• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картриджі для принтерів (код ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»; код ДК 021:2015 - 30125100-2 «Картриджі з тонером»)

Завершена

4 699 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 997.00 UAH
Номер: 5cea0078ab8c40708e0bfde80b51ee0c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.10.2025 18:55 - 30.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.10.2025 №229 Львів Про внесення змін до наказу від 09.10.2025 №227 Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025, від 08.10.2025 №003100-18/12485-2025. Начальник Роман КРОЛЯ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-25-009675-a, 25.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, відповідно, норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру встановлено порушення вимог пунктів 3, 18 та 49 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому аналогічних порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-25-010875-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025 №05/09/2025-ВТК-2; тендерну пропозицію ТОВ «В.М.» та оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника (щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.М.»); тендерну пропозицію ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 11.09.2025 №283-25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; оприлюднену Замовником під час моніторингу додаткову угоду від 22.10.2025 №1/327-25 до договору від 11.09.2025 №283-25. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі UA-2025-08-25-009675-a є кошти Державного бюджету України Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданій під час моніторингу інформації, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником вказано посилання: https://pl.court.gov.ua/tu17/inshe/tender2. Водночас, аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщеного на сайті Замовника, встановлено, що відповідний документ (https://court.gov.ua/storage/portal/tu17/UA-2025-08-25-009675-a.pdf) створено 15.10.2025 (у вкладці «властивості документа» вказано дату створення документа – 15.10.2025) тоді, як оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-08-25-009675-a оприлюднено 25.08.2025. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, моніторингом встановлено, що у підпункті 2.3 (Посадова особа замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) пункту 2 розділу І тендерної документації Замовника зазначено: «Губка Сергій Віталійович, (0532)64-27-14, електронна адреса: gubka@pl.court.gov.ua, з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, та з метою отримання інформації щодо предмета закупівлі, або його технічних, якісних, кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель». Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з державних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»). Однак, посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, в тендерній документації не зазначено. Також відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що у підпункті 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником здійснено посилання на постанову КМУ від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», яка з 13.12.2024 втратила чинність. З врахуванням вищенаведеного, Замовником тендерна документація складена з порушенням норм пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Замовник у наданому під час моніторингу поясненні вказав, що причинами незазначення у тендерній документації посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками та зазначення у підпункті 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації нечинного нормативно-правового акту при визначенні вимог щодо підпису тендерної пропозиції є технічною помилкою під час підготовки тендерної документації Замовником. Проте, викладене у поясненні Замовника не спростовує допущення порушень норм пункту 17 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того моніторингом встановлено, що у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 5 «Тендерна пропозиція», а також Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» (Додаток №1 «Специфікація») до тендерної документації Замовника при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вказано про ресурс друку картриджа при відповідному його заповненні (5%), а саме: - Картридж Samsung SL-M2020/2020W/2070/2070W/2070FW (ресурс друку не менше ніж 1000 сторінок при 5% заповненні), MLT-D111S/SE Артикул SU812A; - Картридж Canon 703 (Canon LBP 2900/3000), (ресурс друку не менше ніж 2000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 7616A005AA; - Картридж Canon 712, (ресурс друку не менше ніж 1500 сторінок при 5% заповненні) Артикул 1870B002A; - Картридж Canon 725, (ресурс друку не менше ніж 1600 сторінок при 5% заповненні) Артикул 3484B002AA; - Drum-картридж Xerox WC3335/3345 (Xerox WorkCentre 3335/3345), (ресурс друку не менше ніж 30000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 101R00555; - Тонер-картридж Xerox WC3335/3345 (Xerox WorkCentre 3335/3345), (ресурс друку не менше ніж 15000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 106R03623; - Картридж Pantum PC-211P М6500/M6500W/M6550NW/M6607NW, P2207/P2507/P2500W/P2500NW (ресурс друку не менше ніж 1600 сторінок при 5% заповненні) Артикул PC-211P; - Drum-картридж OKI EP-CART-B401/MB441/451, (ресурс друку не менше ніж 25000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 44574307; - Drum-картридж OKI EP-CART-B410/430/440, (ресурс друку не менше ніж 25000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 43979002; - Drum-картридж OKI EP-CART-B411/B431 (44574302), (ресурс друку не менше ніж 25000 сторінок при 5% заповненні) Артикул 44574302; - Фотоциліндр IUP-34 до Konica Minolta bizhub 4020i/5020i (ресурс друку не менше ніж 50000 сторінок при 5% заповненні) Артикул ACEY01D; - Тонер Black (чорний) TNP76 до Konica Minolta bizhub 4000i/4020i (ресурс друку не менше ніж 12000 сторінок при 5% заповненні) Артикул ACF0050; - Тонер Black (чорний) TNP75 до Konica Minolta bizhub 5000i/5020i (ресурс друку не менше ніж 20000 сторінок при 5% заповненні) Артикул ACF0051. Аналогічні технічні, якісні та кількісні характеристики в розрізі найменувань картриджів, в тому числі щодо ресурсу друку картриджа при відповідному його заповненні вказані у наданих учасником-переможцем ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції документах «Технічна частина__UA-2025-08-25-009675-a.pdf» та «Тендерна пропозиція_ UA-2025-08-25-009675-a pdf»). При цьому, за умовами пункту 1.2. проєкту договору (Додаток 2 до тендерної документації) повне найменування (номенклатура, асортимент), кількість