• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 25 днів назад

4 351 702.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 758.51 UAH
Період оскарження: 25.08.2025 16:42 - 06.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга не неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ОПАЛ"

Номер: 4502e8c8755c43ada6d518b6263e8b2a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-011629-a.a1
Назва: Скарга не неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ОПАЛ"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 06.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.09.2025 14:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2025 16:21
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2025 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 280 від 09.10.2025 року скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОПАЛ" (код ЄДРПОУ: 22346348) переможцем процедури закупівлі —"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-25-011629-a.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d8a43e4fd4e14bb8bf230c1285a33b66
Заголовок пункту скарги: Кошторисні розрахунки, а саме Підсумкова відомість ресурсів скалдена не у відповідності до Технічного завдання тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 2 Тендерної документації, передбачено, що: «Відповідно до Додатку 2 зазначено: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт»

В Додатку 2 в Розділі ІІІ. Будівельні матеріали, вироби та комплекти, замовник надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів (завантажені окремими файлами та є невід’ємною частиною цієї тендерної документації) для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі».

Тобто відомість ресурсів завантажена Замовником окремим Файлом є невідємною частиною Тендерної документації.

В Відомості ресурсів містяться технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, Підсумкова відомість ресурсів, надана Переможцем закупівлі, не відповідає відомості ресурсів наданій Замовником в складі тендерної документації.
А саме, в Відомості ресурсів Переможець вказав кількість, матеріалів яке відрізняється від кількості матеріалів передбачених технічним завданням.

Найменування Одиниця виміру Вимоги ТЗ Вказано в підсумковій відомості учасника ТОВ «ОПАЛ»

Електроенергія кВт-год 11,1013 11,7629
Мастильні матеріали кг 0,28485 0,2848

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ОПАЛ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ "ОПАЛ", Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження