остаточною ціновою пропозицією 1 197 641,76 гривень та ТОВ «ХАССПА» з остаточною ціновою пропозицією 1 257 900,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано ̶ ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» з остаточною ціною пропозиції 1 197 641,76 гривень з ПДВ та укладено договір від 29.09.2025 № 263.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі UA-2025-09-02-002177-a передбачено, за бюджетними програмами:
0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору;
0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України.
Таким чином, на зазначену закупівлю за ID: UA-2025-09-02-002177-a поширюються положення Рамкової угоди, які встановлюють обов’язкові вимоги щодо дотримання обмежувальних заходів ЄС, визначення прийнятності учасників, суб’єктів та матеріалів для постачання, правил прозорості, підтвердження походження товарів, забезпечення публічності та зберігання документів (статті 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди).
За результатами моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування» Додатку 2 до ТД, Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 1.
Відповідно до форми Таблиці 1 Учасники, в складі тендерної пропозиції, повинні надати технічну специфікацію, в якій зазначено найменування товару (його модель та марка), технічні характеристики товару, одиниця виміру, кількість, виробник товару та країна походження товару.
Однак, моніторингом встановлено, що ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» в складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію за формою, встановленою у Таблиці 1 Додатку 2 до ТД файл: «Додаток_2_Інформація_про_необхідні_технічні_якісні_та_кількісні.pdf», в якій, відповідно до позиції 1 (Плита ПЕ 4 Ч (АРМ -ЕКО) зазначено гарантійний термін «не менше 12 місяців», на позицію 2 (шафа холодильна UR 600X1 (Tefcold)) не зазначено гарантійний термін, на позицію 6 (Гриль контактний верхня та нижня поверхні рифлені 230 В/2200Вт 430х(Н)290 mm) зазначено гарантійний термін «не менше 12 місяців», чим недотримано вимоги Додатку 2 до ТД.
У зв’язку із зазначеним, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 01.10.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит Замовником через електронну систему закупівель 06.10.2025 надано наступні пояснення, зокрема : «…З приводу гарантійного терміну - це орфографічна помилка, постачальник підтвердив гарантійний термін підписавши додаток № 2 Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі…».
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII, проводять такі закупівлі з урахуванням положень Особливостей та принципів публічних закупівель.
Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
13.10.2025 18:23 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 18:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Броварський професійний коледж» у рамках здійснення моніторингу Північним офісом Державної аудиторської служби України , опрацьовано інформацію про результати моніторингу за предметом закупівлі «Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти» , за кодом ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування .
З метою забезпечення організації та проведення закупівель товарів/робіт/ послуг, замовник зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
У висновку зазначено зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи результати моніторингу , була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою Безпалько О.Ю та направлення уповноваженої особи на навчання, щодо подальшого недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведені державних закупівель .
Оприлюднити через електронну систему закупівель зазначену інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту:
15.10.2025 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
4cc9606123b745f38c3b3e20daf81477
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
23.09.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-002177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bc3561282c6647c0b01afe873961dbeb
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UA-2025-09-02-002177-а
Дата опублікування:
24.09.2025 08:23
Опис:
Пояснення на запит
Заклад професійної (професійно-технічної)освіти «Броварський професійний коледж»
Код ЄДРПОУ: 05536642
Адреса: 07400, Київська область, м. Бровари, б-р. Незалежності, 14-Б
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.)
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-09-02-002177-а
Закупівля : Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») , кодом ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування . Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility .
1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалося на підставі отриманих трьох комерційних(цінових) пропозицій (пункт 2 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275). Лист- запит комерційної пропозиції та отримані комерційні пропозиції на обладнання додаються.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Згідно з чинним законодавством, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості, оприлюднюється на офіційному веб-сайті замовника https://bpk.net.ua/prozorist_ta_infovidrytist/654-prozorist-ta-vidkrytist-zakladu.html ЗП(ПТ)О «Броварський професійний коледж» опубліковано.
3. Фінансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах спів фінансування). Оплата за договором здійснюється за кодом програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВ):
- КПКВ 0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору; сума 622 663,00 грн.(Шістсот двадцять дві тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.)
- КПКВ 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, сума 2732289,00 грн. (Два мільйони сімсот тридцять дві тисячі двісті вісімдесят дев’ять грн.00 коп.).
Документи, що додаються: 1. Наказ № 79В від 29.05.2025 "Про затвердження паспорту бюджетних програм на 2025 piк" 2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік .
4. Кошторис ЗП (ПТ)О «Броварський професійний коледж» на 2025 рік.
