-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків в приміщенні опорного закладу освіти "Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі" Балаклеївської сільської ради Черкаської області. код ДК 021:2015 45420000-7
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер:
eae00dc751934e1da44d3bf3446f8538
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 12:54 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2025 № 97-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-06-004006-a, 06.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункт 15 Порядку розміщення №1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 17 Особливостей та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішення Комісії АМКУ; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом розміщення в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі Договору, додатків до Договору, інформації про країну погодження матеріальних ресурсів, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на недопущення порушень у майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Балаклеївської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.08.2025 №06; запитання до процедури та відповіді на них; скарга до процедури; рішення комісії АМКУ від 02.09.2025 № 13492-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ВВМПЕКС»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В»); протокольне рішення від 14.08.2025 № 6; протокольне рішення від 19.08.2025 № 7; протокольне рішення від 01.10.2025 № 9; протокольне рішення від 08.10.2025 № 10; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ГЛОРІЯ-В» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір підряду від 23.10.2025 №421 (далі – Договір); додаткову угоду від 23.10.2025 №1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, отримані 11.11.2025 та 20.11.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю установлено, що згідно з даними Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник зареєстрований як розпорядник бюджетних коштів.
Згідно із пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів постановлено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із поясненням Замовника від 11.11.2025, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з технічних причин не було вчасно оприлюднено.
Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовник як головний розпорядник бюджетних коштів не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник 27.10.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив у форматі PDF Договір разом з шістьома додатками. Предметом закупівлі за Договором є поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків в приміщенні опорного закладу освіти «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» Балаклеївської сільської ради Черкаської області.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (в редакції станом на дату розміщення оголошення про закупівлю 06.08.2025) (далі – Порядок розміщення №1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Замовник в поясненні від 11.11.2025 пояснив, що: «Договір, додатки до договору і додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель у форматі PDF, щоб було з підписами та печатками. У ході моніторингу дані порушення будуть усунуті і підвантажемо ще у форматі DOCX.».
Пояснення Замовника підтверджує факт неоприлюднення в електронній системі закупівель в машинозчитувальному форматі Договору із додатками.
Таким чином, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Станом на дату завершення моніторингу документи в машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднені.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зокрема, згідно із пунктом 3.2 Додатку №2 до тендерної документації, якщо обладнання, матеріально-технічна база (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, спеціальна техніка, механізми, обладнання та устаткування), зазначене у довідці, наданій на виконання п.3.1., використовується на праві оренди або іншого речового права, необхідно надати копії документів, що підтверджують право користування (договір оренди та/або договір лізингу, та/або договір надання послуг та/або договір субпідряду (підряду) та /або інші документи, що підтверджують право користування) з обов’язковим наведенням їх переліку в цьому документі, чинних на дату подання тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «ГЛОРІЯ-В» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази надало довідку від 07.08.2025 №07.08-5, згідно з якою необхідне обладнання, матеріально-технічна база орендоване, та договір оренди обладнання від 10.01.2024 №01/24 (далі – Договір оренди), укладений із ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ». Згідно із пунктом 1.8 Договору оренди термін дії договору - із моменту його підписання до 31.12.2024.
Згідно із поясненням Замовника від 11.11.2025, «Невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Глорія-В» у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією не виявлено, так як до договору оренди обладнання від 10.01.2024 №01/24 було додано довідку МТБ від 07.08.2025 №07.08-5 в якій було сказано, що термін дії договору має автоматичну пролонгацію і діє в 2025 році. В договорі №01/24 від 10.01.2024 в пункті 5.1. про це все вказано.».
Слід зазначити, що згідно із пунктом 5.1 Договору оренди передбачено, що за 2 місяці до закінчення строку дії договору, сторона, яка бажає розірвати його дію або продовжити її з коригуванням умов, повинна письмово попередити про це іншу сторону. Якщо у вказаний термін зазначене повідомлення не було зроблене, сторони зобов’язуються з дати, наступної за датою припинення дії договору, переукласти його на тих самих умовах на кожен наступний рік.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ГЛОРІЯ-В» у складі тендерної пропозиції, чим не надав можливість усунути невідповідності.
Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, Замовником пояснення надані з порушенням строків, передбачених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме: запит було оприлюднено 04.11.2025, а пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 11.11.2025, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого запиту.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що у Договорі в інформації про ціни на матеріальні ресурси відсутня обов’язкова інформація про країну походження щодо кожної номенклатурної позиції.
Згідно із абзацом першим пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно із абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Моніторингом встановлено, що в додатках до Договору відсутня інформація про країну походження щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів, які будуть використані під час будівельних робіт.
На запит щодо надання пояснень із цього питання Замовник 11.11.2025 в електронній системі закупівель повідомив, що «Всі матеріальні ресурси виробляються у нас в Україні і країна походження у них буде відповідною.».
