• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Фотопапір А4, 100 арк. 200 г/м2; папка-реєстратор А4, 50 мм; папка-реєстратор А4, 75 мм; ручка кулькова, чорнила сині; затискачі для паперів, 25 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 32 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 41 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 51 мм, 12 шт в пачці; скоби для степлера №10, 1000 шт; скоби для степлера №24/6, 1000 шт; маркер перманентний, чорний; коректор ручка, 8 мл; коректор стрічка, 5мм, 6м; скріпки канцелярські 28мм,круглі нікельовані, 100 шт; файли для документів А4, РР 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт; клейка стрічка канцелярська 48мм*100м, 45мкм, прозора; клейка стрічка канцелярська 12*30м прозора; паперові блоки для нотаток білі 85*85*400 арк.клеєні; олівці графітні НВ,189мм, з гумкою; степлер, скоба №24/6, 20 арк., глибина скріплення 65 мм, пластик; клей-олівець,PVA. 21г; клей ПВА 200 мл, кришка-дозатор; клей ПВА 50 мл, з пензликом; канцелярські ножиці 20 см цільнометалеві, гумові вставки; діркопробивач 25 арк. металевий; закладки пластикові з клейким шаром 45*12 мм, 5 кольорів, по 25 арк.асорті неон; паперові блоки для нотаток з клейким шаром 75*75мм, 250 арк.; папка-планшет (кліпборд) А4, чорна; блокнот А4 96 арк. тверда обкл. (Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»).

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: 75024, с. Чорнобаївка, Херсонського району, Херсонської області, вулиця Соборна, 44. Умови оплати: 100% після оплата протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.

Завершена

38 793.60 UAH з ПДВ