• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування

Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility

Завершена

1 263 101.00 UAH з ПДВ
Номер: 9a83c7f36279420e8d0dfc793f65307d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.09.2025 18:29 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-09-02-002177-a 02.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі - Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» від 15.09.2025 № 101 та повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025, договір від 29.09.2025 № 236, пояснення та документи надані Замовником від 24.09.2025 та від 06.10.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» з остаточною ціновою пропозицією 1 197 641,76 гривень та ТОВ «ХАССПА» з остаточною ціновою пропозицією 1 257 900,00 гривень. Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано ̶ ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» з остаточною ціною пропозиції 1 197 641,76 гривень з ПДВ та укладено договір від 29.09.2025 № 263. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі UA-2025-09-02-002177-a передбачено, за бюджетними програмами: 0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору; 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Таким чином, на зазначену закупівлю за ID: UA-2025-09-02-002177-a поширюються положення Рамкової угоди, які встановлюють обов’язкові вимоги щодо дотримання обмежувальних заходів ЄС, визначення прийнятності учасників, суб’єктів та матеріалів для постачання, правил прозорості, підтвердження походження товарів, забезпечення публічності та зберігання документів (статті 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди). За результатами моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування» Додатку 2 до ТД, Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 1. Відповідно до форми Таблиці 1 Учасники, в складі тендерної пропозиції, повинні надати технічну специфікацію, в якій зазначено найменування товару (його модель та марка), технічні характеристики товару, одиниця виміру, кількість, виробник товару та країна походження товару. Однак, моніторингом встановлено, що ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» в складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію за формою, встановленою у Таблиці 1 Додатку 2 до ТД файл: «Додаток_2_Інформація_про_необхідні_технічні_якісні_та_кількісні.pdf», в якій, відповідно до позиції 1 (Плита ПЕ 4 Ч (АРМ -ЕКО) зазначено гарантійний термін «не менше 12 місяців», на позицію 2 (шафа холодильна UR 600X1 (Tefcold)) не зазначено гарантійний термін, на позицію 6 (Гриль контактний верхня та нижня поверхні рифлені 230 В/2200Вт 430х(Н)290 mm) зазначено гарантійний термін «не менше 12 місяців», чим недотримано вимоги Додатку 2 до ТД. У зв’язку із зазначеним, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 01.10.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником через електронну систему закупівель 06.10.2025 надано наступні пояснення, зокрема : «…З приводу гарантійного терміну - це орфографічна помилка, постачальник підтвердив гарантійний термін підписавши додаток № 2 Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі…». Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII, проводять такі закупівлі з урахуванням положень Особливостей та принципів публічних закупівель. Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 13.10.2025 18:23 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Броварський професійний коледж» у рамках здійснення моніторингу Північним офісом Державної аудиторської служби України , опрацьовано інформацію про результати моніторингу за предметом закупівлі «Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти» , за кодом ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування . З метою забезпечення організації та проведення закупівель товарів/робіт/ послуг, замовник зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). У висновку зазначено зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи результати моніторингу , була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою Безпалько О.Ю та направлення уповноваженої особи на навчання, щодо подальшого недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведені державних закупівель . Оприлюднити через електронну систему закупівель зазначену інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 15.10.2025 15:10

Запити/Пояснення