-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 25 днів назад
4 351 702.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 758.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 758.51 UAH
Номер:
c4a00672711d4bc9b23f551afe090df1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2025 00:00
Період моніторингу:
16.10.2025 09:57 - 06.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2025 № 68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2025 № 68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-25-011629-a 25.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коростенського комунального підприємства «ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.08.2025 № 251 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС» та ТОВ «ТОП ФАЄР», вимогу про усунення невідповідностей до 14 жовтня 2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025 № 265, від 16.09.2025 № 268, від 18.09.2025 № 269, від 24.09.2025 № 275, від 09.10.2025 № 279 та від 15.10.2025 № 289, вимогу про усунення невідповідностей до 14.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2025 року, скаргу до процедури UA-2025-08-25-011629-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15092-р/пк-пз від 06.10.2025, пояснення Замовника від 23.10.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.10.2025 10:21 - 31.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 10:21
Запити/Пояснення
Номер:
f5100cc07d03427fb1d181479bd36e2b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
20.10.2025 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-011629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
2428b40319604a81874cd69965687136
Назва:
Відповідь на Запит «Про надання пояснень» від 23.10.2025 року
Дата опублікування:
23.10.2025 13:59
Опис:
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі "Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області" згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-011629-a. Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі - Примірна методика). Згідно з частиною четвертою Примірної методики, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Згідно з пунктом 2.5 Настанови вартість будівництва визначається:
1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації;
2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною));
3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі. Пункти 3.1 та 3.2 Настанови передбачають, що кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Відповідно до пункту 3.9 Настанови інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації. Щоб визначити очікувану вартість окремо робіт (предмета закупівлі) замовник із кошторисної вартості об’єкта будівництва, зокрема зі зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною інвесторської кошторисної документації, повинен відняти вартість тих робіт/послуг, які ним будуть закуплятись окремими закупівлями — розроблення проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд та таким чином визначити очікувану вартість самих робіт.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі кошторисної частини (Том-3 Зведений кошторисний розрахунок) проєктно-кошторисної документації, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями). Детальний розрахунок очікуваної вартості закупівлі наведено в документі «Довідка про визначення вартості предмета закупівлі», що додається.
До відповіді додаємо наступні документи:
1. Том 1 Робочий проект (Загальні положення, архітектурно-будівельні рішення, електропостачання, проект організації будівництва)
2. Том 2 Робочий проект (Блискавкозахист)
3. Том 3 Робочий проект (Кошторисна документація)
4. Експертний звіт (Позитивний)
5. Довідка про визначення вартості предмета закупівлі.