-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів
Завершена
14 610 685.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 272.00 UAH
мін. крок: 0% або 4 272.00 UAH
Номер:
89e632cf557847dba231720235e495e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-11-01-000167
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2018 00:00
Період моніторингу:
13.11.2018 18:37 - 08.12.2018 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення не встановлено.
За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено, що Замовник не відхилив тендерної пропозиції ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 та як наслідок порушив вимоги абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання договору про закупівлю ендопротезів колінних та кульшових суглобів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття», ФОП Іващенко Андрій Юрійович, «Регіон ОПТ «Всеукраїнської Асоціації Інвалідів України «Союз Асоціацій Інвалідів України»,
ТОВ «ТехМедКонтракт», ТОВ «Еволютис-Україна», ТОВ «Євромедтехника» ТОВ «Лідер Медікал», ФОП Звєрєв Роман Володимирович, ФОП Лебідь Яна Володимирівна, ТОВ «Медвельт», ТОВ «Медімплант», ФОП Пасталиця Олександр Олександрович, ТОВ «Дайджест груп», протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договори від 23.11.2018 № 157, від 26.11.2018 № 166, від 23.11.2018 № МТ14112018-01, пояснення, отримані від Замовника, через електронну систему закупівель.
Як установлено за результатами моніторингу, для участі у визначеній процедурі закупівлі за Лотами 1, 4 та 5 запропоновано такі пропозиції: ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття», ФОП Іващенко Андрій Юрійович.
Керуючись нормами абзацу другого частини п'ятої статті 28 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник 26 жовтня 2018 року склав за формою, установленою Уповноваженим органом протокол розгляду тендерних пропозицій № 395, відповідно до якого тендерні пропозиції ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття», ФОП Іващенко Андрій Юрійович є такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям та заявленим технічним вимогам на закупівлю і допущені до оцінки.
Під час моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» (ЄДРПОУ 39833043) не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у частині визначення в Євтушенка Р.М., Скоробогатька О.Л. та Зорінець І.С. кваліфікації, необхідних знання та досвіду.
Отже, ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» документально не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій Замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
За результатами процедури закупівлі за Лотами 1, 4, 5 Замовник уклав договір від 23.11.2018 № 156 з ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття», чим порушив вимоги абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
07.12.2018 17:23 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2018 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту:
10.12.2018 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
c4547b30ecb44796807c0b283fb4a5ab
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2018 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ендопротези колінних та кульшових суглобів», (лот № 3 – «Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного проксимального типу фіксації - 50 од.», лот № 6 – «Тотальні ендопротези колінного суглобу для ревізійного протезування зв'язані модульні ротаційні – 10 од.») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001254-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином ТОВ «Медімплант» підтверджено вимоги визначені пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 4, 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатку 3 до тендерної документації щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6
(додаток 3), а також надання забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі гарантії не пізніше дати укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c3cba10596a043f9a13bf78381f9f9c5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.12.2018 16:57
Опис:
Тендерну документацію на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a (далі – ТД), розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1).
Так, вимогами ТД, розділ «Оцінка тендерної пропозиції», затверджено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Медімплант», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) паперові документи, що надає переможець торгів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Вимогами ТД розділ «Забезпечення виконання договору про закупівлю» передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Вимогами ТД розділ «Проект договору про закупівлю» передбачено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов (додаток 4).
Додатком 4 «Проектом договору» до ТД, пункт 11.2 передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі п'яти відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Медімплант», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у паперовому вигляді (оригінал документу).
У відповідності до Закону, вимогами ТД передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах перевірено за посиланнями на відповідних сайтах, скан-копії вказаних документів надаються.
Номер:
9469643106aa40fc804cc4ed6e188151
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2018 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ендопротези колінних та кульшових суглобів», (лот № 1 - «Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів - 50 од. », лот № 4 - «Тотальні ендопротези колінного суглобу без збереження задньої хрестоподібної зв’язки - 33 од.», лот № 5 - «Тотальні ендопротези кульшового суглобу для ревізійного протезування гібридного типу фіксації - 18 од.») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001254-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Яким чином учасник торгів ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» підтвердив кваліфікаційні вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також інформації про предмет договорів, прізвища контактних осіб замовника та їх контактні телефони?
2. Яким чином ТОВ «Академія здоров'я ХХІ століття» підтверджено вимоги визначені пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 4, 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатку 3 до тендерної документації щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених
пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3), а також надання забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі гарантії не пізніше дати укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
db6da749930c4682ae6b8df225c1d864
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.12.2018 16:45
Опис:
Тендерну документацію на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a (далі – ТД), розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1).
Так, вимогами додатку 1 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати в електронному вигляді довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та медичних виробів за 2016?2018 роки (у разі наявності).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», в складі тендерної пропозиції, в електронному вигляді, надано довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів у 2017 році, з копіями зазначених договорів, де міститься інформація про предмет договору, замовників та їх контактні особи (сторінки 6 – 26 електронного документу «1Кваліфікаційні. pdf»), чим підтверджено відповідність вимогам додатку 1 до ТД.
Також, вимогами ТД, розділ «Оцінка тендерної пропозиції», затверджено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3).
Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) паперові документи, що надає переможець торгів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Вимогами ТД розділ «Забезпечення виконання договору про закупівлю» передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Вимогами ТД розділ «Проект договору про закупівлю» передбачено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов (додаток 4).
Додатком 4 «Проектом договору» до ТД, пункт 11.2 передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі п'яти відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору Учасником тендеру на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези колінних та кульшових суглобів, 7 лотів), ідентифікатор UA-2018-08-31-001254-a, ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», у визначені строки, надано особисто до тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у паперовому вигляді (оригінал документу).
У відповідності до Закону, вимогами ТД передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах перевірено за посиланнями на відповідних сайтах, скан-копії вказаних документів надаються.