-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів біології, хімії, Комплект засобів навчання та обладнання для STEM-лабораторії
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. 30602, Україна, Хмельницька область, Теофіполь, вулиця Ювілейна, будинок 36. Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). Уточнюючий код ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Фінансування закупівлі - Співфінансування: Кошти місцевого бюджету та державного бюджетів. місцевий бюджет – 1054902.10 грн. Код КПКВ - 0111275 Державний бюджет (субвенція) – 3252960.90 грн. Код КПКВ - 0111276 Код КАТОТТГ – UA68040450010085283
Завершена
4 307 863.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 539.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 539.32 UAH
Номер:
a87e0579022a404cb69d832b2603b705
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 17:12 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 № 64-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.09.2025 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2025-08-05-009149-a 05.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Теофіпольського ліцею №3 Теофіпольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.08.2025 № 218, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.08.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічні ІТ Рішення» (далі – ТОВ «Технологічні ІТ Рішення»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» від 15.08.2025 №235, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.08.2025, Договір про закупівлю товару від 28.08.2025 №78 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.09.2025, 10.09.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
16.09.2025 17:06 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2025 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
ce261e318e5144edb5db18dff9091544
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.09.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів біології, хімії, Комплект засобів навчання та обладнання для STEM-лабораторії» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-009149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1ca1716af11c45ccb23d80f5f25873db
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.09.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів біології, хімії, Комплект засобів навчання та обладнання для STEM-лабораторії» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-009149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) із зазначенням коду програмної класифікації видатків (КПКВ).
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції оформлено у Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 3).
Так, відповідно до вимог підпункту 2.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати лист (-и) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-них) представництва (-ництв) в Україні або авторизованого дистриб’ютора в Україні, запропонованого учасником товару, а саме: інтерактивні панелі; цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс, електронні освітні ресурси; персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для педагогічного працівника; персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для здобувача освіти; Цифровий лазерний верстат з числовим програмним управлінням з витратними матеріалами на навчальний рік; програмовані електронні модулі; комплекти для моделювання/ набори для конструювання з різними способами з’єднання деталей із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, що підтверджує (-ють) статус учасника як партнера виробника (або його офіційного представництва).
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву, номер сторінки (за наявності) та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» виконав зазначені вище вимоги підпункту 2.2. Додатку 3 до тендерної документації щодо наступних запропонованих товарів: цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс, електронні освітні ресурси, програмовані електронні модулі?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.