-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївського ліцею №41 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Завершена
1 189 144.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 945.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 945.72 UAH
Номер:
eefcdb454f0b4e758fd22c139c262b18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 15:27 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2025 № 108-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.10.2025 № 108-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-08-13-011140-a 13.08.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС», фізичної особи-підприємця Сорочан Сергій Вікторович та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.10.2025 № 13/10/2-вс, укладеним з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», з дотриманням положень Цивільного кодексу України та розмістити в електронній системі закупівель Договір про закупівлю разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 13.08.2025 № 13/08/5-вс); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС», фізичної особи-підприємця Сорочан Сергій Вікторович та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 № 28/08/6-вс, від 22.09.2025 № 22/09/6-вс, від 24.09.2025 № 24/09/2-вс та від 29.09.2025 № 29/09/77-вс; рішення Комісії АМКУ від 12.09.2025 № 14064-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 13.10.2025 № 13/10/2-вс (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Вимогами додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації» визначено наступне: «ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)».
Відповідно до пункту 9 додатку 5 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію, зокрема, документ «Договірна ціна».
Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в складі тендерної пропозиції у файлі «35. Кошторис.pdf» надав документ Договірна ціна, в якому зазначив вид договірної ціни: тверда.
В подальшому з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» укладено Договір про закупівлю, згідно з пунктом 1.1 якого Договірна ціна та локальний кошторис на виконання ремонтних робіт є невід’ємною частиною договору (додаток №1).
При цьому, в додатку № 1 до Договору про закупівлю «Договірна ціна» визначено вид договірної ціни: динамічна.
Отже, зазначений в Договорі про закупівлю вид договірної ціни відрізняється від пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник в поясненнях щодо вищезазначеної розбіжності зазначив наступне: «При перевірці Тендерної пропозиції Учасника оцінювались лише ті документи, які були чітко передбачені тендерною документацією і за чітко визначеними критеріями (критерій вид договірної ціни тендерною документацією не визначався). Під час узгодження умов договору, сторони дійшли згоди щодо визначення виду договірної ціни «динамічна». Укладений договір не відрізняється від проєкту договору, який був складовою частиною тендерної документації. Виходячи з викладеного, розбіжності у вимогах тендерної документації, проєктом договору, який був складовою частиною тендерної документації та укладеним договором відсутні».
Проте, пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Відповідно до пункту 2.5 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281), з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4 (далі – Настанова) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівлі вартість будівництва визначається за договірною ціною, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною), на стадії проведення взаєморозрахунків вартість будівництва визначається шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
При цьому, згідно пункту 1.2 Настанови визначено, що:
- приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору;
- твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Таким чином, учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» відповідно до пункту 2.5 Настанови визначив ціну своєї пропозиції за твердою договірною ціною.
Проте, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в частині виду договірної ціни.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що Замовником укладено Договір про закупівлю, предметом якого є закупівля послуг з поточного ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївського ліцею №41.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник 14.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю, договірну ціну та локальний кошторис, які є невід’ємною частиною договору, у форматі PDF (файл «Договір № 13-10-2-вс.pdf»).
Також, Замовник 14.10.2025 в електронній системі закупівель розмістив файл «Підсумкова відомість ресурсів.xls», що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та файл «Локальний кошторис.xls».
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних.
Період усунення порушень:
05.11.2025 17:56 - 20.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2025 17:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
05.11.2025 було оприлюднено висновок ( надалі Висновок) про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-13-011140-а – поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївського ліцею № 41 м. Миколаєва, очікувана вартість 1 189 144,8 грн., ( код ДК 021:2015 50410000-2- Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів). Застосована процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, дата початку моніторингу 20 жовтня 2025 року. Дата закінчення моніторингу 05 листопада 2025 року.
В електронній системі закупівель опубліковано висновки Південного офісу Держаудитслужби, в яких зазначено: «…учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» відповідно до пункту 2.5 Настанови визначив ціну своєї пропозиції за твердою договірною ціною. Проте, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в частині виду договірної ціни. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що Замовником укладено Договір про закупівлю, предметом якого є закупівля послуг з поточного ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.» та «…Замовник 14.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю, договірну ціну та локальний кошторис, які є невід’ємною частиною договору, у форматі PDF (файл «Договір № 13-10-1-вс.pdf»). Також, Замовник 14.10.2025 в електронній системі закупівель розмістив файл «Підсумкова відомість ресурсів.xls», що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та файл «Локальний кошторис.xls». Проте, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних.».
Також, вказано: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.10.2025 № 13/10/2-вс, укладеним з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», з дотриманням положень Цивільного кодексу України та розмістити в електронній системі закупівель Договір про закупівлю разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Згідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
При цьому частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок дій замовника державної закупівлі, в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні державної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, виходячи із структури та змісту частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки.
Враховуючи викладене, Законом України «Про публічні закупівлі» на відповідача покладений обов`язок зазначити три варіанти правомірної поведінки, тобто замовнику дається право вибору: вжити заходів щодо усунення порушення, та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, надати аргументовані заперечення, інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Такий висновок міститься в постанові Верховного Суду від 24.01.2023 року у справі №280/8475/20.
Натомість, Висновок передбачає виключно зобов`язання щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 13.10.2025 №13/10/2-вс, укладений з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», тобто лише одного з 3 можливих варіантів правомірної поведінки замовника.
1. Управлінням освіти Миколаївської міської ради опубліковано в електронній системі закупівель Договір про закупівлю разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних.
2. Управління освіти не погоджується з твердженням щодо виявленого порушення та зобов’язанням припинення зобов’язань за договором від 13.10.2025 № 13/10/2-вс, укладеним з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».
Як було повідомлено, у відповіді на запит суб’єкта моніторингу, умовами тендерної документації визначено «ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)». В тендерній документації не визначались умови щодо визначення учасником виду договірної ціни «Тверда» або «Динамічна» в проекті договору (додаток 4 до Тендерної документації) також дана позиція не фіксувалась. Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в складі тендерної пропозиції у файлі «35. Кошторис.pdf» надав документ договірна ціна, в якому за власної ініціативи (не посилаючись на вимоги Тендерної документації) зазначив вид договірної ціни: тверда. При перевірці Тендерної пропозиції Учасника оцінювались лише ті документи, які були чітко передбачені тендерною документацією і за чітко визначеними критеріями (критерій вид договірної ціни тендерною документацією не визначався).
У зв’язку з чим, під час підписання Договору та додатків до нього, сторонами узгоджено кінцеву вартість Договору (відповідно до результатів аукціону), що відображено в пункті 2.1 Договору - 1 264 734,51 грн. (один мільйон двісті шістдесят чотири тисячі сімсот тридцять чотири гривень, 51 копійок) у т.ч. ПДВ - 210 789, 09 грн. В додатках до Договору, зокрема «Договірна ціна» деталізовано вартість будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) в поточних цінах станом на 7 жовтня 2025 р., яка за своїм підсумком відповідає умовам пункту 2.1 Договору.
Враховуючи, що тендерною документацією не встановлювався обов’язок застосування терміну «динамічна» або «тверда» договірна ціна, під час укладання Договору та додатків до нього, сторонами допущено формальну описку в Додатку до Договору. При цьому укладений договір не відрізняється від проєкту договору, який був складовою частиною тендерної документації. Виходячи з викладеного, розбіжності у вимогах тендерної документації, проєктом договору, який був складовою частиною тендерної документації та укладеним договором, які змінюють істотні умови договору відсутні.
Вважаємо, що вимога про припинення зобов’язань за Договором від 13.10.2025 № 13/10/1-вс, укладеним з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», який вже виконується, є надмірним заходом реагування, неспівмірним із допущеним процедурним порушенням, оскільки воно мало формальний характер.
В свою чергу, додаток до договору — це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору — це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов (Постанова Верховного Суду від 31.05.2021 у справі № 917/265/18). Відтак, уточнення термінології в додатку, шляхом укладення Додаткової угоди, не змінить істотних умов договору, а лише виправить допущені формальні описки.
З урахуванням виявленої допущеної формальної описки, сторонами прийнято рішення про укладення Додаткової угоди, і опубліковано через електронну систему закупівель.
Враховуючи що вимога зазначена у Висновку про зобов’язання припинення зобов’язань за договором від 13.10.2025 № 13/10/2-вс, укладеним з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» є безпідставною і суперечить чинному законодавству України в зв’язку з чим Управління освіти Миколаївської міської ради буде оскаржувати його у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
12.11.2025 18:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник привів умови Договору про закупівлю у відповідність до тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» та розмістив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних.
Дата публікації:
18.11.2025 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
034caf3ce3064971b3b26f50476e6396
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
21.10.2025 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що придбаваються в межах даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
81846265bc16432d9b374f52270a9c45
Назва:
Відповідь на запит від 21.10.2025 року
Дата опублікування:
23.10.2025 17:12
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі експертної оцінки робочого проекту «Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївського ліцею №41 м. Миколаєва». Експертна оцінка за робочим проектом додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті управління освіти Миколаївської міської ради за посиланням https://osvita.mkrada.gov.ua/pro-uo/. Далі на сторінці треба вибрати вкладку «фінансова діяльність» та перейти за посиланням «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». У списку, що відкриється, знайти файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик Поточний ремонт АПС МЛ №41-2.docx» (https://docs.google.com/document/d/1M71Zgi_NAWgh0wUaU6u_GGyryo8mqoxo/edit).
Номер:
1305dffd499f47bb93e96ac7f138093a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
28.10.2025 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до положень додатків 3 та 4 до тендерної документації «ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)».
Крім того, згідно вимог додатку 4 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію, зокрема, документ «Договірна ціна».
Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в складі тендерної пропозиції у файлі «35. Кошторис.pdf» надав документ договірна ціна, в якому зазначив вид договірної ціни: тверда.
В подальшому з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» укладено договір від 13.10.2025 № 13/10/2-вс, згідно з пунктом 1.1 якого договірна ціна та локальний кошторис є невід’ємною частиною договору (додаток №1).
При цьому, згідно додатку № 1 «Договірна ціна» вид договірної ціни: динамічна.
Зважаючи на вищенаведене пояснити, чому умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в частині виду договірної ціни?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
018a315b379542be909492b17f323649
Назва:
Відповідь на запит від 28.10.2025 року
Дата опублікування:
31.10.2025 16:29
Опис:
Умовами тендерної документації визначено «ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)»
В тендерній документації не визначались умови щодо визначення учасником виду договірної ціни «Тверда» або «Динамічна» в проєкті договору (додаток 4 до Тендерної документації) також дана позиція не фіксувалась.
Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в складі тендерної пропозиції у файлі «35. Кошторис.pdf» надав документ договірна ціна, в якому за власної ініціативи (не посилаючись на вимоги Тендерної документації) зазначив вид договірної ціни: тверда.
При перевірці Тендерної пропозиції Учасника оцінювались лише ті документи, які були чітко передбачені тендерною документацією і за чітко визначеними критеріями (критерій вид договірної ціни тендерною документацією не визначався).
Під час узгодження умов договору, сторони дійшли згоди щодо визначення виду договірної ціни «динамічна». Укладений договір не відрізняється від проєкту договору, який був складовою частиною тендерної документації.
Виходячи з викладеного, розбіжності у вимогах тендерної документації, проєктом договору, який був складовою частиною тендерної документації та укладеним договором відсутні.