• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання «Виносна антена AVENGER Booster 2.4G/5,2/5.8G» (32352000-5)

Закупівля проводиться без ПДВ, відповідно до п.32 підрозділ. 2 р. XX Податкового кодексу України

Завершена

520 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.50 UAH
Номер: 5532d00b73b347389141ec405e2edd55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 27.10.2025 10:20 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.10.2025 №70-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.10.2025 №70-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-22-009928-a 22.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дем’яненко Юлія Олександрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору/укладання додаткових угод, виконання рішення комісії Антиомопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору/укладання додаткових угод, виконання рішення комісії Антиомопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.08.2025 №518 зі змінами затвердженими протоколом від 27.08.2025 №532 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Дем’яненко Юлія Олександрівна, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 09.09.2025 №564, 01.10.2025 №633, від 06.10.2025 №638, від 13.10.2025 №654 та №655, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.10.2025 №561 на суму 414 999,00 грн. без ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 21.10.2025 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.10.2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14084-р/пк-пз від 15.09.2025. Питання, що були предметом розгляду комісії Антиомопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення моніторингу не розглядались.
Період усунення порушень: 11.11.2025 10:44 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2025 10:44

Запити/Пояснення