• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))

Завершена

71 156 029.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 216 000.00 UAH
Номер: cacdafe3c1ba4b50987cf47178a4f99b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-23-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.10.2025 12:12 - 13.11.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-07-28-001734-a 28.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1,2), ТОВ «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ» (лот 2), ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2), своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), питання щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 31.07.2025 № 462) (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ») (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ» (далі – ТОВ «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «КАТТ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КАТТ УКРАЇНА») (лот 2), вимогу про усунення невідповідностей до 18.09.2025, протоколи від 02.09.2025 № 575 та від 22.09.2025 № 621 про визначення переможців відкритих торгів, протоколи від 04.09.2025 № 581 та від 10.09.2025 № 592 про відхилення тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.09.2025 № УБГ27/026-25 про надання послуг на суму 29 999 970,00 грн (лот 1), договір від 15.10.2025 № УБГ7/026-25 про надання послуг на суму 19 398 710,00 грн (лот 2), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 30.10.2025, 04.11.2025, 05.11.2025, 11.11.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби . Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.11.2025 16:48 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2025 16:48

Запити/Пояснення