• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Генератор бензиновий інверторний 2 кВт

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 9fe195f3df9e413dbcff5d1a1a095fa5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 27.10.2025 15:39 - 18.11.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.10.2025 № 85-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 жовтня 2025 року № 85-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-09-01-008183-a від 09.10.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 3, абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кавако Україна», виконання рішення Комісія АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції України в Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-01-009799-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.09.2025 № 267, із змінами, внесеними рішенням від 03.09.2025 № 269 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; два звернення до Замовника в електронній системі закупівель від 02.09.2025 та відповіді Замовника на них від 03.09.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.10.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 13.10.2025 № 319; скарга до процедури закупівлі за номером UA-2025-09-01-008183-a.b1, оприлюднена в електронній системі закупівель 12.09.2025; рішення Комісії АМКУ від 23.09.2025 № 14517-р/пк-пз; повідомлення Органу оскарження від 10.10.2025 щодо усунення Замовником порушень, зазначених у скарзі; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Кавако Україна»; повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2025; договір про закупівлю товарів від 21.10.2025 № 412 (далі – Договір № 412); додаткова угода до Договору № 412); повідомлення про внесення змін до договору від 21.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 28.10.2025 та 06.11.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 3 Особливостей зазначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2025 році – 25 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України за визначеною у підпункті 1 цього пункту формулою. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному вебсайті. На виконання Закону постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) та Порядок проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Відповідно до пункту 13-1 Порядку Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Крім того, відповідно до пункту 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Таким чином, враховуючи вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку та на виконання абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у разі здійснення замовником закупівлі товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, то замовник у тендерній документації має вимагати подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктом 13-1 Порядку. Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує товар «Генератор бензиновий інверторний 2 кВт» очікуваною вартістю 600 000,00 грн, який внесений до переліку локалізованих товарів. Водночас проведеним моніторингом встановлено, що Замовником не визначено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, та подання ним у складі тендерної пропозиції зазначеного документа, що не відповідає вимогам пункту 3, абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05.11.2025 замовник надав наступне пояснення: «…зазначений товар включений до Переліку товарів, що є предметом закупівлі з підтвердженим ступенем локалізації, відповідно до вимог Постанови КМУ «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» № 861 від 02.08.2022. Інформація про даний товар та його підтверджений ступінь локалізації є публічною та міститься в електронній системі закупівель Prozorro. (Ідентифікатор товару в системі: 8405a100f15147d78e468aee9cce512d), що також перевірялось Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Також, під час приймання товару Постачальник, ТОВ "Кавако Україна", надав Замовнику документи, що підтверджують його походження та відповідність ступеня локалізації (зокрема, сертифікат ISO-9001, Сертифікат відповідності Кавако Україна, Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації ). Таким чином, Замовником, фактично було придбано товар, що повністю відповідає вимогам пункт 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», та ступінь локалізації дорівнює чи перевищує: 25 відсотків у 2025 році…». Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки тендерна документація не містить вимог щодо локалізації відповідно до чинного законодавства.
Період усунення порушень: 11.11.2025 14:47 - 26.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2025 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам, що на оперативній нараді управління логістики та матеріально технічного забезпечення під головуванням керівництва вищевказаного управління розглядалося питання щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених моніторингом порушень зокрема, шляхом направлення на навчання уповноважених осіб найближчим зручним часом. Було суворо наголошено на недопущення порушень у секторі публічних закупівель у майбутньому. Зазначаємо, що уповноважена особа, якою допущено порушення являється атестований працівник поліції, який окрім виконання своїх функціональних обов’язків начальника сектору організації закупівель ГУНП також задіяний до охорони громадського порядку, чергувань та інших наказів і заходів Національної поліції, тому при наявності фінансування буде направлений на навчання, з метою не допущення таких помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту: 17.11.2025 10:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.11.2025 10:20

Запити/Пояснення