• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція тротуарних доріжок з урахуванням безбар`єрності в парковій зоні с. Наталине Берестинського району Харківської області

Завершена

5 263 336.80 UAH з ПДВ
Номер: bbd005c0b0a444659fa0ff9340bcce12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.10.2025 16:53 - 14.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2025 № 294 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-08-29-002296-a 29.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: - оприлюднити Додаток 5 до Договору від 17.10.2025 №547/25 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що містить інформацію про ціни на всі матеріальні ресурси з характеристиками, в тому числі щодо товару, такого як: Шліфкруги; - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 № 18; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.09.0225 та відповідь Замовника від 12.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС"; рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2025 № 14976 -р/пк-пз; протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2025; протокол уповноваженої особи № 134 від 08.10.2025 про визначення переможця ТОВ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС"; повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2025; договір від 17.10.2025 № 547/25 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.11..2025 року (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням Особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 20.10.2025 оприлюднено Договір з додатками. Однак, на порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, інформація про ціни на матеріальні ресурси (наведена в Додатку 5 до Договору), не містить характеристики окремих матеріальних ресурсів, а саме: Шліфкруги. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. У своїй відповіді від 04.11.2025 Замовник надав пояснення наступного змісту: «…Замовник готовий укласти додаткову угоду до договору з метою внесення відповідних змін до Додатку 5 — із уточненням характеристик матеріального ресурсу «Шліфкруги» (тип, розмір, марка, абразив, зернистість тощо) відповідно до фактичних потреб об’єкта будівництва.»
Період усунення порушень: 07.11.2025 20:09 - 22.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2025 20:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: - оприлюднити Додаток 5 до Договору від 17.10.2025 №547/25 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що містить інформацію про ціни на всі матеріальні ресурси з характеристиками, в тому числі щодо товару, такого як: Шліфкруги; - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наталинською сільською радою були прийняті всі зауваження Північно-східного офісу Держаудитслужби та усунуто виявлені порушення шляхом внесення змін до договору де оприлюднено Додаток 5 до Договору від 17.10.2025 №547/25 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що містить інформацію про ціни на всі матеріальні ресурси з характеристиками, в тому числі щодо товару: Шліфкруги. На підтвердження про виконання зобов’язань Північно-східного офісу Держаудитслужби надаються скан-копії наступних документів, а саме: додаткова угода № 1 від 12.11. 2025 року до Договору від 17.10.2025 № 547/25 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Таким чином, Наталинська сільська рада у повному обсязі виконала обов’язки, покладені на неї Північно-східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 12.11.2025 14:41

Запити/Пояснення