-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина
Протокол №102 від 06.08.2025
Завершена
2 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 600.00 UAH
Номер:
eaf153c16a7147dea331fba7097b3146
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 16:57 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.09.2025 № 80-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.09.2025 № 80-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-06-002546-a 06.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області (далі- Замовник) UA-P-2025-08-06-002992-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 06.08.2025 № 102 та додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозиції ФОП Драна Ганна Василівна, Фізична особа-підприємець Жолнерчук Володимир Володимирович (в частині правомірного відхилення); тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Козачук Юрій Миколайович, протокольне рішення (протокол від 22.08.2025 №110) про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір, Договір про закупівлю товарів від 28.08.2025 № 250, пояснення Замовника з додатками до них отримані через електронну систему закупівель 15.09.2025.
Період усунення порушень:
25.09.2025 14:44 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2025 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
30b52666ccda4b1c98a3ef011116573b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-06-002546-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
c1d0cc3ff30248d984d6f69bb7451ec0
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-06-002546-a, «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина»
Дата опублікування:
15.09.2025 08:23
Опис:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-06-002546-a, «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина»
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято наказ від 08.09.2025 року № 80-з «Про початок моніторингу закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-08-06-002546-a.
Підставою для прийняття відповідного рішення органу контролю про початок моніторингу процедури закупівлі, є – «Дані автоматичних індикаторів ризиків.».
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу – 08 вересня 2025 року об 16:57 год.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.».
«10» вересня 2025 року об 11:54 год., посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит про надання пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2025-09-08-000083 ● eaf153c16a7147dea331fba7097b3146 процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-002546-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
• Документів та інформації на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість, повідомляємо:
- Розмір витрат, обсягу та очікуваної вартості (бюджетного призначення), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина» визначено згідно наступних документів та інформації:
1. Потребу розраховано з урахуванням необхідності забезпечення закладу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ твердим паливом (паливною деревиною) на опалювальний період (сезон) на 2025 року – 2026 року, в тому числі, з урахуванням фактичного використання такого палива у передніх роках та періодах (опалювальних сезонах) та обсягу необхідного бюджетного фінансування.
Розрахунок потреби на дрова паливні у 2025 році підтверджений розрахунками використання дров паливних виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на дрова паливні у 2023-2024, 2024 – 2025 роках, тощо;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на дрова паливні з бюджету протягом бюджетного періоду.
2. Технічні та якісні характеристики визначені з урахуванням усталеної практики та вимог закладу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ твердим паливом (паливною деревиною) на опалювальний період (сезон) на 2025 року – 2026 року.
Відповідно до оприлюдненого «Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Деревини (Дрова паливні) , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))», передбачено наступні «Технічні (якісні та кількісні ) характеристики товару», зокрема:
«Технічні (якісні та кількісні ) характеристики товару
1. Деревина дров’яна непромислового використання (дрова паливні: бук, береза, ясен, граб, ільм, в`яз, клен, дуб, модрина, сосна, кедр, верба, вільха, ялина, тополя, липа, осика тощо).
Розмір дров:
- по довжині – 1,00 м – 2,00 м;
- по товщині – від 10 см і більше:
- найбільше відхилення по довжині ± 0,1 м
- в дровах не допускається зовнішня трухлява гниль;
- дрова повинні бути очишені від сучків. Висота сучків, що залишились, не повинна перевищувати 30 мм;
- дрова можуть бути як в корі, так і без кори;
- дрова повинні поставлятись дрібними партіями за заявкою Замовника від 10 до 20 м.куб. (обсяг може коригуватись).
Партія належить до приймання у разі, якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складає не більш як 5 % ( у разі перевищення норми кількість невідповідного товару множиться 0,7).
Кожна партія має містити 50% деревини І групи та 50% деревини II та/або III груп.
2. Учасник включає в ціну товару: навантаження, розвантаження та складування товару.
3. Строки поставки – до 31.12.2025 року.
4. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний та конкретний опис технічних характеристик товару, походження товару.
5. Учасник гарантує дотримання вимог чинного законодавства України при формуванні ціни предмету закупівлі для підтвердження цього у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист.
Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни за заявкою Замовника протягом одного дня з дня надання замовником заявки-замовлення, а саме в залежності від погодних умов та фактичної потреби Замовника. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника у присутності представника постачальника.
6. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.
7. На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про те, що доставка товару до місця призначення, зважування та вантажно-розвантажувальні роботи будуть здійсненні за рахунок учасника-переможця.
8. У разі відсутності будь-яких зазначених документів в цій тендерній документації, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності, з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти. В разі невиконання даних вимог пропозиція учасника буде відхилена, як так, що не відповідає умовам технічної специфікації.».
3. Очікувану вартість закупівлі розраховано на підставі статистичного аналізу про середньомісячне використання деревини паливної на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, станом на дату оголошення закупівлі. Окрім цього, Очікувана вартість визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, та обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін визначеного на базі ціни по Рівненській області, на підставі інформації із аналізу статистичних ринкових цін, отриманих через мережу Internet, в тому числі ProZorro market.
На виконання вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, було проведено ринкові дослідження, а саме використано загальнодоступну інформацію щодо цін та товарів, яка міститься у відкритих джерелах, на сайтах виробників, та в постачальників відповідної продукції, електронних оголошеннях, каталогах, та в електронній системі закупівель на спеціалізованих електронних майданчиках, торгівельних майданчиках та отримано комерційні пропозиції від постачальників такого виду Товарів, тощо.
Відповідно, Замовником, взято інформацію та досліджено ціни на вказану продукцію на наступних сайтах та джерелах: сайт «Prom.UA», сайт «flagma.ua», сайт «bioenergybank.ua», сайт «bio.ukr.bio.ua», сайт «ibud.ua», сайт «olx.ua/uk», сайт «ubiz.ua/», сайт «zapahdereva.com/ua», сайт «torg.ukr.bio/ua/», тощо.
Відповідно, Замовником, отримано інформацію та комерційні пропозиції від потенційних постачальників – ФОП Турчик О.В., ФОП Козачук Ю.М., ФОП Омельчак С.В.
Застосувавши метод порівняння ринкових цін, очікувану ціну за одиницю товару та в комплексі, визначено як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за підрахунками вказаних цін, які були розміщені в мережі Internet у відкритому доступі та з урахуванням інформації отриманої від потенційних Постачальників, та очікувану вартість визначено як добуток ціни за одиницю на кількість товару, та відповідно, сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, яка становить 2 160 000,00 грн.
На запит щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо про наступне:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, використовує у діяльності сайт: https://ostrog-hospital.itmed.org/ та https://ostrog-hospital.itmed.org/public_info/, що є офіційним веб-сайтом Замовника, де розміщено інформацію, про публічні закупівлі, посилання: https://ostrog-hospital.itmed.org/upload/product/1757451600/file_68c157a2622cd.pdf (Посилання для завантаження Інформації та обґрунтування щодо закупівлі - «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина».
Відповідно до «ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Деревини (Дрова паливні) , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», що оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), передбачено: «Технічні вимоги до предмету закупівлі», а саме:
«1. Деревина дров’яна непромислового використання (дрова паливні: бук, береза, ясен, граб, ільм, в`яз, клен, дуб, модрина, сосна, кедр, верба, вільха, ялина, тополя, липа, осика тощо).
Розмір дров:
- по довжині – 1,00 м – 2,00 м;
- по товщині – від 10 см і більше:
- найбільше відхилення по довжині ± 0,1 м
- в дровах не допускається зовнішня трухлява гниль;
- дрова повинні бути очишені від сучків. Висота сучків, що залишились, не повинна перевищувати 30 мм;
- дрова можуть бути як в корі, так і без кори;
- дрова повинні поставлятись дрібними партіями за заявкою Замовника від 10 до 20 м.куб. (обсяг може коригуватись).
Партія належить до приймання у разі, якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складає не більш як 5 % ( у разі перевищення норми кількість невідповідного товару множиться 0,7).
Кожна партія має містити 50% деревини І групи та 50% деревини II та/або III груп.
2. Учасник включає в ціну товару: навантаження, розвантаження та складування товару.
3. Строки поставки – до 31.12.2025 року.
4. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний та конкретний опис технічних характеристик товару, походження товару.
5. Учасник гарантує дотримання вимог чинного законодавства України при формуванні ціни предмету закупівлі для підтвердження цього у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист.
Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни за заявкою Замовника протягом одного дня з дня надання замовником заявки-замовлення, а саме в залежності від погодних умов та фактичної потреби Замовника. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника у присутності представника постачальника.
6. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.
7. На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про те, що доставка товару до місця призначення, зважування та вантажно-розвантажувальні роботи будуть здійсненні за рахунок учасника-переможця.
8. У разі відсутності будь-яких зазначених документів в цій тендерній документації, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності, з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти. В разі невиконання даних вимог пропозиція учасника буде відхилена, як так, що не відповідає умовам технічної специфікації.».
Додатки:
1. «ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Деревини (Дрова паливні), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», що розміщені на сайті закладу.
2. Копія комерційної пропозиції ФОП Турчик О.В.
3. Копія комерційної пропозиції ФОП Омельчак С.В.
4. Копія комерційної пропозиції ФОП Козачук Ю.М.