-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди
Завершена
3 810 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 050.00 UAH
Номер:
549e437ccea948caafe667ad2a95a216
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 16:06 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2025 № 78-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2025 №78-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2025-08-25-008960-a від 25.08.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» та тендерної пропозиції Одеської державної академії будівництва та архітектури, своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.08.2025 за №164, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Архбудзем» (далі – ТОВ «Архбудзем»), тендерну пропозицію Одеської державної академії будівництва та архітектури, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від: 08.09.2025 за №176, 10.09.2025 за №177, від 24.09.2025 за №186, від 01.10.2025 за №194, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2025, договір закупівлі від 24.09.2025 за №26ХД на суму 2 100 000,00 гривень, додаткова угода від 01.10.2025 за №1, пояснення Замовника від 16.10.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.10.2025 16:25 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
4520846f795747d6a69418f55bae3d3a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-008960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів ?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
437c916e54eb460d9cc9c83c616d363c
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 14.10.2025 згідно наказу від 13.10.2025 № 78-з «Про початок моніторингу процедур закупівель» у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-25-008960-a Закупівля на prozorro.gov.ua).
Дата опублікування:
16.10.2025 14:53
Опис:
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник, Управління) отримало запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) згідно наказу від 13.10.2025 № 78-з «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117, в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди», ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – «Оплата послуг (крім комунальних)» за процедурою відкритих торгів з особливостями – ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-008960-a Закупівля на prozorro.gov.ua).
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 14 жовтня 2025 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь у визначений Законом термін.
Згідно Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами), згідно з якою Замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель Управління інформувало про проведення відкритих торгів за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди», ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – «Оплата послуг (крім комунальних)» за процедурою відкритих торгів з особливостями – ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-008960-a Закупівля на prozorro.gov.ua) на офіційному веб-сайті Одеської міської ради 25 серпня 2025 року за посиланням https://omr.gov.ua/ru/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/
На виконання вищезазначеної Постанови Кабінету Міністрів України Управлінням оприлюднено інформацію щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до Рішення Одеської міської ради № 2973-VIII від 16.04.2025 «Про внесення змін до Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 21 лютого 2024 року № 1795-VІІІ» та Рішення Одеської міської ради Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік - (iз змінами, внесеними згідно з рішенням Одеської міської ради № 3152-VІII від 02 липня 2025 року). Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі використання Примірної методики, яка затверджена Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року, а саме, для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик Управлінням надіслано запити щодо визначення замовником очікуваної вартості предмета. З урахуванням отриманих цінових пропозицій Замовником визначено очікувана вартість предмета закупівлі (додаються).
Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та отриманих цінових пропозицій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета по закупівлі:
Згідно функціонального призначення у визначеній сфері, відповідно до компетенції, Управління здійснює функції з забезпечення розробки та реалізації оперативних заходів і довгострокових програм розвитку інженерної інфраструктури, насамперед об`єктів інженерного захисту, ефективного використання території міста і морського узбережжя, на які впливають небезпечні інженерно-геологічні процеси, зокрема виступає замовником всіх робіт, пов’язаних з інженерними мережами, шляховими роботами, водовідведенням та водопостачанням, енергозабезпеченням, будівництвом чи реконструкцією споруд інженерного захисту на території узбережжя, забезпечує технічну експлуатацію існуючих гідротехнічних, протизсувних та дренажних споруд, що знаходяться на балансі Управління (згідно Положення про Управління, є загальнодоступним та розміщений на сайті Одеської міської ради за посиланням - https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/statute/ ).
Водночас, Управлінням розглянуто вимогу відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Одеській області ПМУ Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.05.2025 № 24831 щодо вжитих заходів стосовно виконання постанови Верховного Суду від 21.06.2024 у справі №420/19870/21.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 13 січня 2025 року по справі № 420/19870/21 визначений порядок виконання постанови Верховного Суду від 21.06.2024 щодо подальшого взяття дамби на облік, а саме:
1.Проведення технічної інвентаризації дамби Хаджибейського лиману у встановленому законодавством порядку з внесенням відомостей про це до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та присвоєнням цьому об’єкту відповідного ідентифікатора в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва як на об’єкт нерухомого майна;
2.Присвоєння адреси надводній частині дамби Хаджибейського лиману, яка розташована у місті Одесі, як на об’єкт нерухомого майна;
3.Звернення Одеської міської ради до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про взяття на облік безхазяйного майна – дамби Хаджибейського лиману;
4.Внесення суб’єктом державної реєстрації прав відомостей про взяття на облік безхазяйного майна – дамби Хаджибейського лиману до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5.Опублікування Одеською міською радою оголошення про взяття на облік безхазяйного майна – дамби Хаджибейського лиману у друкованих медіа.
Станом на теперішній час розроблений перелік робіт з проведення технічної інвентаризації дамби Хаджибейського лиману у встановленому законодавством порядку, а саме:
- визначення місця розташування території дамби відносно межі території м. Одеси (координати) межі міста;
виконання геодезичної зйомки греблі М1:500;
- оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівель і споруд;
- оцінка гідрологічного режиму Хаджибейського лиману;
- виконання інженерно-геологічних вишукувань;
- виготовлення паспорту гідротехнічної споруди;
- виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби.
Беручи до уваги зазначене, з метою виконання постанови Верховного Суду від 21.06.2024 у справі № 420/19870/21, рішенням Одеської міської ради від 16.04.2025 №2973-VIII «Про внесення змін до Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 21 лютого 2024 року № 1795-VІІІ» (далі – Програма) внесені зміни до Програми по Управлінню в частині включення в напрямок п. 2 «Збереження та розвиток інженерної інфраструктури та території м. Одеси» виконання заходу п. 2.3 «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди».
Також внесені зміни до рішення Одеської міської ради від 04.12.2024 №2578-VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» в частині визначення в бюджеті Одеської міської територіальної громади на 2025 рік - Управлінню додаткових бюджетних призначень на виконання зазначеного заходу.
Зазначене питання щодо внесення змін до бюджету Одеської міської територіальної громади розглянуто на засідання сесії Одеської міської ради, яке відбулося у липні 2025 року та як, наслідок прийнято рішення щодо внесення змін та визначення Управлінню бюджетних призначень щодо комплексного обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди, тому Управлінням проводилися заходи з відкритих торгів в електронній системі Prozorro, з метою подальшого проведення заходів з проведення технічної інвентаризації дамби Хаджибейського лиману у встановленому законодавством порядку з отриманням відповідного звіту, виготовленням паспорту гідротехнічної споруди та виготовленням технічного паспорту об’єкту – дамби.
За результатами проведених заходів та наявності технічного паспорту Одеська міська рада ініціює звернення до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про взяття на облік безхазяйного майна – дамби Хаджибейського лиману, а отже згідно вимог законодавства виконає вищевказане рішення суду.
Додатки до наданих пояснень:
1. Сканована копія Рішення Одеської міської ради від 02.07.2025 №3152-VIII «Про внесення змін до рішення одеської міської ради від 04 грудня 2024 року №2578-VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» (з додатком);
2. Сканована копія Рішення Одеської міської ради від 16.04.2025 року №2973- VIII «Про внесення змін до Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 21 лютого 2024 року №1795- VIII».
3. Сканована копія роздруківки Постанови Верховного Суду від 21.06.2024 у справі № 420/19870/21.
4. Скріншот екрану, з підтвердженням розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
5. Сканована копія запиту щодо визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, на 9 аркушах в 1 примірнику.
6. Скановані копії отриманих цінових пропозицій, на 4 аркушах в 1 примірнику.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк