-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))
Завершена
71 156 029.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 216 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 216 000.00 UAH
Номер:
cacdafe3c1ba4b50987cf47178a4f99b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-23-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2025 00:00
Період моніторингу:
23.10.2025 12:12 - 13.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025 Київ № 283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-07-28-001734-a 28.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1,2), ТОВ «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ» (лот 2), ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2), своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), питання щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 31.07.2025 № 462) (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ») (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ» (далі – ТОВ «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «КАТТ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КАТТ УКРАЇНА») (лот 2), вимогу про усунення невідповідностей до 18.09.2025, протоколи від 02.09.2025 № 575 та від 22.09.2025 № 621 про визначення переможців відкритих торгів, протоколи від 04.09.2025 № 581 та від 10.09.2025 № 592 про відхилення тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.09.2025 № УБГ27/026-25 про надання послуг на суму 29 999 970,00 грн (лот 1), договір від 15.10.2025 № УБГ7/026-25 про надання послуг на суму 19 398 710,00 грн (лот 2), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 30.10.2025, 04.11.2025, 05.11.2025, 11.11.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби .
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.11.2025 16:48 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2025 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
5bda49654457458da6d55b736b1af41e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2025 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-28-001734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
64fef1c35fdd43a6bbb52ce679249522
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2025 08:57
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-001734-a) про надання інформації:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо наступну інформацію:
Для забезпечення якісного кріплення свердловин цементованими хвостовиками необхідне використання підвісок хвостовиків з метою встановлення (підвішування у попередній обсадній колоні) хвостовиків та цементування хвостовиків. Для забезпечення проведення монобор ГРП необхідне використання стикувального пристрою для можливості стикування колони-надставки із хвостовиком. З метою якісного спуску, встановлення (підвішування в попередній обсадній колоні) хвостовика, цементування хвостовика та стиковки колони-надставки із хвостовиком необхідне використання послуг кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика, що включають:
- забезпечення технічними матеріалами;
- забезпечення сервісним інструментом;
- забезпечення цілодобовим інженерним сервісним супроводом.
До технічних матеріалів застосовано вимоги щодо відповідності технічним параметрам хвостовика, відповідності технічним параметрам колони-надставки та відповідності свердловинним умовам враховуючи конструкцію свердловин, що відображені в поточному графіку буріння. Зокрема, застосовано вимоги щодо відповідності випробування башмака та муфти із зворотнім клапаном по категорії ІІІ С згідно стандарту API RP 10F або еквіваленту. Також застосовано вимоги щодо відповідності верхнього пакера підвіски хвостовика стандарту API 11D1 або еквіваленту. До сервісного інструменту застосовано вимоги щодо забезпечення виконання технологічної операції по спуску, встановленню (підвішуванню у попередній обсадній колоні) хвостовика, цементуванню хвостовика та підготовки до стикування колони-надставки із хвостовиком. До цілодобового інженерного сервісного супроводу застосовано вимоги до інженерного сервісного супроводу, вимоги до персоналу, вимоги щодо обов’язків інженера на свердловині.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми для забезпечення виконання Товариством плану буріння на 2026 рік.
Стандарти API RP 10F та API 11D1 у вкладенні.
Щодо визначення очікуваної вартості, надаємо наступну інформацію:
Очікувана вартість (далі - ОВ) предмета закупівлі розрахована у відповідності до визначеного у АТ «Укргазвидобування» (далі – Товариство) діючого порядку: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, шляхом направлення запитів до потенційних Учасників. Для розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі були надіслані запити учасникам та отримано: 2 комерційні пропозиції та 2 відмови.
Загальна очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала 71 156 029, 00 грн з ПДВ.
Додатки:
1. Копії комерційних пропозицій учасників - 1 файл.
2. Розрахунок очікуваної вартості – 1 файл.
3. Стандарти API RP 10F та API 11D1 – 2 файли.
Номер:
03128aa0cf974fc3b168c28c8833ba94
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-28-001734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінок відповідного документу тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1), який підтверджує виконання зазначеним учасником вимог п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Зазначену інформацію з посиланням на відповідні документи надати окремо в розрізі найменування кожного сервісного інструменту.
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника технічних матеріалів та сервісного інструменту, яке буде використане при наданні послуг.
3. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу п.п. 5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату API 11D1 або еквіваленту від виробника верхнього пакера підвіски хвостовика. Водночас, у випадку підтвердження учасником еквівалентом сертифікату API 11D1 просимо надати документальне підтвердження, яке визначає та обґрунтовує еквівалентність наданого документа.
4. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на технічні матеріали, із зазначенням сторінок щодо кожного найменування технічних матеріалів.
5. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) умови, яка визначена п. 7 розділу I тендерної документації «Забезпечення виконання договору про закупівлю».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb928153cc744c35bcbede959a747564
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 10:30
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-001734-a) про надання інформації:
1. Надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінок відповідного документу тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1), який підтверджує виконання зазначеним учасником вимог п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Зазначену інформацію з посиланням на відповідні документи надати окремо в розрізі найменування кожного сервісного інструменту.
Учасником надано документ «21_паспорта_лот1»:
- Комплект установочного інструменту відповідного типорозміру – стор. 17-20;
- Цементувальний маніфольд для верхнього приводу – стор. 30-32;
- Поліруюча компоновка відповідного типорозміру - стор. 27-29.
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника технічних матеріалів та сервісного інструменту, яке буде використане при наданні послуг.
Учасником надано документи:
«17_додаток1_серт._ДСТУ ISO 9001-2015»;
«19_додаток1_серт._ДСТУ ISO 9001-2015_онтаріо».
3. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу п.п. 5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату API 11D1 або еквіваленту від виробника верхнього пакера підвіски хвостовика. Водночас, у випадку підтвердження учасником еквівалентом сертифікату API 11D1 просимо надати документальне підтвердження, яке визначає та обґрунтовує еквівалентність наданого документа.
Учасником надано документи:
«18_додаток1_серт._ДСТУ ISO 14310-2013»
Еквівалентність стандарту ISO 14310 зазначено у стандарті API 11D1.
4. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на технічні матеріали, із зазначенням сторінок щодо кожного найменування технічних матеріалів.
Учасником надано документ «21_паспорта_лот1»:
Розширюючий башмак зі зворотним клапаном та спіральними лопатями - стор. 1-3;
Муфта зі зворотним клапаном - стор. 4-6;
Посадочна муфта - стор. 11,13;
Продавлювальна пробка хвостовика – стор. 12;
Продавлювальна пробка бурильних труб – стор. 13;
Підвіска хвостовика – стор. 9-16;
Верхній пакер підвіски хвостовика – стор. 9-16;
Приймальна полірована воронка підвіски хвостовика – стор. 9-16;
Жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор) - стор. 7-8;
Стикувальний пристрій (стінгер) - стор. 21-23;
Перехідник – стор. 24-26.
5. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) умови, яка визначена п. 7 розділу I тендерної документації «Забезпечення виконання договору про закупівлю».
Учасником надано документ «Guarantee_46 .zip», що є підтвердженням виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) умови, яка визначена п. 7 розділу I тендерної документації.
Додатки:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю документ «Guarantee_46 .zip» - 1 файл.
2. Стандарт API 11D1 – 1 файл.
Номер:
d936ab974b094ea381b77071c2ab194c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.11.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-28-001734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінок відповідного документу тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2), який підтверджує виконання зазначеним учасником вимог п.п. 3, п. 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Зазначену інформацію з посиланням на відповідні документи надати окремо в розрізі найменування кожного сервісного інструменту.
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника технічних матеріалів та сервісного інструменту, яке буде використане при наданні послуг.
3. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу п.п. 5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату API 11D1 або еквіваленту від виробника верхнього пакера підвіски хвостовика. Водночас, у випадку підтвердження учасником еквівалентом сертифікату API 11D1 просимо надати документальне підтвердження, яке визначає та обґрунтовує еквівалентність наданого документа.
4. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на технічні матеріали, із зазначенням сторінок щодо кожного найменування технічних матеріалів.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e159155accf1490087436ea90fa1d747
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2025 09:20
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-001734-a) про надання інформації:
1. Надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінок відповідного документу тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2), який підтверджує виконання зазначеним учасником вимог п.п. 3, п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Зазначену інформацію з посиланням на відповідні документи надати окремо в розрізі найменування кожного сервісного інструменту.
Учасником надано документ «Passport Cemented LH 5x7_30ft TBR»:
- Комплект установочного інструменту відповідного типорозміру – стор. 13-15;
- Поліруюча компоновка відповідного типорозміру - стор. 18.
Учасником надано документ «Passport Cemented manifold»:
- Цементувальний маніфольд для верхнього приводу – стор. 1-3;
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника технічних матеріалів та сервісного інструменту, яке буде використане при наданні послуг.
Учасником надано документи:
- «Сертифікат Q1-3215»;
- «Q1».
3. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу п.п. 5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату API 11D1 або еквіваленту від виробника верхнього пакера підвіски хвостовика. Водночас, у випадку підтвердження учасником еквівалентом сертифікату API 11D1 просимо надати документальне підтвердження, яке визначає та обґрунтовує еквівалентність наданого документа.
Учасником надано документ:
- «11D-1».
4. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на технічні матеріали, із зазначенням сторінок щодо кожного найменування технічних матеріалів.
Учасником надано документ «Passport Cemented LH 5x7_30ft TBR» :
- Розширюючий башмак зі зворотним клапаном та спіральними лопатями - стор. 6;
- Муфта зі зворотним клапаном - стор. 7;
- Посадочна муфта - стор. 8;
- Продавлювальна пробка хвостовика – стор. 9;
- Продавлювальна пробка бурильних труб – стор. 10;
- Підвіска хвостовика – стор. 2-3;
- Верхній пакер підвіски хвостовика – стор. 2,4;
- Приймальна полірована воронка підвіски хвостовика – стор. 2,4;
- Жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор) - стор. 11-12;
- Стикувальний пристрій (стінгер) - стор. 5;
- Перехідник – стор. 5.
Номер:
6474e78d7216426e989b2b30099aeb18
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2025 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-28-001734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту стикувального пристрою (стінгеру) щодо таких його характеристик: розрахований на перепад тиску не менше 103 МПа, допустима температура не менше 176°С, довжина не менше 9м, позаяк паспорт та інструкція з експлуатації стінгера стикувального СС-127/178-70 надані в складі тендерної пропозиції містить, зокрема такі характеристики: перепад тиску, на який розрахований стінгер – 70 Мпа, допустима температура застосування 148 °С, загальна довжина 6,3 м.
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту підвіски хвостовика, верхнього пакеру підвіски хвостовика щодо такої характеристки: забезпечення проходження інструменту (drift) діаметром 98,4 мм, позаяк паспорт підвіски хвостовика та верхнього пакеру підвіски хвостовика, який наданий в складі тендерної пропозиції має технічні характеристики: забезпечує проходження інструменту (drift) діаметром 98,42 мм.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d656773f59ce4633b2b26c76aa818687
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2025 10:38
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-001734-a) про надання інформації:
1. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту стикувального пристрою (стінгеру) щодо таких його характеристик: розрахований на перепад тиску не менше 103 МПа, допустима температура не менше 176°С, довжина не менше 9м, позаяк паспорт та інструкція з експлуатації стінгера стикувального СС-127/178-70 надані в складі тендерної пропозиції містить, зокрема такі характеристики: перепад тиску, на який розрахований стінгер – 70 Мпа, допустима температура застосування 148 °С, загальна довжина 6,3 м.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» (лот 1) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
Відповідно до лоту 1 частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації учаснику необхідно: «Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на технічні матеріали, які будуть використані при наданні послуг із зазначенням у довільній формі графічних зображень (тільки для ілюстрації) та конкретних технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім основним вимогам до технічних матеріалів зазначених у Таблиці №1 «Вимоги до технічних матеріалів Виконавця».
Відповідно до Таблиці №1 «Вимоги до технічних матеріалів Виконавця», вимоги до стикувального пристрою (стінгеру) наступні:
- розрахований на перепад тиску не менше 68 МПа. Учасник в скан-копії технічного паспорту стикувального пристрою (стінгеру) зазначив 70МПа, що не є меншим за 68МПа.
- допустима температура не менше 148°С. Учасник в скан-копії технічного паспорту стикувального пристрою (стінгеру) зазначив 148 °С.
- довжина не менше 6м. Учасник в скан-копії технічного паспорту стикувального пристрою (стінгеру) зазначив 6,3м, що не є меншим за 6м.
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації в частині надання скан-копії технічного паспорту підвіски хвостовика, верхнього пакеру підвіски хвостовика щодо такої характеристки: забезпечення проходження інструменту (drift) діаметром 98,4 мм, позаяк паспорт підвіски хвостовика та верхнього пакеру підвіски хвостовика, який наданий в складі тендерної пропозиції має технічні характеристики: забезпечує проходження інструменту (drift) діаметром 98,42 мм.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» (лот 2) виконав вимогу частини ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
Учасник у наданій скан-копії технічного паспорту підтвердив проходження інструменту (drift) діаметром 98,42 мм через підвіску хвостовика та верхній пакер, що також підтверджує проходження інструменту будь-якого меншого діаметру, зокрема підтверджує проходження інструменту діаметром 98,4 мм.