• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна. Стіл письмовий без полиць. Стіл для вчителя. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл письмовий з шухлядами. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для таблиць. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

876 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 766.40 UAH
Номер: 9906e1912e614e9d83400c64d0584d4a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-15-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.09.2025 15:48 - 07.10.2025 00:00
Статус: Здійснення моніторингу
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2025 №125-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.09.2025 №125-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2025-08-08-010940-a, 08.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Запити/Пояснення