ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)
ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва) згідно документації. Загальні вимоги до сервісного обслуговування:
1. Фільтрувальна система після обслуговування має забезпечувати доочистку та знезараження водопровідної води до вимог Державних сантехнічних правил і норм України, особливо по вмісту хлору та хлорорганічних речовин, солей жорсткості (при наявності обладнання для пом’якшення води), а також по органолептичним характеристикам.
2. При технічному обслуговуванні фільтруючої системи необхідно керуватись відповідним «Технологічним регламентом на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної в оди».
3. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи та її використанням має здійснюватися в автоматичному режимі та при візуальному нагляді персоналу відповідно до «Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків «ВКМ-500У», затвердженої керівником підприємства та яка має бути передана персоналу дитячого закладу .
4. Гарантійний термін використання активованого вугілля має бути не менше 12 місяців. При цьому гарантований ресурс доочистки питної води фільтром після технічного обслуговування повинен складати близько 80-100 тис. літрів, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування та постійного електропостачання.
5. Відпрацьовані, екологічно-небезпечні матеріали, а саме УФ-лампу – виконавець повинен утилізувати згідно порядку та нормативам, встановленими екологічним законодавством України.
6. Після завершення робіт з сервісного обслуговування питна вода повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною».
7. Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг.
Під час сервісного обслуговування необхідно виконати наступні роботи:
1. Демонтаж-монтаж фільтрів очистки води, замінити сорбент-активоване вугілля по кількості і якості згідно до «Технічних умов» на вказаний фільтр — 44 компл.
2. Заміну відповідних бактерицидних ультрафіолетових знезаражуючих ламп у зборі по кількості, якості і потужності згідно «Технічних умов» на зазначений фільтр – 44 од.
3. Засипка необхідної кількості таблетованої солі в бак для комплексної очистки води на основі фільтруючого матеріалу – 2 од. (по 50кг на 1од.)
4. Заміна старогих електромеханічних клапана-контролерів фільтрувальної системи на нові електронні з підключенням до мережі водопостачання — 9 од.
5. Заміна старих балонів фільтрувальної системи на нові — 5 од.
6. Заміна пультів управління блоку УФ-15 знезараження води — 2 од.
7. Заміна картриджів механічних фільтрів типу ВВ-20 — 8 шт.
8. Встановлення фільтрів механічних в зборі ВВ-20 — 4 шт.
9. Встановлення пом’якшувачів води кабінетного типу з наповненням іонообмінною смолою Ecomix та таблетованою сіллю та їх під'єднання до основного фільтру - 4 од.
10. Заміна редукторів тиску з манометрами на нові – 15 шт.
11. Заміна старих лічильників холодної води на нові – 15 од.
12. Заміна шлангів армованих (4м) — 1 од
13. Заміна труб ПВХ на ППР – 3 од.
14. Позачергова регенерація-промивка сорбенту – активованого вугілля — 44 од.
15. Дезінфекція блоків та складових частин фільтрувальної системи — 44 од.
16. Регламентні роботи та програмування клапан-контролера фільтрувальної системи – 44 од.
17. Промивка з дезінфекцією кварцових чохлів бактерицидних блоків ультрафіолетового знезараження води та їх корпусів спеціальним засобом — 44 од.
18. Тестування роботи УФ-лампи, пульта управління та перевірка надійності підключення заземлення бактерицидного блоку ультрафіолетового знезараження води — 44 од.
19. Промивка іонообмінного матеріалу системи пом'якшення води – 6 од.
20. Перевірка роботи систем пом’якшення води та промивка сольового клапану в баку-розчиннику – 6 од.
21. Регламентні роботи та наладка роботи клапан-контролера системи пом'якшення води – 6 од.
22. Перевірка та регулювання поточного тиску води редуктором тиску з манометром — 44 од.
23. Дезінфекція шлангів та крану дистанційної системи подачі води спеціальним дезінфікуючим засобом — 44 од.
24. Регулювання роботи дистанційної системи подачі води безпосередньо до ємності для приготування їжі чи напоїв з неї — 44 од.
25. Перевірка герметичності з’єднань трубопроводів та ефективність зливу води в каналізацію — 44 од.
26. Комплексна перевірка роботи фільтрувальних систем — 39 од.
27. Комплексна перевірка роботи фільтрувальних систем з системою пом’якшення води – 6 од.
28. Виконати хімічний та бактеріологічний аналіз води з фільтрувальних систем вибірково — 5 од.
Вимоги до учасника.
Учасник в складі пропозиції надає наступні документи
1. Копії дозвільних документів, а саме:
• Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сорбент – вугілля активоване;
• Висновок на водоочисник компактний «ВКМ-500У»;
• Висновок на фільтри для очищення води та складові частини до них;
• Висновок на блок ультрафіолетового знезараження питної води «УФ-15».
Дозвільні документи мають бути дійсні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2. Копію діючого Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату, або декларацію про відповідність на лампу спеціального призначення УФ-15.
3. Нотаріально завірену копію «Сертифікату відповідності» ДП «Укрметртестстандарт» на фільтрувальну систему – водоочисник компактний «ВКМ-500У».
4. Нотаріально завірену копію «Декларації про відповідність» ДП «Укрметртестстандарт» на фільтрувальну систему – водоочисник компактний «ВКМ-500У».
5. Нотаріальну копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Технологічний регламент на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної води», що затверджений Держпродспоживслужбою України.
