• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)

Завершена

583 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 917.50 UAH
Період оскарження: 11.08.2025 17:11 - 16.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 86332bff4bd84ed0941953ab5baddf5f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-11-011025-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.09.2025 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2025 16:37
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2025 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення №14443 від 22.09.2025, що прийняте Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» код ЄДРПОУ 43494005 предметом якої є Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнська», а саме гідрохімічна промивка теплообмінників на ТРП №1 (теплообмінників 4од), ТРП №2 (теплообмінників 4од), ТРП №3 (теплообмінників 3од), ТРП №4А(теплообмінників 2од), ТРП №4Б (теплообмінників 2од), ТРП №5 (теплообмінників 2од) та ТРП №6 (теплообмінників 4од) за ДК:021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення вирішила скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС». Рішення виконано.
Автор: ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС", Юлія Євгенівна +380983702052 tendergidrogrupp@gmail.com http://gidrogroupservis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e2ee0d2991644f5895f00fb205b63afa
Заголовок пункту скарги: Щодо розрахунку договірної ціни
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Учасник подає пропозицію з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (з доповненнями та змінами)
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) врахувати:
Вид договірної ціни - динамічна;
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 становить 18570,02 грн. (відповідно до наказу від 05.03.2025 року № 19-3Г управління ЖКГ Південноукраїнської міської ради щодо розміру заробітної плати для робіт поточного характеру);
При складанні договірної ціни врахувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/22, в редакціях, що стосуються періоду (даті), у який Учасник .здійснює розрахунок Договірної ціни;
Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, додаток 25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Показник для визначення розміру адміністративних витрат, додаток 27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19. (але не більш ніж усереднені показники);
Ціну пропозиції (договірна ціна) та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, підсумкова відомості ресурсів, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектний акт) надати в електронному форматі EXEL або WORD;
Договірну ціну надати в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК.

В складі пропозиції Скаржника містяться кошторисні розрахунки (архівна папка: 18. Кошторис на 553492,80 у форматі EXEL+imd), зокрема, дефектний акт, пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки 1-4, 9, 10, 14, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів разом з файлом інформаційної моделі.
Відповідно до пояснювальної записки зазначена тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8.
Варто зазначити, що всі надані розрахунки відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Ні в тендерній документації, ні в нормативно-правових актах, які зазначені у вимозі, не встановлено вимог щодо конкретного показника середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 13026-р/пк-пз від 25.08.2025
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження


Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 212cb51c96094c009e901fab46ed8792
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-11-011025-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.10.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2025 10:20
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2025 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 17.10.2025 року № 15724 в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель протокольне рішення № 168 від 06.10.2025 року про відміну закупівлі скасоване». Рішення Комісії АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС", Юлія Євгенівна +380983702052 tendergidrogrupp@gmail.com http://gidrogroupservis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fceac87fb20d4259baefacfa7ae8ac23
Заголовок пункту скарги: оскарження відміни торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо відміни процедури закупівлі.
Нами надано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції та здійснено всі необхідні дії для укладення договору. Однак Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначаємо, що Замовник самостійно приймає рішення та вживає або не вживає необхідних заходів для виконання своїх повноважень, дотримуючись принципів закупівель. У своєму рішенні та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник не вказав, яке саме порушення законодавства в сфері публічних закупівель сталося та яку норму закону було порушено.
Відповідно до пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, Замовник має можливість продовжити строк надання послуги.
Аналогічної позиці дотримується орган оскарження в рішенні № 12086-р/пк-пз від 05.08.2025

Враховуючи вищевикладене, рішення про відміну процедури закупівлі має бути скасованим.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив процедуру закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження