• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 25 днів назад

4 351 702.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 758.51 UAH
Номер: c4a00672711d4bc9b23f551afe090df1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.10.2025 09:57 - 06.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2025 № 68-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.10.2025 № 68-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-08-25-011629-a 25.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коростенського комунального підприємства «ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.08.2025 № 251 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС» та ТОВ «ТОП ФАЄР», вимогу про усунення невідповідностей до 14 жовтня 2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025 № 265, від 16.09.2025 № 268, від 18.09.2025 № 269, від 24.09.2025 № 275, від 09.10.2025 № 279 та від 15.10.2025 № 289, вимогу про усунення невідповідностей до 14.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2025 року, скаргу до процедури UA-2025-08-25-011629-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15092-р/пк-пз від 06.10.2025, пояснення Замовника від 23.10.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 27.10.2025 10:21 - 31.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 10:21

Запити/Пояснення