• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій об’єктів ДП «Одеський порт», Код ДК 021:2015 45440000-3 Фарбування та скління

Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, пров. Газовий, 2, ДП «Одеський морський торговельний порт». Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.

Завершена

2 529 363.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 293.64 UAH
Номер: 87f33307102a4d90be8a4eec7ca1d7b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.10.2025 16:13 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2025-08-07-000825-a 07.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, i.s.protynkevich@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «ОДЕСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2025 № 155, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.08.2025, відповідь Замовника на зазначене звернення, оприлюднено в електронній системі закупівель 12.08.2025, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (далі – ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л») та товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ»), обґрунтування аномально низької ціни тендерних пропозицій ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 № 177, від 15.09.2025 № 192 та від 09.10.2025 № 208, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-08-07-000825-a.a1 та UA-2025-08-07-000825-a.c2, рішення Комісії від 01.10.2025 № 14943-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2025, договір про закупівлю від 21.10.2025 № КД-22562, пояснення та документи, надані Замовником 31.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.11.2025 12:51 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2025 12:51

Запити/Пояснення