6. Паспорт та правила по експлуатації на блок ультрафіолетового знезараження води «УФ-15», та на пульт управління бактерицидного блоку «УФ-15».
7. Копію Інструкції з обробки обладнання та фільтруючих матеріалів реагентом «Акватон-10», затверджену керівником підприємства та розробником цього реагенту.
8. Копію Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків
«ВКМ-500У» затверджену керівником.
Загальні вимоги до сервісного обслуговування:
1. При технічному сервісному обслуговуванні фільтруючої системи необхідно керуватись відповідним «Технологічним регламентом на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної води».
2. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи та її використанням має здійснюватися в автоматичному режимі та при візуальному нагляді персоналу відповідно до «Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків «ВКМ-500У», затвердженої керівником підприємства та яка має бути передана персоналу дитячого закладу .
3. Гарантійний термін використання активованого вугілля має бути не менше 12 місяців, а ресурс знезараження води не більше 6-8 тис. годин з урахуванням сталої якості вхідної води станом на час обслуговування та постійного електропостачання.
4. Відпрацьовані, екологічно-небезпечні матеріали, а саме УФ-лампу – виконавець повинен утилізувати згідно порядку та нормативам, встановленими екологічним законодавством України.
5. Після завершення робіт з сервісного обслуговування питна вода повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною».
Вартість послуг з обслуговування фільтруючих систем повинна включати вартість матеріалів, що будуть використані при наданні цих послуг.
Завершена
1 736 208.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 681.04 UAH
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: adb081dc89db423eba92f2dbb767bc08
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7625e1bddf3f40489649eed5dcc6c367
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 65d279042b0f4672b634628e3babf5d8
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 38dee4c737fc4eb4aebc92bce395a0da
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 0171e96d24a444c3aec67ea894f173fc
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: deec500a70664a93b02d43c32aec5fd9
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 95e7cae5a14d45818b1d754dc77dcd9a
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 38ca125eb2814544a68099a610c44585
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 393f0ed582c84f8f8baf1341b5da9ebd
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 93ce85de550f400a8a0c5f5f3e7d4f86
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c58e24c704394fa0ad378dfaff53c2e9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 06ff88ca3dd048978c08fde0b12b0d93
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d06a5ff9bef84f9f930c4d6f9c0223f9
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d9445d3c1ffd4c6f9ae36584e6c82b67
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f2a9addcd9a54661aa59e60929879ac8
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 7c84213da4324b93a19d9ab638729eb5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9616a83df6a9473eb7eb3a7e279121b4
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a4da5cbf06b04e23a20842009d4eaa1c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e69bb8db9d0742fd85510f0d16e75417
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 42b7ad99f9614ab1817b4a25082fe0c5
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: ce13acc6ddab468287dff24b65f81fc9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d778fa74f98f4913be833cbaae6a454a
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ecff84d5a0924aee9fb509a65a9f4374
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід П.І.Б Посада Загальний стаж роботи Освіта Працівник учасника 1.2.2. А також надається окрема довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність яких вимагається згідно п.1.2.1., у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 (довідка згідно Таблиці 2 не надається у разі, якщо учасник не залучає потужності субпідрядника/співвиконавця) Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають неохідні знання та досвід П.І.Б. Посада Загальний стаж роботи Освіта Працівник субпідрядника/співвиконавця 1.2.3. До довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад: трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво (за наявності) або трудовий договір або цивільно-правовий договір або інший документ. 1.2.4. Особові медичні книжки на всіх працівників, визначених у довідках (Таблиця 1 та/або Таблиця 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ID: 484d2d8eb0bd4e559817b9a147b351cc
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 3938e2b00b554889947b3dab5f5e3207
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік . 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2024 рік відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752 з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2024 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: ba0f4bae34a34e78a58bdc1cd6e61d14
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 8e8913d24e224148851ca43030af1469
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці. 1.1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1.1., учасник повинен надати: 1.1.3. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна – витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - для підтвердження наявності автомобілю – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – видаткові накладні та/або оборотно - сальдова відомість; 1.1.4. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди з актами приймання-передачі; - для підтвердження наявності автомобілю – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках. - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – договір оренди/суборенди/лізингу/ інший договір, передбачений законодавством, та видаткові накладні. Договори мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
ID: 83034a1551d441d48d56663c45af1ade
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 82dd9866647b4b7ab4d211e0e17aecc6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1ba479dca9304087882645fd730c367a
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4062087a40834a5a9f5dc0f76b181f9d
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e6053ad362914a069e74316d6add1756
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з технічного, сервісного обслуговування фільтруючих систем доочистки питної води на харчоблоках в закладах освіти Печерського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
ів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір 1.3.2. Копії договорів та актів виконаних робіт в повному обсязі, зазначених у довідці. 2. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.3.1. *Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт/послуг з сервісного технічного обслуговування фільтрувальних систем.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
ID: 1e4872a761f242fa9a6a4b4ae17747c2
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 858d4d3572bf4bc08956369a87c62238
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 59ce758af2644e74b89012659e208ffa
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 855b6f4b10a34e22ad0ea15e29b3bd7b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: c55d4f2198e7437ab79be88ef6e259ee
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: c3cd257b224b41ac87a23e1d10acf115
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Мова тендерної пропозиції
ID: 13cfbbf10abb4eefb83377b533bb1f20
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 864dd3c980394f25a4969b7b61ce8b92
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 09:45
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій