-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна. Стіл письмовий без полиць. Стіл для вчителя. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл письмовий з шухлядами. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для таблиць. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 4 дні назад
876 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 766.40 UAH
мін. крок: 1% або 8 766.40 UAH
Номер:
9906e1912e614e9d83400c64d0584d4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 15:48 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.09.2025 №125-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.09.2025 №125-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-08-08-010940-a, 08.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
669d1c451dda435ba745df18c2a3431a
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі столів, сервантів, письмових столів та книжкових шаф (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-08-010940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ecbbbbc47bf047258cc13908a37f723a
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
19.09.2025 14:50
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна. Стіл письмовий без полиць. Стіл для вчителя. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл письмовий з шухлядами. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для таблиць. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів) (UA-2025-08-08-010940-a) (далі – Закупівля), Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 35» надає таку інформацію.
По першому питанню:
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень:
Розмір бюджетних призначень обумовлений очікуваною вартістю закупівлі та обсягами потреб замовника. Визначення розміру бюджетних призначень здійснено з врахуванням Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору, затверджених постановою КМУ від 14 березня 2025 р. № 290 (далі – Порядок та умови), а також співфінансування з місцевого бюджету відповідно до вимог вищевказаної постанови.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник визначив необхідні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічне завдання складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору», враховуючи вимоги до меблів, що визначаються відповідно до санітарного законодавства та ДСТУ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ГОСТ 11015-93 “Столи учнівські. Типи і функціональні розміри”.
Щодо визначення очікуваної вартості товару:
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, а саме шляхом здійснення збору та аналізу інформації про ціну товарів шляхом направлення письмових запитів на отримання цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано цінові (комерційні) пропозиції, що додаються. Замовником здійснено розрахунок середнього арифметичного значення зазначених цін в перерахунку до закуповуваної замовником кількості (копії комерційних пропозицій додаються).
Розрахунок: очікувана вартість: (850340,80 грн. (ФОП Назарук А.Ю.) + 902939,20 грн. (ФОП Корзун В.В.) + 876640,00 грн. (ФОП Шеманський О.В.)/3=876640,00 грн.
По другому питанню:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником Комунальним закладом «Вінницький ліцей № 35» забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті «Вінницький ліцей №35» за посиланням: https://docs.google.com/document/d/16ya-wjLeIpKatDknCjE3XgM8TERt9RR_/edit
Додатки:
1. Комерційні пропозиції (3 шт.).