• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)

Завершена

6 546 046.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 730.23 UAH
Номер: 095224076d1d474ab3fbbb774f1d4959
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.10.2025 12:14 - 19.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 № 359 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-28-010438-a 28.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу, встановлено недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, встановлено недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ІРПІНЬ ФЕНІКС БУД» та ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення Додатку № 1 (Договірна ціна) до договору підряду від 14.11.2025 № 587 у машинозчитувальному форматі, та здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності винних осіб (шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 16.10.2025 № 15660-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 № № 28/08/2025/1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ІРПІНЬ ФЕНІКС БУД», ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІРПІНЬ ФЕНІКС БУД» від 24.09.2025 № 24/09/2025, рішення Комісії АМКУ від 16.10.2025 № 15660-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 30.10.2025 № 30/10/2025 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2025, договір підряду від 14.11.2025 № 587 пояснення та документи надані Замовником від 05.11.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ІРПІНЬ ФЕНІКС БУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.09.2025 № 24/09/2025) на підставі абзацу 2 підпункту пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення зазначених в протоколі, порушень не встановлено. Переможцем процедури закупівлі обрано ̶ ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» з остаточною ціною пропозиції 5 791 340,00 гривень та укладено договір підряду від 14.11.2025 № 587. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 30.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника щодо досліджуваної закупівлі. Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано пояснення 05.11.2025, а отже з порушенням триденного строку, чим відповідно не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами здійсненого моніторингу установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, з огляду на наступне. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установ-лено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються перемож-цем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі до-датки до тендерної документації. Натомість, Замовником у пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, установлено вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасниками легалізованої та перекладеної відповідно до законодавства України довідки (або її нотаріально засвідчену копію), яка підтверджує те, що якщо між Україною та країною, резидентом якої є учасник, укладено договір про уникнення подвійного оподаткування. Крім того, відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання Учасниками: - Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а саме надає на керівника учасника процедури закупівлі/ фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме надає на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі/керівника учасника процедури закупівлі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». До того ж, Замовником у пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, установлено вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасниками: - Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об′єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Також, учасники мають надати довідку про середньомісячну заробітну плату на 1 працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі планує отримувати на об’єкті. У разі використання власних будівельних машин, наявних у учасників процедури закупівлі, надати підтвердження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників машин, які підлягають державній реєстрації та обліку. Однак, на порушення вимоги пункту 28 Особливостей № 1178, Замовником вищезазначені документи, не оформлено в окремих додатках до тендерної документації. Окрім того, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Разом з тим, згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зі змінами (далі – Порядок № 1082) Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником 17.11.2025 оприлюднено укладений за результатами процедури закупівлі договір підряду від 14.11.2025 № 587 та додатки до нього у форматі PDF, та у машинозчитувальному форматі (зокрема Додаток № 2 - Календарний план виконання робіт, Додаток №3 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток №4 – План фінансування виконання робіт, Додаток №5 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси). Поруч з тим, Замовником в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 15 Порядку № 1082, не оприлюднено Додаток № 1 (Договірна ціна), який є невід'ємною частиною до договору, у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 18.11.2025 17:16 - 03.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2025 17:16

Запити/Пояснення