• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)

Завершена

436 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 183.40 UAH
Номер: cf5a00bb071d4c0fb97109dd03697424
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 07.10.2025 10:20 - 28.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.10.2025 №65-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.10.2025 №65-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-27-010678-a 27.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛ - КАБЕЛЬ ТРЕЙД» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором 25.09.2025 №557-09/25 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.08.2025 №643 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД», ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», протокольні рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 №717, 16.09.2025 №723, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2025 року, договір від 25.09.2025 №557-09/25, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 09.10.2025 та від 14.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 5 «Технічні, кількісні та якісні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015 код 31210000-1» до ТД Замовник зазначив, що у складі своєї тендерної пропозиції Учаснику на запропонований товар необхідно надати, зокрема: діючий сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД» надано файли: «Сертиф. ISO9001 2015 на виробн авт.вим..pdf» та «Сертиф. ISO9001 на виробн.мідн.шин.pdf», які містять документи викладені іншою мовою без перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 14.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Відсутність перекладу унеможливлює перевірку: - чинності сертифіката на дату подання пропозиції; - акредитації органу, який його видав; - відповідності сфери сертифікації предмету закупівлі. Таким чином, Замовник не мав об’єктивної можливості перевірити якісні характеристики запропонованого товару, а отже, не міг вважати таку невідповідність формальною. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, правило «24 години» не застосовується, якщо невідповідність стосується документів, поданих на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких може призвести до зміни предмета закупівлі. Позиція Замовника узгоджується з офіційним роз’ясненням системи InfoBox Prozorro «Коли Замовник не може надати 24 години на виправлення невідповідностей учаснику», де прямо зазначено, що 24 години не застосовуються у випадках відсутності перекладу документів, які підтверджують технічні або якісні характеристики. Отже, не розміщення повідомлення про усунення невідповідностей є правомірним і здійснене в межах вимог чинного законодавства». Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД», тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. Таким чином, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ТОВ «ГАЛ - КАБЕЛЬ ТРЕЙД» та уклав договір від 25.09.2025 №557-09/25 на суму 379 944,00 грн з ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», тендерна пропозиція якого на 2 182,00 грн дорожча.
Період усунення порушень: 15.10.2025 14:40 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2025 14:40

Оскарження висновку в суді

Опис: Комунальним підприємством «Калуська енергетична компанія» Калуської міської ради 22 жовтня 2025 року направлено адміністративний позов до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з вимогою про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України від 15.10.2025 року, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-27-010678-a (ID моніторингу: UA-M-2025-10-07-000001). Позовна заява подана в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, із дотриманням процесуальних вимог до форми, змісту та способу подання адміністративних позовів. Підтвердженням направлення позовної заяви є накладна АТ «Укрпошта» № 7731105639775 та опис вкладень, що засвідчує відправлення до суду відповідного пакета матеріалів на 88 аркушах.
Дата публікації: 22.10.2025 14:25
Дата відкриття провадження: 14.11.2025 16:00
Номер відкриття провадження: 300/8184/25

Запити/Пояснення