-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій об’єктів ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 45440000-3 Фарбування та скління
Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, пров. Газовий, 2, ДП «Одеський морський торговельний порт». Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Завершена
2 529 363.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 293.64 UAH
мін. крок: 1% або 25 293.64 UAH
Номер:
87f33307102a4d90be8a4eec7ca1d7b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 16:13 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2025 Одеса № 204
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2025 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2025-08-07-000825-a 07.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «ОДЕСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2025 № 155, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.08.2025, відповідь Замовника на зазначене звернення, оприлюднено в електронній системі закупівель 12.08.2025, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (далі – ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л») та товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ»), обґрунтування аномально низької ціни тендерних пропозицій ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 № 177, від 15.09.2025 № 192 та від 09.10.2025 № 208, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-08-07-000825-a.a1 та UA-2025-08-07-000825-a.c2, рішення Комісії від 01.10.2025 № 14943-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2025, договір про закупівлю від 21.10.2025 № КД-22562, пояснення та документи, надані Замовником 31.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.11.2025 12:51 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2025 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
f8309362c8e24ce4bc986c89c5ccf51f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2025 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
527b870895e3475c9597ddcfed179e6a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.10.2025 12:14
Опис:
Керуючись частиною 5 Статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення по суті запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням наявної інформації про попереднє вогнезахисне оброблення дерев’яних конструкцій об’єктів замовника, яке повинно було бути виконано вогнебіозахисним просочувальним засобом для поверхневої обробки дерев’яних конструкцій, який забезпечує такі вимоги: І групу вогнезахисної ефективності, термін збереження вогнезахисної ефективності – не менше 3 років, індекс поширення полум’я – І=0 (не поширює полум’я поверхнею), токсичність продуктів горіння – мало небезпечна (Т1), умови експлуатації обробленої деревини – температура: -50…+500С, вологість 85%, глибина просочення – не менше 3 мм, та з урахуванням вимог чинних Правил вогнезахисту затверджених наказом МВС №1064 від 26.12.2018, ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги.», ДСТУ 9291:2024 «Захист від пожежі. Вогнезахист будівельних конструкцій. Загальні вимоги та методи контролювання під час експлуатування об’єктів вогнезахисту», ДСТУ-Н Б В.2.6-214:2016 «Настанова з улаштування та експлуатації дахів будинків, будівель і споруд», та інших чинних нормативних документів, які регламентують надання таких послуг.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, в чинної на теперішній час редакції, методом порівняння ринкових цін.
На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на офіційному сайті ДП «Одеський порт», розділ «Бізнесу»- «Публічні оголошення»: Посилання на сторінку веб-сайту: https://inform.omtp.com.ua/sales/179.