Номер:
80edc84f4b914bdd84d1e90744fd4c97
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
01.10.2025 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на запропоноване Учасником обладнання чинних на дату розкриття пропозицій, а саме на наступні позиції технічної специфікації: позиція 8 (М’ясорубка ТС 12 Denver), позиція 9 (кавомашина Nuova Simonelli Appia LifeV1GR), позиція 10 (марміт перших страв МПЛРН-3-1500х700(100)х850(1250)пр1, позицію 11 (марміт других страв МЛРН-401500х700(1000)х850 (1250), позицію, позицію 12 (прилавок холодильний ПХЛР-2- 1000х700(100)х850(1250)пр1), позицію 13 (вітрина холодильна ВХЛРН 12001200х700)1000)х850(1800)ОС-пр1), позицію 14 (візок ВН-3-1000х500х1000-пр1), позицію 15 (мийка МЗН-2-1200х600х300-Б-пр1), позицію 16 (мийка МЗН-2-1200х600х300-Б-пр1), позицію 17 (стіл СН-1500х600-Б2П-пр1), позицію 18 (стіл видачі 1 – СНв-1500х600х850(1250)-П-пр1), позицію19 (стелаж СтН-3-1500х600х1800-пр1-01), позицію 20 (стелаж СтН-4-1500х600х1800-пр1)?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» вимогам технічних характеристик запропонованого обладнання, а саме на позицію 1 технічної специфікації (плита ПЕ 4 Ч(АРМ-ЕКО), позицію 2 (шафа холодильна UR600X1(Tefcold), в частині зазначення гарантійного терміну, а також позицію 6 (гриль контактний верхня та нижня поверхня рифлені 230В/2200Вт, 430х370х(Н)210мм) в частині зазначення гарантійного терміну, а також моделі та марки, відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до ТД?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
458ad1a2006d48198b8cbac61d0e103e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.10.2025 15:22
Опис:
Пояснення на запит
Заклад професійної (професійно-технічної)освіти «Броварський професійний коледж»
Код ЄДРПОУ: 05536642
Адреса: 07400, Київська область, м. Бровари, б-р. Незалежності, 14-Б
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.)
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-09-02-002177-а , Закупівля : Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування .
1) Відповідно до вимог тендерної документації 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації , а саме технічні та якісні характеристики техніки повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів , що підтверджуються наданням копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на запропоноване Учасником обладнання чинних на дату розкриття пропозицій.
Пропозиції Учасника закупівлі підтверджені :
- позиція 8 (М’ясорубка ТС 12 Denver) знаходиться в документі SIRMAN_Висновок СЄС_8438_до 08.06.2028.pdf
- позиція 9 (кавомашина Nuova Simonelli Appia LifeV1GR) в документі декларація про відповідність кавоварки 1067+1077 25-26.pdf
- позиція 10 (марміт перших страв МПЛРН-3-1500х700(100)х850(1250)пр1 в документі Стеллар.pdf (3.Ємкості для зберігання продукції )
- позицію 11 (марміт других страв МЛРН-401500х700(1000)х850 (1250)
в документі Стеллар.pdf (3.Ємкості для зберігання продукції )
- позицію 12 (прилавок холодильний ПХЛР-2- 1000х700(100)х850(1250)пр1)
Стеллар2.pdf ( 11. Прилавок нейтральний типу П)
- позицію 13 (вітрина холодильна ВХЛРН 12001200х700)1000)х850(1800)ОС-пр1) в документі Стеллар.pdf (3.Ємкості для зберігання продукції )
-позицію 14 (візок ВН-3-1000х500х1000-пр1)в документі Стеллар.pdf ( 1. Візки типу В )
- позицію 15 (мийка МЗН-2-1200х600х300-Б-пр1) в документі Стеллар2.pdf (6. Мийки виробничі типу М)
- позицію 16 (мийка МЗН-2-1200х600х300-Б-пр1) в документі Стеллар2.pdf (6. Мийки виробничі типу М)
-позицію 17 (стіл СН-1500х600-Б2П-пр1)в документі Стеллар2.pdf (13. Столи типу С)
- позицію 18 (стіл видачі 1 – СНв-1500х600х850(1250)-П-пр1), в документі Стеллар2.pdf (13. Столи типу С)
- позицію19 (стелаж СтН-3-1500х600х1800-пр1-01) в документі Стеллар2.pdf (14. Стелажі типу Ст)
- позицію 20 (стелаж СтН-4-1500х600х1800-пр1)в документі Стеллар2.pdf (14. Стелажі типу Ст)
2) Позиція 1 технічної специфікації (плита ПЕ 4 Ч(АРМ-ЕКО) підтверджена декларацією про відповідність продукції вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання ТОВ «АРМ-ЕКО» , країна виробник Україна ;
- позиція 2 (шафа холодильна UR600X1(Tefcold), гарантійний термін – не менше 12 місяців , висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.06.2023 р. № 12.2-18-3/7750, країна виробник Данія ;
- позиція 6 (гриль контактний верхня та нижня поверхня рифлені 230В/2200Вт, 430х370х(Н)210мм)- гарантійний термін – не менше 12 місяців , сертифікат відповідності , країна виробник Польша .
З приводу гарантійного терміну - це орфографічна помилка , постачальник підтвердив гарантійний термін підписавши додаток № 2 Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі .