• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Красилівської гімназії №2 Красилівської міської ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, м. Красилів, вул. М. Грушевського, 187

Завершена

1 289 415.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 447.08 UAH
Номер: e81c9887a9634f83a1ebe6afc472aa47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 21.10.2025 14:53 - 11.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2025 № 74-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 21.10.2025 № 74-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2025-08-28-000951-a 28.08.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, l.o.bondar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 №112(зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, документи, завантажені ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 19.09.2025 № 140, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.09.2025, скаргу до процедури від 24.09.2025 за номером ID: UA-2025-08-28-000951-a.b1, рішення органу оскарження від 03.10.2025 № 15040-р/пк-пз, договір від 16.10.2025 № 609 (далі – Договір), пояснення та документи від 29.10.2025 та від 07.11.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію, а саме: “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” вимагається надати Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) механізмів, обладнання та устаткування за формою 1, що передбачена пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження наявності в учасника вказаного обладнання та механізмів, у складі пропозиції надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці (договір купівлі-продажу, витяг із реєстру, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, сальдово-оборотна відомість, інвентарні картки, договір надання послуг, тощо). Моніторингом встановлено, що Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) механізмів, обладнання та устаткування)» по формі 1, що передбачена пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації та ряд видаткових накладних від 2020 та 2021 років на придбання матеріальних активів вартістю від 300 грн до 13 000 грн. за одиницю. Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» матеріальні активи, що використовуються не довше одного року або нормального операційного циклу, якщо він довший за один рік відносяться до Малоцінних та швидкозношуваних предметів (МШП). Документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці (зокрема, сальдово-оборотних відомостей, інвентарних карток, тощо) щодо наявності техніки станом на дату надання пропозицій учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" не надано. Враховуючи викладене, учасник ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" не виконав вимогу пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації та не підтвердив наявність вказаного обладнання та механізмів, як встановлено в Додатку 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник в порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" у складі його тендерної пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі його тендерної пропозиції. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.11.2025 17:05 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2025 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі № UA-2025-08-28-000951-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Процедура закупівлі робіт «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Красилівської гімназії №2 Красилівської міської ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, м. Красилів, вул. М. Грушевського, 187» була здійснена уповноваженою особою. Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.». Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Стосовно порушення вимоги частини 4 статті 23 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію. Вказана інформація буде врахована під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником. Для Уповноваженої особи Замовника, було проведено роз’яснювальний захід у вигляді засідання робочої групи, на якому серед іншого було розглянуто питання дотримання вимоги частини 4 статті 23 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей, при складанні тендерної документації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, що передбачено пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення спеціальною робочою групою (рішення додається). Додатки – Протокол робочої групи з розгляду висновку UA-2025-08-28-000951-a.
Дата публікації звіту: 13.11.2025 16:34

Запити/Пояснення