-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна. Стіл письмовий без полиць. Стіл для вчителя. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл письмовий з шухлядами. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для таблиць. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 4 дні назад
876 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 766.40 UAH
мін. крок: 1% або 8 766.40 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 18:47 - 15.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
16.09.2025 10:40 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на безпідставне відхилення
Номер:
31738068e8ae4b1e90c4f69edbfe002e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-010940-a.c2
Назва:
Скарга на безпідставне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Вінницький ліцей № 35.pdf 27.08.2025 08:32
- 1. Тендерна документація за Особливостями.docx 27.08.2025 08:32
- Протокол УО 8-42-35.pdf 27.08.2025 08:32
- sign.p7s 27.08.2025 08:34
- payment_receipt_1756279659789.pdf 27.08.2025 10:28
- рішення від 29.08.2025 № 13313.pdf 29.08.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2025 № 13714.pdf 08.09.2025 15:51
- рішення від 05.09.2025 № 13714.pdf 10.09.2025 11:50
- Лист пояснення на запит Комісії антимонопольного комітету.pdf 01.09.2025 16:59
- Лист пояснення на запит Комісії антимонопольного комітету.doc 01.09.2025 16:59
- Лист відповідь комісії Антимонопольного комітету на рішення від 05 09 2025.pdf 15.09.2025 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2025 10:25
Дата розгляду скарги:
05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2025 11:52
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідь на РІШЕННЯ № 13714-р/пк-пз від 05.09.2025 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – АМКУ), комунальний заклад "Вінницький ліцей № 35" (далі – Замовник) повідомаляє про виконання рішення АМКУ, а саме Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КІСПРІ УКРАЇНА" та скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця МАКСИМЕНКО АНЖЕЛИ ОЛЕКСАНДРІВНИ переможцем процедури закупівлі — "код ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний з мийкою. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна. Стіл письмовий без полиць. Стіл для вчителя. Стіл демонстраційний. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл письмовий з шухлядами. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для таблиць. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл учнівський 2-х місний, ростова група № 4-7. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Стіл для вчителя. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів. Шафа для зберігання дидактичних матеріалів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-08-010940-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b147da1ba7c14e4aac1dbcf5ec96527f
Заголовок пункту скарги:
Замовник безпідставно визнав, що учасник не подав жодного документа.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник безпідставно визнав, що учасник не подав жодного документа. ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" надало повний пакет документів у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель Prozorro.
Усі документи були подані:
- у форматі електронного документа з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
4
- у форматі .p7s, що передбачений законодавством України для кваліфікованих електронних документів.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а також з урахуванням положень законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасники процедури закупівлі мають право подавати тендерну пропозицію у вигляді:
- електронних документів з накладеним КЕП;
- або скан-копій документів з підписом КЕП.
Таким чином, подання документів у форматі .p7s повністю відповідає вищезгаданим
вимогам.
Перевірити їхній зміст можна двома офіційно передбаченими способами:
- через державний ресурс Центрального засвідчувального органу
https://czo.gov.ua/verify;
- шляхом зняття розширення ".p7s" з назви файлів.
Формат подання документів не обмежував Замовника у можливості
ознайомлення з їхнім змістом, а тому твердження про «ненадання жодного документа» є безпідставним, не підтверджене жодними об’єктивними доказами і суперечить як тендерній документації, так і нормам чинного законодавства.
Усі документи були подані:
- у форматі електронного документа з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
4
- у форматі .p7s, що передбачений законодавством України для кваліфікованих електронних документів.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а також з урахуванням положень законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасники процедури закупівлі мають право подавати тендерну пропозицію у вигляді:
- електронних документів з накладеним КЕП;
- або скан-копій документів з підписом КЕП.
Таким чином, подання документів у форматі .p7s повністю відповідає вищезгаданим
вимогам.
Перевірити їхній зміст можна двома офіційно передбаченими способами:
- через державний ресурс Центрального засвідчувального органу
https://czo.gov.ua/verify;
- шляхом зняття розширення ".p7s" з назви файлів.
Формат подання документів не обмежував Замовника у можливості
ознайомлення з їхнім змістом, а тому твердження про «ненадання жодного документа» є безпідставним, не підтверджене жодними об’єктивними доказами і суперечить як тендерній документації, так і нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Скарга_Вінницький ліцей № 35.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга_Вінницький ліцей № 35.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Керуючись пунктом 56 Особливостей, статтями 5, 18 Закону та викладеним вище, ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. ВизнатирішенняЗамовника,зафіксованеуПротоколівід22.08.2025No8-42-35,про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, зафіксоване у Протоколі від 22.08.2025 No 8-42-35, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" через відсутність законних підстав для такого відхилення. 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" з дотриманням вимог статті 5 Закону.
Запити Органу оскарження
Номер:
6cd6e947057c4a30b1d095f87b710a1d
Тема запиту:
Відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 29.08.2025 №13313-р/пк-пз
Текст запиту:
У відповідь на запит КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про надання інформації від 29.08.2025 №13313-р/пк-пз Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 35" (далі – Замовник) відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), надає наступні пояснення по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "КІСПРІ УКРАЇНА" від 27.08.2025 № UA-2025-08-08-010940-a.c2 (далі – Скаржник):
Відповідно до Протоколу УО №8-42-35 від 22 «серпня» 2025 р., Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника через недотримання ним вимог тендерної документації Замовника, а саме неподання жодного документа тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель), в зв’язку з тим, що під час перевірки документів у Замовника виникла технічна помилка при відкритті файлів документів пропозиції Скаржника.
Після подання вимоги Скаржником, Замовником було повторно здійснено перевірку документів тендерної пропозиції в результаті якої Замовнику вдалося іх відкрити.
Оскільки, вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель на даному етапі проведення Закупівлі не передбачено право у Замовника скасувати рішення про визначення Учасника переможцем закупівлі та рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника та зважаючи на вище зазначене, Замовник повністю погоджується з усіма вимогами Скаржника, викладеними у скарзі.
Дата опублікування:
01.09.2025 16:59
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення.
Номер:
d30f4da7474e4bada4b34f0a80079864
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-010940-a.b1
Назва:
Безпідставне відхилення.
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо скасувати Ваше рішення та перейти до розгляду нашої пропозиції. Файли тендерної пропозиції подану з накладанням КЕП. Відкрити файли пропозиції Ви можете за допомогою державного центрального засвідчувального органу czo.gov.ua або прибравши ".p7s" з назви файлів. Подання документів в даному вигляді є нашим внутрішнім регламентом підприємства та повністю відповідає вимогам Закону. В іншому випадку будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 8-45-35.pdf 25.08.2025 12:06
Дата подачі:
23.08.2025 00:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, враховуючи те, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції у Замовника виникла технічна помилка при відкритті файлів документів пропозиції, тому помилково було прийнято рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель на даному етапі проведення Закупівлі не передбачено право у Замовника скасувати рішення про визначення Учасника переможцем закупівлі та рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Тому Замовником прийнято рішення скасувати процедуру закупівлі відкриті торги відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей після закінчення періоду оскарження рішення про визначення переможця: 27.08.2025 23:59
Статус вимоги:
Задоволено