• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво каркасної спортивної зали для Кремінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня №2 за адресою вул.Тітова,18 в м.Кремінна, Луганської області

Завершена

14 191 592.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 915.92 UAH
Номер: 449da988cca44aa395cdd88041523fc2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 30.01.2019 16:53 - 21.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2019 № 2 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 29.01.2019 № 2 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-05-000043-b 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24, пункту 15 частини 2 статті 22, частини першої та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі», розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, зміни та роз'яснення до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВКК «КВАНТА ГРУП» (ЄДРПОУ 38599663), ТОВ «Трест Рубіжанськхімбуд» (ЄДРПОУ 31401483), ТОВ «Східекобуд» (ЄДРПОУ 41471274); протоколи засідання тендерного комітету від 30.10.2018, від 31.10.2018; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.11.2018 № 212; повідомлення про внесення змін до договору від 28.11.2018 та від 21.12.2018; додаткову угоду до договору від 21.12.2018 № 2. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що зміст тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (далі – замовник) від 17.10.2018, порушує вимоги абзацу 3 частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення забезпечення тендерної пропозиції учасників у грошовому виразі, що перевищує допустимі цим законом межі. Також тендерна документація містить вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, проте, на порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону, замовник у тендерній документації не визначив умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Всупереч вимогам абзацу 2 частини другої статті 23 Закону замовник після внесення змін до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться. Разом з цим, замовник порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині надання роз’яснення на звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 20.02.2019 13:25 - 07.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2019 13:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24, пункту 15 частини 2 статті 22, частини першої та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо усунути, оскільки наразі триває виконання договору підписаного з переможцем закупівлі, тому внесення змін до тендерної документації на можливо.
Дата публікації звіту: 22.02.2019 14:06