-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання»
Завершена
20 277 357.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 101 386.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 101 386.79 UAH
Номер:
60aa56ca8dab4ed691fae0ca746f57c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 14:51 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 76-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.10.2025 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2025-08-19-010510-a 19.08.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.08.2025 №328, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.08.2025, відповідь Замовника на звернення від 28.08.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ "БК Домінант", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 12.09.2025 №391, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025, звернення з вимогою про усунення порушення від 12.09.2025 за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a.a1 та від 15.09.2025 за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a.c2, відповідь Замовника від 16.09.2025 та від 17.09.2025, договір про закупівлю робіт від 26.09.2025 № 46-124-01-25-26869 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 06.11.2025 та від 14.11.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.11.2025 14:55 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
b6ada8410feb4a4d80778a7055917424
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.11.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d1c5d77c885a41608db47aa4d9a5cf9a
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
06.11.2025 13:54
Опис:
Пояснення (інформація та документи) на запит Державної аудиторської служби України що опублікований в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-19-010510-a
Запит: У межах проведення моніторингу Виконання будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: 1. Кошторисний розрахунок очікуваної вартості закупівлі визначений на основі розробленої проєктною організацією ТОВ «Златограф-Проект» м. Вінниця проєктно-кошторисної документації, реєстраційний номер кошторисної документації № ЕХ01:5010-9907-7514-1513 за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання». Експертний звіт (позитивний) від 13.12.2024 № 04-07-0411, щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за вищезазначеним робочим проєктом. Наказ «Про затвердження робочого проєкту з будівництва теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART у філії «ВП ХАЕС» від 24.04.2025 №01-391-н також даний проєкт входить до переліку інвестиційних проєктів рішення з реалізації яких прийнято КМУ.
При розрахунку очікуваної вартості враховано виробничі та організаційно-розпорядчі документи АТ «НАЕК Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з застосуванням Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі».
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі зі зведеного кошторисного розрахунку були вилучені витрати з глави 10 та 12 та постачання устаткування які відносять до витрат замовника. Всі інші витрати включено в очікувану вартість в межах зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва згідно розробленої та затвердженої проєктної документації та кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Згідно вихідних даних на проєктування при розрахунку глав ЗКР, які були включені у очікувану вартість, було враховано:
- кошторисні норми в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року, зі змінами, за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
- настанову з визначення вартості будівництва;
- поточні ціни на матеріальні ресурси, на основі проведеного маркетингового аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п.4,9 Настанови з визначення вартості будівництва) та нормативної бази вартісних показників Мінрегіону;
- витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток 17 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.12);
- заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.4,13 Настанови з визначення вартості будівництва);
- витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4,6 Настанови з визначення вартості будівництва);
- рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 прийнято в розмірі 32000 грн. (наказ №01-1069-н від 10.11.23р. ДП «НАЕК Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів);
- інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
- загальновиробничі витрати визначені згідно п.4.14 Настанови з визначення вартості будівництва;
- кошторисний прибуток визначений із застосуванням показника, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками (СС1), згідно додатку 25 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.38);
- адміністративні витрати визначені із застосуванням показника, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками (СС1), згідно додатку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39);
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами прийняті згідно показника у зведеному кошторисному розрахунку виходячи із строків будівництва;
- податок на додану вартість, який враховано в розмірі 20%.
На підставі Повідомлення про початок будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) отримано дозвільний документ на виконання робіт, реєстраційний номер ХМ051251013923 редакція №1 від 13.10.2025.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/08/haes-1908251.DOC
Додатки: 1. Експертний звіт від 13.12.2024 №04-07-0411 в складі із зведеним кошторисним розрахунком: Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART до вул.Полянки в м.Нетішин Нетішинської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької обл. на 12 аркушах.
Номер:
96f7cb1be41c40b3bc06da2a299c178c
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.11.2025 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2025 році 25 відсотків.
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782 «Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва» затверджено додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва (далі – Перелік № 782) та установлено, що ступінь локалізації виробництва товарів, включених до переліку, затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови, дорівнює розміру, встановленому підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на відповідний рік.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено Постановою Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова № 861).
Відповідно до технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) при виконанні будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» передбачено придбання «Труба попередньоізольована пряма Ø108×4,0/200, по типу 01- 1-108/200-11-0» ( позиція 115) та «Труба попередньоізольована пряма Ø76×3,5/140, по типу 01-1-76/140-11-0» ( позиція 116). Учасником ТОВ "БК Домінант" надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на зовнішні мережі теплопостачання та Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, де зазначено Труба пряма O108х4,0/200 по типу 01-1-108/200-11-0 вартістю 5473973,10 грн. та Труба пряма O76х3,5/140 по типу 01-1-76/140-11-0 вартістю 277566,25 грн.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію та її документальне підтвердження щодо того, яким чином учасник ТОВ "БК Домінант" підтвердив ступінь локалізації виробництва запропонованого товару ?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4c90b459ee57454a812872b851ab5df5
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
14.11.2025 16:16
Опис:
Пояснення (інформація та документи) на запит Державної аудиторської служби України що опублікований в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-19-010510-a
Запит: У межах проведення моніторингу Виконання будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2025 році 25 відсотків. При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782 «Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва» затверджено додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва (далі – Перелік № 782) та установлено, що ступінь локалізації виробництва товарів, включених до переліку, затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови, дорівнює розміру, встановленому підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на відповідний рік. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено Постановою Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова № 861). Відповідно до технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) при виконанні будівельних робіт за темою: «Нове будівництво теплової мережі та структурованої кабельної системи до центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART. БМР. ПНР. Обладнання» передбачено придбання «Труба попередньоізольована пряма Ø108×4,0/200, по типу 01- 1-108/200-11-0» ( позиція 115) та «Труба попередньоізольована пряма Ø76×3,5/140, по типу 01-1-76/140-11-0» ( позиція 116). Учасником ТОВ "БК Домінант" надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на зовнішні мережі теплопостачання та Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, де зазначено Труба пряма Ø 108х4,0/200 по типу 01-1-108/200-11-0 вартістю 5473973,10 грн. та Труба пряма Ø 76х3,5/140 по типу 01-1-76/140-11-0 вартістю 277566,25 грн. Враховуючи викладене, прошу надати інформацію та її документальне підтвердження щодо того, яким чином учасник ТОВ "БК Домінант" підтвердив ступінь локалізації виробництва запропонованого товару?
Відповідь: Відповідно до пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та додатковим переліком товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва (Постанова Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782) (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених переліком), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків.
У згаданому переліку товарів, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва міститься позиція, зокрема: «Труби сталеві зварні діаметром 406-1422 міліметри».
Відповідно до додатку №3 до тендерної документації зазначено, зокрема: «Матеріали, що постачає Підрядник» позиція 115 «Труба попередньоізольована пряма Ø108×4,0/200, по типу 01-1-108/200-11-0» та позиція 116 «Труба попередньоізольована пряма Ø76×3,5/140, по типу 01-1-76/140-11-0», де труба згідно вказаного типу є попередньоізольована в ПЕ оболонці та має діаметр 108 міліметрів (позиція 115) та 76 міліметрів (позиція 116).
Звертаємо увагу, що у Переліку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782 не йдеться про попередньоізольовані труби та труби діаметром менше 406 міліметрів, а лише про труби сталеві, зварні з діаметром від 406 до 1 422 міліметри.
З огляду на зазначене на позицію 115 «Труба попередньоізольована пряма Ø108×4,0/200, по типу 01-1-108/200-11-0» та позицію 116 «Труба попередньоізольована пряма Ø76×3,5/140, по типу 01-1-76/140-11-0» не застосовуються вимоги ступеня локалізації виробництва.