-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнськ, а саме: ТРП №1 (теплообмінників 4 од.), ТРП №2 (теплообмінників 4 од.), ТРП №3 (теплообмінників 3 од.), ТРП №4А (теплообмінників 2 од.), ТРП 4Б (теплообмінників 2 од.), ТРП №5 (теплообмінників 2 од.), ТРП №6 (теплообмінників 4 од.)
Завершена
583 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 917.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 917.50 UAH
Період оскарження:
11.08.2025 17:11 - 16.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
86332bff4bd84ed0941953ab5baddf5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-011025-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 146.pdf 02.09.2025 12:03
- рішення від 25.08.2025 № 13026 (2).pdf 02.09.2025 12:03
- Скарга на відхилення.docx 02.09.2025 12:03
- sign.p7s 02.09.2025 12:04
- рішення від 04.09.2025 № 13605.pdf 04.09.2025 16:57
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.09.2025 № 1892.pdf 12.09.2025 15:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.09.2025 № 1936.pdf 18.09.2025 17:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2025 № 14443.pdf 23.09.2025 13:03
- рішення від 22.09.2025 № 14443.pdf 24.09.2025 16:37
- Пояснення на скаргу.pdf 09.09.2025 15:23
- Додаток 2 ТУ.doc 09.09.2025 15:23
- Відповідь на скаргу.docx 09.09.2025 15:23
- Додаток до пояснення.pdf 09.09.2025 17:27
- Додаток.docx 09.09.2025 17:27
- Протокол 165.pdf 01.10.2025 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 12:40
Дата розгляду скарги:
22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2025 16:37
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2025 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення №14443 від 22.09.2025, що прийняте Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС» код ЄДРПОУ 43494005 предметом якої є Гідрохімічна очистка теплообмінників ТРП міста Південноукраїнська», а саме гідрохімічна промивка теплообмінників на ТРП №1 (теплообмінників 4од), ТРП №2 (теплообмінників 4од), ТРП №3 (теплообмінників 3од), ТРП №4А(теплообмінників 2од), ТРП №4Б (теплообмінників 2од), ТРП №5 (теплообмінників 2од) та ТРП №6 (теплообмінників 4од) за ДК:021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення вирішила скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОГРУПСЕРВІС».
Рішення виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e2ee0d2991644f5895f00fb205b63afa
Заголовок пункту скарги:
Щодо розрахунку договірної ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Учасник подає пропозицію з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (з доповненнями та змінами)
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) врахувати:
Вид договірної ціни - динамічна;
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 становить 18570,02 грн. (відповідно до наказу від 05.03.2025 року № 19-3Г управління ЖКГ Південноукраїнської міської ради щодо розміру заробітної плати для робіт поточного характеру);
При складанні договірної ціни врахувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/22, в редакціях, що стосуються періоду (даті), у який Учасник .здійснює розрахунок Договірної ціни;
Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, додаток 25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Показник для визначення розміру адміністративних витрат, додаток 27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19. (але не більш ніж усереднені показники);
Ціну пропозиції (договірна ціна) та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, підсумкова відомості ресурсів, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектний акт) надати в електронному форматі EXEL або WORD;
Договірну ціну надати в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК.
В складі пропозиції Скаржника містяться кошторисні розрахунки (архівна папка: 18. Кошторис на 553492,80 у форматі EXEL+imd), зокрема, дефектний акт, пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки 1-4, 9, 10, 14, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів разом з файлом інформаційної моделі.
Відповідно до пояснювальної записки зазначена тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8.
Варто зазначити, що всі надані розрахунки відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Ні в тендерній документації, ні в нормативно-правових актах, які зазначені у вимозі, не встановлено вимог щодо конкретного показника середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 13026-р/пк-пз від 25.08.2025
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) врахувати:
Вид договірної ціни - динамічна;
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 становить 18570,02 грн. (відповідно до наказу від 05.03.2025 року № 19-3Г управління ЖКГ Південноукраїнської міської ради щодо розміру заробітної плати для робіт поточного характеру);
При складанні договірної ціни врахувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/22, в редакціях, що стосуються періоду (даті), у який Учасник .здійснює розрахунок Договірної ціни;
Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, додаток 25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Показник для визначення розміру адміністративних витрат, додаток 27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19. (але не більш ніж усереднені показники);
Ціну пропозиції (договірна ціна) та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, підсумкова відомості ресурсів, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, дефектний акт) надати в електронному форматі EXEL або WORD;
Договірну ціну надати в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК.
В складі пропозиції Скаржника містяться кошторисні розрахунки (архівна папка: 18. Кошторис на 553492,80 у форматі EXEL+imd), зокрема, дефектний акт, пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки 1-4, 9, 10, 14, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів разом з файлом інформаційної моделі.
Відповідно до пояснювальної записки зазначена тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8.
Варто зазначити, що всі надані розрахунки відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Ні в тендерній документації, ні в нормативно-правових актах, які зазначені у вимозі, не встановлено вимог щодо конкретного показника середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 13026-р/пк-пз від 25.08.2025
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Рішення
-
Повʼязаний документ:
рішення від 25.08.2025 № 13026 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 146.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
b0a4834c427b49ab906c033afc324e16
Тема запиту:
підстава відхилення
Текст запиту:
Пропозиція Скаржника відхилена оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З урахуванням позицій органу оскарження невідповідність, що не виправляється є: договірна ціна, яка не відповідає кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва»; позиції кошторисної документації відрізняються від вимог тендерної документації.
Дата опублікування:
09.09.2025 17:27
Номер:
5469aa20c66d4cd9a0b19fee4d43d381
Тема запиту:
Пояснення на скаргу
Текст запиту:
При подачі тендерних пропозицій учасники повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (з відповідними змінами).Указом Президента України від 14.07.2025 № 478/2025 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 7 серпня 2025 строком на 90 діб. При складанні договірної ціни врахувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/22, в редакціях, що стосуються періоду (даті), у який Учасник здійснює розрахунок Договірної ціни. (додаток 2 до ТД). Таким чином, Замовник вважає що правомірно відхилив пропозицію Учасника, оскількі в кошторисній документації з додатками застосовано не діючі показники.
Дата опублікування:
09.09.2025 15:23
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
212cb51c96094c009e901fab46ed8792
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-011025-a.c2
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРотокол 184.pdf 29.10.2025 15:01
- Пояснення.docx 14.10.2025 18:49
- Пояснення 2.pdf 14.10.2025 18:49
- рішення від 17.10.2025 № 15724.pdf 22.10.2025 10:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2025 № 15724.pdf 20.10.2025 11:59
- рішення від 10.10.2025 № 15351.pdf 10.10.2025 16:04
- sign.p7s 08.10.2025 15:26
- Протокол 168.pdf 08.10.2025 15:23
- Скарга_на_відміну_неможливість_усунення_порушень.docx 08.10.2025 15:23
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 08.10.2025 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 15:35
Дата розгляду скарги:
17.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2025 10:20
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2025 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ від 17.10.2025 року № 15724 в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель протокольне рішення № 168 від 06.10.2025 року про відміну закупівлі скасоване». Рішення Комісії АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fceac87fb20d4259baefacfa7ae8ac23
Заголовок пункту скарги:
оскарження відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо відміни процедури закупівлі.
Нами надано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції та здійснено всі необхідні дії для укладення договору. Однак Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначаємо, що Замовник самостійно приймає рішення та вживає або не вживає необхідних заходів для виконання своїх повноважень, дотримуючись принципів закупівель. У своєму рішенні та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник не вказав, яке саме порушення законодавства в сфері публічних закупівель сталося та яку норму закону було порушено.
Відповідно до пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, Замовник має можливість продовжити строк надання послуги.
Аналогічної позиці дотримується орган оскарження в рішенні № 12086-р/пк-пз від 05.08.2025
Враховуючи вищевикладене, рішення про відміну процедури закупівлі має бути скасованим.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив процедуру закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Нами надано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції та здійснено всі необхідні дії для укладення договору. Однак Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначаємо, що Замовник самостійно приймає рішення та вживає або не вживає необхідних заходів для виконання своїх повноважень, дотримуючись принципів закупівель. У своєму рішенні та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник не вказав, яке саме порушення законодавства в сфері публічних закупівель сталося та яку норму закону було порушено.
Відповідно до пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, Замовник має можливість продовжити строк надання послуги.
Аналогічної позиці дотримується орган оскарження в рішенні № 12086-р/пк-пз від 05.08.2025
Враховуючи вищевикладене, рішення про відміну процедури закупівлі має бути скасованим.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив процедуру закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
×
-
Назва доказу:
рішення
-
Повʼязаний документ:
рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 168.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
c78198dec1894f87ab5a60dae0fcd9c3
Тема запиту:
підстави відміни торгів
Текст запиту:
Замовник не врахував можливе оскарження процедури закупівлі, виставляючи в тендерній документації чіткі межі надання послуг, тим самим спричинив зазначення строку, який технічно виправити неможливо. Оскільки закупівля здійснюється за кошти бюджету громади, органи Казначейства можуть відмовити в реєстрації фінансових зобов'язань в зв'язку з даною невідповідністю.
З метою недопущення подальшого порушення норм закону, уповноваженою прийнято рішення про відміну торгів.
Дата опублікування:
14.10.2025 18:49