-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект засобів навчання і обладнання для кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії
Завершена
3 616 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 080.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 080.97 UAH
Номер:
195c915a41d048e98232ccc2e441bb8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2025 00:00
Період моніторингу:
05.09.2025 10:55 - 27.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2025 № 91-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.09.2025 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 9 UA-2025-08-05-007434-a 05.08.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП «РЕВЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Опорного закладу освіти «Миргородський ліцей «Лінгвіст» Миргородської міської ради Полтавської області» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 05.08.2025, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.08.2025 № 8; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «РЕВЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – ФОП «РЕВЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ»); скарга до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2025-08-05-007434-a.a1; рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2025 № 12396-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2025 № 13; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.08.2025 № 63; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.09.2025 15:30 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2025 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
118ab2930bd6429aa0299562444b1a21
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.09.2025 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи, що підтверджують, що закупівля UA-2025-08-05-007434-a здійснювалась за ТПКВКМБ: 1276 – Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору, зокрема, план асигнувань, зведений кошторис тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9e2a6a88f04744159769b9c48679f216
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
11.09.2025 14:28
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень Держаудитслужби України від 08.09.2025р.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
При формуванні заявки на конкурс визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено середньоринковим рівнем цін, визначеним на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках:https://b2b-solutions.com.ua/ua/, https://spschool.com.ua/, https://stemclass.com.ua/, https://shop.edpro.ua/, https://av-dnepr.com.ua/, https://elizlabs.com.ua/, https://b-pro.com.ua/, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель «Prozorro».
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована у відповідності з вимогами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та згідно вимог та переліку обладнання Наказу МОН від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (зі змінами) та Наказу МОН від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (зі змінами).
Було застосовано метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку («Комерційні пропозиції.pdf»). Середня ціна наданих комерційних пропозицій склала 4 094 011,34 грн.
Відповідно до кошторисних призначень, по коду 0611276 було виділено 7103240,00 грн., 3848667,30 грн. з яких були використані для закупівлі UA-2025-08-01-003374-a, з урахуванням співвідношення (9:1 – по кодам 1276 та 1275 відповідно), залишок по коду 1276 склав 3254573,70 грн. та з урахуванням коштів по коду 1275 (361619,30 грн) залишок коштів щодо цієї закупівлі склав 3616193,00 грн., з урахуванням, що сформована, на основі комерційних пропозицій, очікувана вартість перевищує суму призначень, замовником було оголошено закупівлю на суму 3616193,00грн. (залишок).
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на веб-сайті.
Інформацію щодо закупівлі оприлюднено на веб-сайті Опорного закладу освіти «Миргородський ліцей «Лінгвіст» Миргородської міської ради Полтавської області» за посиланням: http://myrgorod-school5.pl.sch.in.ua/pro_shkolu/derzhavni_zakupivli/derzhavni_zakupivli_2025/
деталізоване посилання: http://myrgorod-school5.pl.sch.in.ua/Files/downloads/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%202.PDF
3. Щодо закупівлі за ТПКВКМБ 1276 – підтверджуючі документи додаємо (Довідка на зміни до кошторису 2025.pdf; Довідка про зміни до плану асигнувань спеціального фонду бюджету.pdf; Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2025 рік.pdf).