• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

43 087 783.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 877.83 UAH
Номер: 2b32bdfd807c45a699dc4a8b3a7e7732
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.09.2025 16:27 - 11.10.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2025-08-11-010904-a 11.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «С.В. – ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5.2. Настанови № 281. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дівичківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 року №16, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІАЛОК БІЛД» (далі – ТОВ «ВІАЛОК БІЛД») та товариства з обмеженою відповідальністю «С.В. - ГРУП» (далі – ТОВ «С.В. - ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2025 року № 13, вимогу про усунення невідповідностей до 10 вересня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025 року № 19, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2025 року, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.09.2025 року № 141(:KV05A_14W) (далі – Договір) на суму 42 855 433,44 гривень з ПДВ, пояснення та документи від 29 вересня 2025 року, від 02 жовтня 2025 року та від 07 жовтня 2025, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 4 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо відповідності пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 3 тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, зокрема: локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу). Учасником ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» в складі тендерної пропозиції, на виконання зазначених вище вимог, надано локальні кошториси на будівельні роботи, які відповідають встановленим вимогам Додатку 3 тендерної документації. Проте, Замовником відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.09.2025 року №13, було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, яка зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3. Керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 02.10.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень та посилань на сторінку та на номер по порядку найменування робіт та витрат технічного завдання Додатку 3 тендерної документації, які відсутні в кошторисних розрахунках учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД», а також щодо яких зазначеним учасником надано інформацію не в повному обсязі, про які йдеться в протокол про відхилення тендерної пропозиції від 03.09.2025 №13. На зазначений запит Замовник 07.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив: « … кошторисний розрахунок Учасника ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" наданий не у повному обсязі, скановані складові кошторисного розрахунку містять не повний обсяг інформації, зазначена інформація кошторисного розрахунку не розбірлива/не чітка та не може бути ідентифікована замовником, яка є суттєвою та необхідною та яка не може бути віднесена до формальних несуттєвих помилок». Замовник в поясненні не вказав найменування робіт та витрат технічного завдання, а також не зазначив щодо якої інформації надано дані не в повному обсязі, а лише надав посилання на локальні кошториси в яких інформація не розбірлива/не чітка, але не призводять до зміни технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідно до Протоколу від 03.09.2025 №13 було підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД». Не чітке зображення інформації стосовно ціни, загальної вартості, тощо по деяких позиціях робіт/матеріальних ресурсів не впливає на їх відповідність технічному завданню встановленим Замовником в Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» їх усунути. Отже тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. При тому, різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» та остаточною ціновою ТОВ «С.В. – ГРУП» (переможець торгів, з яким укладено договір про закупівлю) складає 929 607,84 гривень. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає зокрема, підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8) та підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9). На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «С.В. – ГРУП» завантажив до електронної системи закупівель «Пакт про згоду щодо професійної чесності» та «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» у файлі Довідки, листи, відомості тощо.pdf. кожен лише на українській мові без перекладу на англійську. Водночас згідно Додатку 8 та Додатку 9 тендерної документації англійська версія – основна, а український варіант складений виключно задля зручності. І у випадку невідповідностей між двома версіями документу, англійська версія вважатиметься пріоритетною. Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 02 жовтня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, які не спростовують виявленого порушення: «..З технічних причин учасником випадково не надано Пакти англійською мовою в складі своєї тендерної пропозиції, але дану несуттєву помилку було виправлено та надано Пакти українською та англійською мовами як додатки/невід’ємні частини до Договору від 25.09.2025 №141 (:KV05A_14W) підписані уповноваженою особою Учасника (Переможця) ТОВ «С.В.-ГРУП»». Виходячи з вищезазначеного, Замовник не виявив невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику усунути невідповідність в цій частині. 2.1. У пункті 6 Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (встановленим у Додатку 3 тендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; проект календарного графіку виконання робіт. У цьому ж пункті прописано, що договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Відповідно до пункту 1.1 розділу I кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Відповідно до пункту 4.4 Настанови нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень. Також статтею 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) передбачено, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Слід зазначити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над КЗпП. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої – п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Тобто, на період дії воєнного стану приписи КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендацій Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовується. В ході моніторингу встановлено, що Замовник у Додатку 3 тендерної документації, а саме в пояснювальній записці встановив такий показник середньомісячної норми тривалості робочого часу як 174,67 людино-години. Учасник ТОВ «С.В. – ГРУП» на виконання вищезазначених вимог надав пояснювальну записку (файл Кошторисний розрахунок (2).pdf) із показником – 171,75 людино-години. Хоча, з урахуванням положень Закону № 2136 та Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14 липня 2025 року № 478/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15 липня 2025 року № 4524-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 7 серпня 2025 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік станом на 11 серпня 2025 року (дата затвердження тендерної документації) становить 173,17 людино-години. Отже, учасником ТОВ «С.В. – ГРУП» при розрахунку ціни пропозиції невірно застосовано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, що є порушенням пункту 5.3 розділу V Настанови та не відповідає вимогам Додатка 3 тендерної документації. Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 02 жовтня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, в якому зазначив: «У Пояснювальній записці до договірної ціни учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год , випадково, так як Інформаційне повідомлення було опубліковано офіційно в Збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» №8 за серпень 2025 року ,стор.91 від 22 серпня 2025 року, а в АВК-5 редакції 3.10.2 від 11.07.2025 року, після 07 серпня 2025 року не вийшло нове оновлення програмного комплексу з новими показниками середньомісячної норми тривалості робочого часу як це було раніше Також при поданні Актів виконаних робіт передбачається коригування показника середньомісячної норми тривалості робочого часу на діючий в певний період , у випадку продовження воєнного стану в Україні». Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у пункті 6 Розділу IIІ тендерної документації визначено, що кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, чинних стандартів, норм та настанов. Отже, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «С.В. – ГРУП», яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. 3. Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Пунктом 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Згідно з Додатком 30 до Настанови договірна ціна має містити, зокрема наступну інформацію: «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.». Однак, під час моніторингу встановлено, що Договірна ціна, яка є невід’ємною частиною Договору не відповідає Додатку 30 Настанови, оскільки не зазначено відомості стосовно числа та місяця складання поточних цін. Як зазначалось вище, відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Тобто, Додаток 30 є невід’ємною частиною цієї Настанови. Враховуючи зазначене, кошторисна документація має бути розрахована виходячи з видів та обсягів робіт, та відповідати Додатку 30 Настанови. Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 29 вересня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, в якому зазначив: «…Замовником випадково оприлюднено Договірну ціну та Зведений кошторисний розрахунок, які є невід’ємними частинами до Договору від 25.09.2025 року, №141(:KV05A_14W) без зазначення відомостей щодо числа та місяця складання поточних цін. Дану помилку було виправлено та додано відповідний скоригований файл-документи (-и)». Дане пояснення не спростовує, той факт, що Замовником укладено Договір з порушенням пункту 5.2. Настанови № 281. 4. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону визначено, що невід'ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, Договір, предметом якого є капітальний ремонт будівлі, та додатки до нього (Додаток 1 – Договірна ціна, Додаток 2 – Календарний графік виконання робіт, Додаток 3 – План фінансування виконаних робіт, Додаток 4 – Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Додаток 5 – «Пакт про згоду щодо професійної чесності» (з підписом та печаткою англійською та українською мовами), Додаток 6 «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» (з підписом та печаткою англійською та українською мовами), Додаток 7 Інформація про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF. На запит Держаудитслужби, наданий під час моніторингу відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник 02 жовтня 2025 року надав наступні пояснення «…Замовником на виконання вимог п.10 ч.1 ст.10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього ( у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) випадково не додав файл документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Дану помилку було виправлено та додано відповідний файл-документи (-и)». Разом з тим, надані Замовником пояснення не спростовують факт виявлених порушень. Проте, в ході моніторингу, на виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 14.10.2025 17:23 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2025 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання вимоги Державної аудиторської служби України (обл.) за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про дострокове припинення договору
Дата публікації звіту: 16.10.2025 14:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 30.10.2025 10:23

Запити/Пояснення