• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 7 днів назад

3 810 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 050.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2025 15:07 - 31.08.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА щодо порушення Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-08-25-008960-a

Номер: 05c0e06cc04e405783655d3cbb3d6f85
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-008960-a.a2
Назва: СКАРГА щодо порушення Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-08-25-008960-a
Скарга:
Вих. № 119/85 КВ від 15.09.2025 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмежувальною відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» Код ЄДРПОУ: 44661660 Адреса: 04050, місто Київ, вул. Глибочицька, будинок 17-Д Тел.: +380958755662 Ел. пошта: tvisl777@gmail.com Директор Чупахін Олександр Сергійович Замовник: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради Код ЄДРПОУ: 24760454 Місцезнаходження: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-08-25-008960-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-25-008960-a Предмет закупівлі: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги» КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)» СКАРГА щодо порушення Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-08-25-008960-a По першому питанню: щодо рішення Замовника Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради № 177 від 10.09.2025 р. (далі Протокол) в закупівлі UA-2025-08-25-008960-a «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди», ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)» було визнано переможцем закупівлі ОДЕСЬКУ ДЕРЖАВНУ АКАДЕМІЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, за результатом розгляду пропозицій було встановлено відповідність пропозиція учасника ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ вимогам тендерної документації та встановлено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції. Однак ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» з цим не погоджується та надає відповідну аргументацію. Замовником: Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2025-08-25-008960-a «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги» КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)», в якій прийняли участь чотири учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 2099900,00 грн.); ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 2100000,00 грн.); ТОВ "АРТІНЖИНІРИНГ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 2750948,98 грн.); ТОВ "ЛАКОСА" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 2769999,00). По першому питанню: Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради № 177 від 10.09.2025 р. (далі Протокол) в закупівлі UA-2025-08-25-008960-a «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди», ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)» було визнано переможцем закупівлі ОДЕСЬКУ ДЕРЖАВНУ АКАДЕМІЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, за результатом розгляду пропозицій було встановлено відповідність пропозиція учасника ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ вимогам тендерної документації та встановлено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції. Однак ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» з цим не погоджується та надає відповідну аргументацію. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовника Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації: п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиці вказано про необхідність надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОВІДКУ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 13-1303 від 01.09.2025 р. в якій зазначила, що в штаті ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ є відповідні працівники в необхідній кількості 8 осіб, також були на кожного з працівників надані витяги з наказів щодо їх працевлаштування. Також ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОКУМЕНТ Інформація про залучених субпідрядників по закупівлі № 13-1313 від 01.09.2025 р. де зазначила, що ФОП Салтикова Анастасія Сергійовна в субпідряді залучається для оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівель та споруд; ФОП Якушев Дмитро Ігоревич в субпідряді залучається для виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах; ФОП Єгоращенко Володимир Борисович в субпідряді залучається для оцінки гідрологічного режиму Хаджибейського лиману; ФОП Ткаченко Сергій Васильович в субпідряді залучається для виконання інженерно-геологічних вишукувань. Співробітник ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ Якушев Дмитро Ігорович відповідно до пропозиції буде надавати одночасно послуги з виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах і як штатний співробітник ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ з окладом у 10256,00 грн. у місяць та доплатою за науковий ступінь у розмірі 15% (1538,40 грн.) у місяць, і як ФОП Якушев Дмитро Ігоревич з окремою оплатою за ці послуги, однак як ФОП Якушев Дмитро Ігоревич він не може надати послуги оскільки він є штатним співробітником ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ з повним робочим днем, що протирічить КЗпП України. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовника Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації: п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Таблиці вказано про необхідність надання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог технічного завдання. ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОВІДКУ про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази № 13-1304 від 01.09.2025 р. з відповідним обладнанням з приписом, що воно все власне. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі вказано: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, оскільки надані в ДОКУМЕНТІ Інформація про залучених субпідрядників по закупівлі № 13-1313 від 01.09.2025 р. де зазначено, що ФОП Салтикова Анастасія Сергійовна в субпідряді залучається для оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівель та споруд; ФОП Якушев Дмитро Ігоревич в субпідряді залучається для виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах; ФОП Єгоращенко Володимир Борисович в субпідряді залучається для оцінки гідрологічного режиму Хаджибейського лиману; ФОП Ткаченко Сергій Васильович в субпідряді залучається для виконання інженерно-геологічних вишукувань, протирічуть вимогам абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», заявлена участь ФОП не підтверджує відповідності критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, для чого можуть бути залучені спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Заявлене надання послуг субпідрядниками, кожним із ФОП передбачає наявність відповідних дозвільних документів (сертифікатів у виконавців, вказаних в Тендерній документації Замовника) так і обладнання, однак нічого з цього відносно ФОП не зазначено в пропозиції ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ. Дані факти протирічать припису абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки там чітко визначено коли учасник може залучати спроможності інших суб’єктів господарювання. Також Якушев Дмитро Ігоревич за надання своїх послуг отримає подвійну оплату і від учасника, і як ФОП. Це свідчить про наявність подвійної оплати та суперечить принципу добросовісності та недопущення зловживань (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Виходячи з вищенаведеного приходимо до висновку, що тендерна пропозиція ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ має в своєму складі суттєву недостовірну інформацію, що є суттєвою для її відхилення. Більш того ціна за яку збирається надати послуги ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ є 2100000,00, а отже при розрахунку 2100000,00 – 350000,00 (ПДВ) – 400000,00 (очікуваний фонд з/п разом з ЄСВ з урахуванням персоналу керівництва та бухгалтерії учасника за час виконання робіт) – 1437150,00 (витрати на субпідрядників) = -87 150,00 грн. не враховуючи будь-які інші витрати на транспорт, відрядження тощо, а отже прибуток отримують лише субпідрядники (ФОПи), які під брендом Державного підприємства, а отже за рахунок державного бюджету виконають свої послуги та є прямими вигодоздобувачами. Оскільки залучення субпідрядників не підтверджує кваліфікаційних вимог ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», то включення субпідрядників носить характер виводу коштів по досить завищеної вартості, відповідно до послуг, які вони надаватимуть. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників наявні порушення з боку ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ та невиявлені Замовником, а саме порушення принципів, що нижченаведені. Ч. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Ч. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Застосувавши упереджений підхід під час розгляду Пропозицій ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, а саме – неправомірно визначивши Пропозицію ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ такою що відповідає вимогам тендерної документації та встановивши відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі даного учасника, Замовник порушив право інших учасників на об’єктивне та неупереджене визначення Переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. ОДЕСЬКОЮ ДЕРЖАВНОЮ АКАДЕМІЄЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ в пропозиції надано недостовірну інформацію. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 18 Закону України про публічні закупівлі ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» просить: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями: UA-2025-08-25-008960-a; 2. По першому питанню питанню: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ОДЕСЬКУ ДЕРЖАВНУ АКАДЕМІЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, у зв’язку з наданням недостовірної інформації зазначеної в його пропозиції.. Додатки: 1. ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 13-1303 від 01.09.2025 р.; 2. Інформація про залучених субпідрядників по закупівлі № 13-1313 від 01.09.2025 р.; 3. ДОВІДКА про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази № 13-1304 від 01.09.2025 р. 4. Копії документів ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, наданих нею для участі у закупівлі (документи завантажені та зберігаються за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-25-008960-a).
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.09.2025 15:18
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІНЖИНІРИНГ", Олександр Чупахін 380958755662 tvisl777@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dc207a9d40914a588e838cd057bfac5d
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем Одеської державної академії будівництва та архітектури
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: Замовником — Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради — протоколом №177 від 10.09.2025 р. визначено переможцем закупівлі UA-2025-08-25-008960-a Одеську державну академію будівництва та архітектури.
Учасником було надано недостовірну інформацію щодо залучення працівників та субпідрядників. Зокрема, співробітник Академії Якушев Д.І. одночасно заявлений як штатний працівник та як ФОП для виконання субпідрядних робіт, що суперечить вимогам КЗпП та принципу добросовісності. Також відсутні підтверджуючі документи щодо обладнання та кваліфікації субпідрядників (ФОПів), що є порушенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 44 Особливостей замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію, оскільки надана недостовірна інформація є суттєвою. Проте цього зроблено не було, чим порушено принципи об’єктивності, недискримінації та добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
Просимо скасувати рішення замовника про визначення переможцем закупівлі Одеську державну академію будівництва та архітектури.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

порушення ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 5e7da50521f34c0aa6626375aa705036
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-008960-a.c1
Назва: порушення ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Вимога Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради № 177 від 10.09.2025 р. (далі Протокол) в закупівлі UA-2025-08-25-008960-a «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди», ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)» було визнано переможцем закупівлі ОДЕСЬКУ ДЕРЖАВНУ АКАДЕМІЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, за результатом розгляду пропозицій було встановлено відповідність пропозиція учасника ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ вимогам тендерної документації та встановлено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції. Однак ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» з цим не погоджується та надає відповідну аргументацію. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовника Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації: п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиці вказано про необхідність надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОВІДКУ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 13-1303 від 01.09.2025 р. в якій зазначила, що в штаті ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ є відповідні працівники в необхідній кількості 8 осіб, також були на кожного з працівників надані витяги з наказів щодо їх працевлаштування. Також ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОКУМЕНТ Інформація про залучених субпідрядників по закупівлі № 13-1313 від 01.09.2025 р. де зазначила, що ФОП Салтикова Анастасія Сергійовна в субпідряді залучається для оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівель та споруд; ФОП Якушев Дмитро Ігоревич в субпідряді залучається для виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах; ФОП Єгоращенко Володимир Борисович в субпідряді залучається для оцінки гідрологічного режиму Хаджибейського лиману; ФОП Ткаченко Сергій Васильович в субпідряді залучається для виконання інженерно-геологічних вишукувань. Співробітник ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ Якушев Дмитро Ігорович відповідно до пропозиції буде надавати одночасно послуги з виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах і як штатний співробітник ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ з окладом у 10256,00 грн. у місяць та доплатою за науковий ступінь у розмірі 15% (1538,40 грн.) у місяць, і як ФОП Якушев Дмитро Ігоревич з окремою оплатою за ці послуги, однак як ФОП Якушев Дмитро Ігоревич він не може надати послуги оскільки він є штатним співробітником ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ з повним робочим днем, що протирічить КЗпП України. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовника Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації: п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Таблиці вказано про необхідність надання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог технічного завдання. ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ надала ДОВІДКУ про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази № 13-1304 від 01.09.2025 р. з відповідним обладнанням з приписом, що воно все власне. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі вказано: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, оскільки надані в ДОКУМЕНТІ Інформація про залучених субпідрядників по закупівлі № 13-1313 від 01.09.2025 р. де зазначено, що ФОП Салтикова Анастасія Сергійовна в субпідряді залучається для оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності будівель та споруд; ФОП Якушев Дмитро Ігоревич в субпідряді залучається для виготовлення паспорту гідротехнічної споруди, виготовлення технічного паспорту об’єкту – дамби, виконання розрахунків стійкості об’єктів з урахуванням мінливості характеристик грунтів при динамічних впливах; ФОП Єгоращенко Володимир Борисович в субпідряді залучається для оцінки гідрологічного режиму Хаджибейського лиману; ФОП Ткаченко Сергій Васильович в субпідряді залучається для виконання інженерно-геологічних вишукувань, протирічуть вимогам абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», заявлена участь ФОП не підтверджує відповідності критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, для чого можуть бути залучені спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Заявлене надання послуг субпідрядниками, кожним із ФОП передбачає наявність відповідних дозвільних документів (сертифікатів у виконавців, вказаних в Тендерній документації Замовника) так і обладнання, однак нічого з цього відносно ФОП не зазначено в пропозиції ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ. Дані факти протирічать припису абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки там чітко визначено коли учасник може залучати спроможності інших суб’єктів господарювання. Також Якушев Дмитро Ігоревич за надання своїх послуг отримає подвійну оплату і від учасника, і як ФОП. Це свідчить про наявність подвійної оплати та суперечить принципу добросовісності та недопущення зловживань (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Виходячи з вищенаведеного приходимо до висновку, що тендерна пропозиція ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ має в своєму складі суттєву недостовірну інформацію, що є суттєвою для її відхилення. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників наявні порушення з боку ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ та невиявлені Замовником, а саме порушення принципів, що нижченаведені. Ч. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Ч. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Застосувавши упереджений підхід під час розгляду Пропозицій ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, а саме – неправомірно визначивши Пропозицію ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ такою що відповідає вимогам тендерної документації та встановивши відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі даного учасника, Замовник порушив право інших учасників на об’єктивне та неупереджене визначення Переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. ОДЕСЬКОЮ ДЕРЖАВНОЮ АКАДЕМІЄЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ в пропозиції надано недостовірну інформацію. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ОДЕСЬКУ ДЕРЖАВНУ АКАДЕМІЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ, у зв’язку з наданням недостовірної інформації зазначеної в його пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протоколом від 15 вересня поточного року №178 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (додається) проведено розгляд, у визначений Законом України "Про публічні закупівлі", вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "АРТІНЖИНІРИНГ" ВІД 11.09.2025 №119/75КВ та у термін, в межах Вимоги та згідно доводів, викладених у вищевказаній Вимозі, уповноваженою особою надано відповідь на вимогу, що опубліковано через авторизований електронний майданчик шляхом розміщення в електронній системі закупівель. Відсутні підстави для задоволення Вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» №119/75КВ від 11.09.2025 у межах процедури публічної закупівлі - відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Комплексне обстеження технічного стану дамби Хаджибейського лиману з паспортизацією споруди» ДК 021:2015 - 71340000-3 – «Комплексні інженерні послуги», КПКВКМБ 2918110 – «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», КЕКВ – 2240 – ««Оплата послуг (крім комунальних)», - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-25-008960-a Закупівля на prozorro.gov.ua - правове обгрунтування розміщено у файлі - Відповідь на вимогу.pdf, дадається на 12 аркушах.
Статус вимоги: Відхилено