• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)

ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва) згідно документації. Загальні вимоги до сервісного обслуговування: 1. Фільтрувальна система після обслуговування має забезпечувати доочистку та знезараження водопровідної води до вимог Державних сантехнічних правил і норм України, особливо по вмісту хлору та хлорорганічних речовин, солей жорсткості (при наявності обладнання для пом’якшення води), а також по органолептичним характеристикам. 2. При технічному обслуговуванні фільтруючої системи необхідно керуватись відповідним «Технологічним регламентом на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної в оди». 3. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи та її використанням має здійснюватися в автоматичному режимі та при візуальному нагляді персоналу відповідно до «Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків «ВКМ-500У», затвердженої керівником підприємства та яка має бути передана персоналу дитячого закладу . 4. Гарантійний термін використання активованого вугілля має бути не менше 12 місяців. При цьому гарантований ресурс доочистки питної води фільтром після технічного обслуговування повинен складати близько 80-100 тис. літрів, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування та постійного електропостачання. 5. Відпрацьовані, екологічно-небезпечні матеріали, а саме УФ-лампу – виконавець повинен утилізувати згідно порядку та нормативам, встановленими екологічним законодавством України. 6. Після завершення робіт з сервісного обслуговування питна вода повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною». 7. Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг. Під час сервісного обслуговування необхідно виконати наступні роботи: 1. Демонтаж-монтаж фільтрів очистки води, замінити сорбент-активоване вугілля по кількості і якості згідно до «Технічних умов» на вказаний фільтр — 44 компл. 2. Заміну відповідних бактерицидних ультрафіолетових знезаражуючих ламп у зборі по кількості, якості і потужності згідно «Технічних умов» на зазначений фільтр – 44 од. 3. Засипка необхідної кількості таблетованої солі в бак для комплексної очистки води на основі фільтруючого матеріалу – 2 од. (по 50кг на 1од.) 4. Заміна старогих електромеханічних клапана-контролерів фільтрувальної системи на нові електронні з підключенням до мережі водопостачання — 9 од. 5. Заміна старих балонів фільтрувальної системи на нові — 5 од. 6. Заміна пультів управління блоку УФ-15 знезараження води — 2 од. 7. Заміна картриджів механічних фільтрів типу ВВ-20 — 8 шт. 8. Встановлення фільтрів механічних в зборі ВВ-20 — 4 шт. 9. Встановлення пом’якшувачів води кабінетного типу з наповненням іонообмінною смолою Ecomix та таблетованою сіллю та їх під'єднання до основного фільтру - 4 од. 10. Заміна редукторів тиску з манометрами на нові – 15 шт. 11. Заміна старих лічильників холодної води на нові – 15 од. 12. Заміна шлангів армованих (4м) — 1 од 13. Заміна труб ПВХ на ППР – 3 од. 14. Позачергова регенерація-промивка сорбенту – активованого вугілля — 44 од. 15. Дезінфекція блоків та складових частин фільтрувальної системи — 44 од. 16. Регламентні роботи та програмування клапан-контролера фільтрувальної системи – 44 од. 17. Промивка з дезінфекцією кварцових чохлів бактерицидних блоків ультрафіолетового знезараження води та їх корпусів спеціальним засобом — 44 од. 18. Тестування роботи УФ-лампи, пульта управління та перевірка надійності підключення заземлення бактерицидного блоку ультрафіолетового знезараження води — 44 од. 19. Промивка іонообмінного матеріалу системи пом'якшення води – 6 од. 20. Перевірка роботи систем пом’якшення води та промивка сольового клапану в баку-розчиннику – 6 од. 21. Регламентні роботи та наладка роботи клапан-контролера системи пом'якшення води – 6 од. 22. Перевірка та регулювання поточного тиску води редуктором тиску з манометром — 44 од. 23. Дезінфекція шлангів та крану дистанційної системи подачі води спеціальним дезінфікуючим засобом — 44 од. 24. Регулювання роботи дистанційної системи подачі води безпосередньо до ємності для приготування їжі чи напоїв з неї — 44 од. 25. Перевірка герметичності з’єднань трубопроводів та ефективність зливу води в каналізацію — 44 од. 26. Комплексна перевірка роботи фільтрувальних систем — 39 од. 27. Комплексна перевірка роботи фільтрувальних систем з системою пом’якшення води – 6 од. 28. Виконати хімічний та бактеріологічний аналіз води з фільтрувальних систем вибірково — 5 од. Вимоги до учасника. Учасник в складі пропозиції надає наступні документи 1. Копії дозвільних документів, а саме: • Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сорбент – вугілля активоване; • Висновок на водоочисник компактний «ВКМ-500У»; • Висновок на фільтри для очищення води та складові частини до них; • Висновок на блок ультрафіолетового знезараження питної води «УФ-15». Дозвільні документи мають бути дійсні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 2. Копію діючого Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату, або декларацію про відповідність на лампу спеціального призначення УФ-15. 3. Нотаріально завірену копію «Сертифікату відповідності» ДП «Укрметртестстандарт» на фільтрувальну систему – водоочисник компактний «ВКМ-500У». 4. Нотаріально завірену копію «Декларації про відповідність» ДП «Укрметртестстандарт» на фільтрувальну систему – водоочисник компактний «ВКМ-500У». 5. Нотаріальну копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Технологічний регламент на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної води», що затверджений Держпродспоживслужбою України. 6. Паспорт та правила по експлуатації на блок ультрафіолетового знезараження води «УФ-15», та на пульт управління бактерицидного блоку «УФ-15». 7. Копію Інструкції з обробки обладнання та фільтруючих матеріалів реагентом «Акватон-10», затверджену керівником підприємства та розробником цього реагенту. 8. Копію Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків «ВКМ-500У» затверджену керівником. Загальні вимоги до сервісного обслуговування: 1. При технічному сервісному обслуговуванні фільтруючої системи необхідно керуватись відповідним «Технологічним регламентом на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної води». 2. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи та її використанням має здійснюватися в автоматичному режимі та при візуальному нагляді персоналу відповідно до «Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків «ВКМ-500У», затвердженої керівником підприємства та яка має бути передана персоналу дитячого закладу . 3. Гарантійний термін використання активованого вугілля має бути не менше 12 місяців, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування та постійного електропостачання. 4. Відпрацьовані, екологічно-небезпечні матеріали, а саме УФ-лампу – виконавець повинен утилізувати згідно порядку та нормативам, встановленими екологічним законодавством України. 5. Після завершення робіт з сервісного обслуговування питна вода повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною». Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг.

Завершена

1 736 208.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 681.04 UAH