та інші індивідуально визначені відомості товару вказуються у специфікації (Додаток №1), на підставі яких здійснюється передача товару від постачальника до покупця і які є невід'ємною частиною договору. У складі тендерної пропозиції ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» міститься довідка від 01.09.2025 (файл «Кваліфікаційна частина__UA-2025-08-25-009675-a.pdf») із згодою учасника з проєктом договору (Додаток 2 до тендерної документації ) та його істотними умовами. Відповідно до норм пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Водночас, моніторингом встановлено, що у Додатку №1 (Специфікація) до укладеного за результатами процедури закупівлі Замовником з ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» договору від 11.09.2025 №283-25 найменування товару (номенклатура, асортимент та інші індивідуально визначені відомості товару вказані без зазначення ресурсу друку (не менше ніж ___ сторінок при 5% заповненні). Отже, умови договору від 11.09.2025 №283-25 (Специфікація) відрізняються від вимог тендерної документації (Додаток 2, Додаток 4, Додаток 5) Замовника та змісту тендерної пропозиції перможця тендеру, що суперечить нормам пунктів 18 та 49 Особливостей №1178. У наданому Замовником під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що Замовником укладено договір про закупівлю від 11.09.2055 №283-25 відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, та що номенклатура, асортимент та інші індивідуально визначені відомості товару, що закуповується Замовником, відповідають предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником. Проте, як зазначено вище, згідно з нормами пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимог тендерної документації. Отже, нормами Особливостей №1178 визначено, що усі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимог тендерної документації. При цьому, Замовником самостійно у Додатках 2, 4 та 5 визначено найменування товару (із зазначенням вимог до ресурсу друку картриджа у сторінках при 5% заповненні), а в умовах пункту 1.2. проєкту договору (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що повне найменування (номенклатура, асортимент), кількість та інші індивідуально визначені відомості товару вказуються у специфікації (Додаток №1), на підставі яких здійснюється передача товару від постачальника до покупця і які є невід'ємною частиною договору. Слід зауважити, що ресурс друку картриджа у сторінках при 5%заповненні визначено як технічну характеристику у Технічній специфікації, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Ресурс друку картриджа визначається виробником і зазвичай вказується у сторінках для 5% заповнення аркуша, такий показник може значно відрізнятися залежно від типу принтера (лазерний чи струменевий) та конкретної моделі, чинниками, що впливають на ресурс картриджа є щільність заповнення сторінки, тип принтера, модель принтера та картриджа, якість друку та налаштування. З врахуванням вищенаведеного, договір від 11.09.2025 №283-25 укладено з порушенням норм пунктів 18, 49 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Водночас, Замовником повідомлено, що Додаток №1 до договору від 11.09.2055 №283-25 Замовником приведено у відповідність до тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі в частині зазначення в графі «Найменування товару» інформації про ресурс друку картриджів у розрізі номенклатурних позицій, що закуповуються при цьому вартість одиниці товару, його кількість та загальна сума договору не відрізняються від пропозиції переможця, додаткова угода від 22.10.2023 №1/327-25 оприлюднена в електронній системі закупівель, а також що технічні помилки при підготовці тендерної документації під час проведення закупівлі не впливають на зміст предмета закупівлі, жодним чином не змінюють його і не впливають на результати закупівлі в цілому.
Період усунення порушень: 30.10.2025 14:37 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2025 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку про результати процедури закупівлі № UA-2025-08-25-009675-a «Картриджі для принтерів (код ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»; код ДК 021:2015 - 30125100-2 «Картриджі з тонером»), оприлюдненого 30.10.2025р. керівництвом замовника проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, щодо дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи те, що виявлені органом фінансового контролю порушення при проведенні зазначеної процедури закупівлі не призвели до порушення основних принципів проведення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням та враховуючи те, що допущені порушення ніяким чином не впливають на зміст предмета закупівлі, жодним чином не змінюють його і не впливають на результати закупівлі в цілому. Уповноважену особу зобов'язано: - розглянути всі зауваження, викладені у висновку моніторингу, та здійснити заходи, спрямовані на недопущення аналогічних порушень у майбутньому. - пройти додаткове навчання з питань публічних закупівель для підвищення рівня обізнаності та професійної підготовки, а також забезпечення якісного та правомірного виконання покладених на неї обов'язків у сфері закупівель, в тому числі з використанням відкритих онлайн-платформ для дистанційного навчання. - розглянути всі зауваження, викладені у висновку моніторингу, та здійснити заходи, спрямовані на недопущення аналогічних порушень у майбутньому. - провести ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та наказу Міністерства економіки України від 06.12.2024 №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації». Окремо наголошено на необхідності неухильного дотримання вимог, встановлених пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів». Також надаємо інформацію про виконання пункту третього висновку «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): - уповноважену особу з питань публічних закупівель буде притягнуто до відповідальності, шляхом зменшення премії за результатами роботи у листопаді 2025 року; - уповноважена особа з питань публічних закупівель пройшла економічні навчання з застосуванням загальноосвітньої платформи «Дія. Освіта» за навчальними програмами: «Як купує держава: усе про публічні закупівлі», «Спеціаліст з закупівель» та онлайн-платформи професійного розвитку «Prometheus» за курсом: «Публічні закупівлі: від теорії до практики». Сертифікати про проходження навчання додаються - уповноважена особа з питань публічних закупівель за результатами роз’яснювальної роботи зобов’язалась неухильно дотримуватись нормативно-правових актів про порядок здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.11.2025 17:45

Запити/Пояснення