-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Фотопапір А4, 100 арк. 200 г/м2; папка-реєстратор А4, 50 мм; папка-реєстратор А4, 75 мм; ручка кулькова, чорнила сині; затискачі для паперів, 25 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 32 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 41 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 51 мм, 12 шт в пачці; скоби для степлера №10, 1000 шт; скоби для степлера №24/6, 1000 шт; маркер перманентний, чорний; коректор ручка, 8 мл; коректор стрічка, 5мм, 6м; скріпки канцелярські 28мм,круглі нікельовані, 100 шт; файли для документів А4, РР 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт; клейка стрічка канцелярська 48мм*100м, 45мкм, прозора; клейка стрічка канцелярська 12*30м прозора; паперові блоки для нотаток білі 85*85*400 арк.клеєні; олівці графітні НВ,189мм, з гумкою; степлер, скоба №24/6, 20 арк., глибина скріплення 65 мм, пластик; клей-олівець,PVA. 21г; клей ПВА 200 мл, кришка-дозатор; клей ПВА 50 мл, з пензликом; канцелярські ножиці 20 см цільнометалеві, гумові вставки; діркопробивач 25 арк. металевий; закладки пластикові з клейким шаром 45*12 мм, 5 кольорів, по 25 арк.асорті неон; паперові блоки для нотаток з клейким шаром 75*75мм, 250 арк.; папка-планшет (кліпборд) А4, чорна; блокнот А4 96 арк. тверда обкл. (Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»).
Оголошено тендер
38 793.60
UAH
Номер:
a0fe7c2b8dff41e9bf377cff4786439d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-08-08-004543-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Херсонський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Херсонський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
38 793.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Фотопапір А4, 100 арк. 200 г/м2; папка-реєстратор А4, 50 мм; папка-реєстратор А4, 75 мм; ручка кулькова, чорнила сині; затискачі для паперів, 25 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 32 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 41 мм, 12 шт в пачці; затискачі для паперів, 51 мм, 12 шт в пачці; скоби для степлера №10, 1000 шт; скоби для степлера №24/6, 1000 шт; маркер перманентний, чорний; коректор ручка, 8 мл; коректор стрічка, 5мм, 6м; скріпки канцелярські 28мм,круглі нікельовані, 100 шт; файли для документів А4, РР 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт; клейка стрічка канцелярська 48мм*100м, 45мкм, прозора; клейка стрічка канцелярська 12*30м прозора; паперові блоки для нотаток білі 85*85*400 арк.клеєні; олівці графітні НВ,189мм, з гумкою; степлер, скоба №24/6, 20 арк., глибина скріплення 65 мм, пластик; клей-олівець,PVA. 21г; клей ПВА 200 мл, кришка-дозатор; клей ПВА 50 мл, з пензликом; канцелярські ножиці 20 см цільнометалеві, гумові вставки; діркопробивач 25 арк. металевий; закладки пластикові з клейким шаром 45*12 мм, 5 кольорів, по 25 арк.асорті неон; паперові блоки для нотаток з клейким шаром 75*75мм, 250 арк.; папка-планшет (кліпборд) А4, чорна; блокнот А4 96 арк. тверда обкл. (Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»).
Примітки:
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: 75024, с. Чорнобаївка, Херсонського району, Херсонської області, вулиця Соборна, 44. Умови оплати: 100% після оплата протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.08.2025 11:14
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Фотопапір А4, 100 арк. 200 г/м2
Кількість
6 пачка
Період постачання
(не задано)
папка-реєстратор А4, 50 мм;
Кількість
30 штука
Період постачання
(не задано)
папка-реєстратор А4, 75 мм;
Кількість
40 штука
Період постачання
(не задано)
ручка кулькова, чорнила сині;
Кількість
130 штука
Період постачання
(не задано)
затискачі для паперів, 25 мм, 12 шт в пачці;
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
затискачі для паперів, 32 мм, 12 шт в пачці;
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
затискачі для паперів, 41 мм, 12 шт в пачці;
Кількість
7 штука
Період постачання
(не задано)
затискачі для паперів, 51 мм, 12 шт в пачці;
Кількість
8 штука
Період постачання
(не задано)
скоби для степлера №10, 1000 шт;
Кількість
20 пачка
Період постачання
(не задано)
скоби для степлера №24/6, 1000 шт;
Кількість
40 пачка
Період постачання
(не задано)
маркер перманентний, чорний;
Кількість
8 штука
Період постачання
(не задано)
коректор ручка, 8 мл;
Кількість
20 штука
Період постачання
(не задано)
коректор стрічка, 5мм, 6м;
Кількість
20 штука
Період постачання
(не задано)
скріпки канцелярські 28мм,круглі нікельовані, 100 шт;
Кількість
80 пачка
Період постачання
(не задано)
файли для документів А4, РР 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт;
Кількість
200 штука
Період постачання
(не задано)
клейка стрічка канцелярська 48мм*100м, 45мкм, прозора;
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
клейка стрічка канцелярська 12*30м прозора;
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
паперові блоки для нотаток білі 85*85*400 арк.клеєні;
Кількість
15 пачка
Період постачання
(не задано)
олівці графітні НВ,189мм, з гумкою;
Кількість
30 штука
Період постачання
(не задано)
степлер, скоба №24/6, 20 арк., глибина скріплення 65 мм, пластик;
Кількість
20 штука
Період постачання
(не задано)
клей-олівець,PVA. 21г;
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
клей ПВА 200 мл, кришка-дозатор;
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
клей ПВА 50 мл, з пензликом;
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
канцелярські ножиці 20 см цільнометалеві, гумові вставки;
Кількість
12 штука
Період постачання
(не задано)
діркопробивач 25 арк. металевий;
Кількість
6 штука
Період постачання
(не задано)
закладки пластикові з клейким шаром 45*12 мм, 5 кольорів, по 25 арк.асорті неон;
Кількість
10 пачка
Період постачання
(не задано)
паперові блоки для нотаток з клейким шаром 75*75мм, 250 арк.;
Кількість
5 пачка
Період постачання
(не задано)
папка-планшет (кліпборд) А4, чорна;
Кількість
7 штука
Період постачання
(не задано)
блокнот А4 96 арк. тверда обкл.
Кількість
15 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяЧорнобаївка
Сума38 793.60 UAH