-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Завершена
583 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 917.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 917.50 UAH
Номер:
95b99886b50c43b4b05565baf454ba6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 16:09 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 116-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.11.2025 № 116-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-08-11-011025-a 11.08.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Лабораторія водної хімії», товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОГРУПСЕРВІС», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.08.2025 №135; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Лабораторія водної хімії», товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОГРУПСЕРВІС»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 26.08.2025 №144, від 28.08.2025 №146, від 06.10.2025 №168, від 29.10.2025 №185; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 10.11.2025 №252; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.12.2025 12:45 - 06.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2025 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
00cff5128d4648be9ab516c72aa2824a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.11.2025 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги та матеріальні ресурси, що придбаваються в межах даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e115c372c8504a21a15204d2a5f6dc4b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.11.2025 16:26
Опис:
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.) за ДК 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-11-011025-a) КП ТВКГ ПМР (надалі-Замовник) надає пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області. Очікувана вартість предмета закупівлі та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників. Також до уваги взяті дані з майданчика Prozzoro, шляхом проведення моніторингу закувель інших Замовників. 2. Стосовно інформації щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), то слід зазначити наступне, оскільки КП ТВКГ ПМР відповідно даних рестру не є розпорядником бюджетних коштів ,таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Номер:
2ea09de1577b4b3fba20e02731076f45
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.11.2025 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з пунктом 5 додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат аналізу на корозійний вплив кислотного розчину, що застосовується для промивки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» не виявлено вищевказаного сертифікату, натомість виявлено сертифікати якості кислотних розчинів.
Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити чому не відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» та/або яким чином надані цим учасником сертифікати якості задовольняють вимоги тендерної документації, а саме пункту 5 додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f8121287e53e47399f01f339f7dc597a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
01.12.2025 17:37
Опис:
Відповідно до п. 5 додатку 4 до тендерної документації: Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації (Додаток №2). - Сертифікат аналізу на корозійний вплив кислотного розчину, що застосовується для промивки.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікати якості (файли: Натрій гідрооксид Туреччина.pdf, Сульфамінова кислота Китай.pdf). Замовник вимогам вказаний сертифікат для оцінки якості кислотного розчину. ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» надало в складі тендерної пропозиції вказані сертифікати на чисті речовини, що означає, що розчин ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» змішує самостійно. Це означає, що якість речовини, що буде створена за результатом взаємодії не буде містити сторонніх домішок та буде ефективною. Тому, на думку Замовника, вказані сертифікати якості замінюють собою сертифікат аналізу на корозійний вплив кислотного розчину, що застосовується для промивки.
Окремо варто зазначити, що договір, що був укладений за результатами закупівлі був виконаний. Замовник задоволений результатом наданих послуг, оскільки після проведення даних робіт перепади показників знижуються ,тепло передається ефективніше, що дозволяє досягти потрібної температури при менших втратах енергії.