Пояснення замовника підтверджують відсутність в додатках до Договору обов’язкової інформації про країну погодження матеріальних ресурсів, що є порушенням пункту 17 Особливостей та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
24.11.2025 16:39 - 09.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2025 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі були розміщені Договір та додатки до Договору з інформацією про країну походження матеріальних ресурсів. Також було оприлюдено додаткову угоду у якій були усунені недоліки та уточнення в додатках щодо даної закупівлі. Щодо прийняття управлінський рішень то до відповідальної особи найближчим часом будуть застосовані міри та заходи на проходження курсів підвищення кваліфікації з відповідним сертифікатом підтвердження.
Дата публікації звіту:
28.11.2025 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
b1f2fa47d84e4f1783017103405a3bf5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків в приміщенні опорного закладу освіти "Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі" Балаклеївської сільської ради Черкаської області, код ДК 021:2015 45420000-7, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-06-004006-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні інформації, документів та пояснень із питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-08-06-004006-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт (вебсторінку), на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a7e20925295347928ef3fa9a88cf4d8b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.11.2025 13:55
Опис:
1) Інформації для обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик наведена в додатках до тендерної документації. Тендерну документацію до закупівлі прикріпляю.
2) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з технічних причин не було вчасно оприлюднено. В ході моніторингу дані порушення усунуті і обгрунтування розміщене на власному вебсайті.
Номер:
7a71146feda3446f956c7a6efe5a7ec3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні окремих віконних блоків в приміщенні опорного закладу освіти "Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі" Балаклеївської сільської ради Черкаської області, код ДК 021:2015 45420000-7 «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-06-004006-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні інформації, документів та пояснень із питань:
1) чи була виявлена невідповідність в інформації та документах, що подані ТОВ «Глорія-В» у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією? Згідно із пунктом 3.2 Додатку №2 до тендерної документації учасник на підтвердження права користування обладнанням, матеріально-технічною базою, яка зазначена в довідці від 07.08.2025 №07.08-5, повинен надати копії документів, що підтверджують право користування таким обладнанням. ТОВ «Глорія-В» надало договір оренди обладнання від 10.01.2024 №01/24, який діяв до 31.12.2024, та інформація про продовження дії договору на 2025 рік відсутня;
2) чому договір підряду від 23.10.2025 № 421 (далі – Договір) укладений не відповідно до вимог тендерної документації, зокрема у пункті 2.3 Договору визначено: «Договірна ціна Робіт визначена відповідно до державних будівельних норм України згідно з «Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» із застосуванням величин заробітної плати, заготівельно-складських та загально-виробничих витрат в розмірі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України», тоді як у тендерній документації визначено, що договірна ціна складається відповідно до положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021;
3) чому в пункті 4.1 Договору передбачено, що підрядник зобов’язується виконати роботу до 31.08.2025;
4) чому Договір та додатки до нього не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі;
5) чому у додатках до Договору, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не зазначена країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
812f35bd3bf542a6b1e6e9fbf4eb3daa
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.11.2025 15:03
Опис:
1)Невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Глорія-В» у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією не виявлено, так як до договору оренди обладнання від 10.01.2024 №01/24 було додано довідку МТБ від 07.08.2025 №07.08-5 в якій було сказано, що термін дії договору має автоматичну пролонгацію і діє в 2025 році. В договорі №01/24 від 10.01.2024 в пункті 5.1. про це все вказано.
2)До договору внесемо зміни, які б відповідали тендерній документації.
3)Дату виконання робіт не змінювали, так як умовами підписання тендерного договору це заборонено. А в зв'язку з оскарженнями і виконаннями умов АМКУ терміни затяглись. Тому угоду підписали з тими термінами як і були а відразу з договором підписали додаткову угоду на продовження терміну виконання робіт по даній закупівлі.
4)Договір, додатки до договору і додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель у форматі PDF, щоб було з підписами та печатками. У ході моніторингу дані порушення будуть усунуті і підвантажемо ще у форматі DOCX.
5) Всі матеріальні ресурси виробляюься у нас в Україні і країна походження у них буде відповідною.
Номер:
27c8c209464b4a6aa4d6239d904f718c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2025 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків в приміщенні опорного закладу освіти «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» Балаклеївської сільської ради Черкаської області, код ДК 021:2015 45420000-7, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-06-004006-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, враховуючи надане 11.11.2025 пояснення, постала потреба в отриманні інформації, документів та пояснень:
1. Чому додаткова угода до договору підряду від 23.10.2025 №421, згідно з якою змінені терміни надання послуг, не оприлюднена в електронній системі закупівель ? Згідно із поясненнями наданими 11.11.2025 «…відразу з договором підписали додаткову угоду на продовження терміну виконання робіт по даній закупівлі.».
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
817f3faf72274239889792826b1e4839
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.11.2025 10:09
Опис:
Договір №421 від 23.10.2025 був опублікований 27.10.2025 09:59:03, відразу після того було опубліковано в електронній системі закупівель додаткову угоду на продовження терміну виконання робіт (27.10.2025 10:07:08).