-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
43 087 783.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 877.83 UAH
мін. крок: 1% або 430 877.83 UAH
Період оскарження:
11.08.2025 17:01 - 24.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання роз’яснень
Номер:
593dac2671554c89b4bce1552aa86536
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-010904-a.c1
Назва:
ВИМОГА про надання роз’яснень
Вимога:
Просимо роз’яснити, в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.p7s 04.09.2025 18:27
- Вимога.pdf 04.09.2025 18:27
Дата подачі:
04.09.2025 18:27
Вирішення:
«Шановний Учасник!
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дівичківської сільської ради, далі – Замовник, розглянув вимогу ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" від 04.09.2025 щодо закупівлі робіт за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Стовп’язької загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка знаходиться за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Стовп’яги, вул. Дружби, 22 (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-08-11-010904-a), що викладена у формі вимоги про надання роз’яснень щодо рішення замовника викладеному в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2025, №13. Частиною 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі або спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. На виконання Замовником вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо додаткові розсянення про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації:
Абзацами 2 та 5 пункту 2 частини 44 Особливостей №1178 встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Абзацами 7 та 8 частини 37 Особливостей №1178 встановлено, що:
- Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
- Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
В ході розгляду кошторису, який є технічною частиною тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" встановлено наступне: кошторисний розрахунок Учасника ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" наданий не у повному обсязі, скановані складові кошторисного розрахунку містять не повний обсяг інформації, зазначена інформація кошторисного розрахунку не розбірлива/не чітка та не може бути ідентифікована замовником, яка є суттєвою та необхідною та яка не може бути віднесена до формальних несуттєвих помилок, а саме:
- Локальний кошторис №02-01-01-стор.3-6;
- Локальний кошторис №02-01-02-стор.9-10, 12-15, 18-21, 25-26, 29-32, 34-35, 37-38, 43-44, 51-52, 55-56, 62,63;
- Локальний кошторис №02-01-06-стор.5-6;
- Локальний кошторис №02-01-07-стор.2-3;
- Локальний кошторис №02-01-08-стор.1-6, 14-15;
- Локальний кошторис №02-01-11-стор.1-4, 7-8;
- Локальний кошторис №06-01-01-стор.3-4;
- Локальний кошторис №07-01-01-стор.1-4;
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті-стор.1-5, 22-32, 38-39.
У перелічених документах на відповідних сторінках не можливо розібрати (не чітко визначено) зазначену учасником ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" інформацію стосовно ціни, загальної вартості тощо деяких позицій робіт/матеріальних ресурсів. Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі визначено ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – Закон. Відповідно до ч.1 ст. 18 Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Таким чином в розумінні Закону органом оскарження є Комісія (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною другою ст. 18 Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Таким чином ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" в розумінні Закону є суб’єктом оскарження. Частиною п’ятою ст. 18 Закону встановлено вимоги до оформлення скарги. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі (ч. 8 ст. 18 Закону). Враховуючи вищевикладене, Замовник в розумінні Закону не є органом оскарження. Тому просимо Учасника дотримуватися порядку оскарження процедури закупівлі, передбаченого ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». В свою чергу, Замовник звертає увагу Учасника (суб’єкта оскарження) на те, що він не позбавлений можливості звернутися до органу оскарження за захистом своїх порушених прав та інтересів на його думку, оскільки це є його правом. Замовник не має права перешкоджати Учаснику в реалізації його законних прав та інтересів.
З повагою
Уповноважена особа Замовника Тетяна ТОНКОНОГ»
Статус вимоги:
Відхилено