• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

25П-268_76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика: Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 6м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з відкритим стволом 152,4мм з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м))

Завершена

71 156 029.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 216 000.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2025 10:33 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Cкарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: cd088cfcd4254f2d926a88ded4d8f60c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-28-001734-a.c1
Назва: Cкарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2025 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.10.2025 11:22
Автор: ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ", Юрій Бочкур +380961295796 nadra.engineering@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c0ecec46783045b79c6bd45518e1bc0e
Заголовок пункту скарги: Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» вимогам Технічного завдання та неправомірне визначення ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Предметом закупівлі є послуги, які передбачають використання обладнання з чіткими технічними характеристиками.
У ч. 1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)» Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
2.1. Вимога до мінімального переліку наявності сервісного інструменту:
– комплект установочного інструменту для спуску та встановлення підвіски хвостовика в свердловині;
– цементувальний маніфольд для верхнього приводу для цементування хвостовика;
– поліруюча компоновка для підготовки приймальної воронки до стикування.
«3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на сервісний інструмент, який буде використано при наданні послуг із зазначенням у довільній формі графічних зображень (тільки для ілюстрації) та конкретних технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім основним вимогам до сервісного інструменту зазначених у Таблиці №5 «Вимоги до сервісного інструменту Виконавця».»
За лотом №2 відповідно до таблиці 5 Додатку 1 до ТД встановлено вимоги до сервісного інструменту:

Зокрема, у даній таблиці 5 Додатку 1 до ТД встановлено, що інструмент застосовується для «підготовки приймальної полірованої воронки до стикування колони-надставки, обладнана подовжувачем необхідної довжини.».
Дана вимога щодо ХАРАКТЕРИСТИКИ сервісного інструменту за Лотом №2 міститься і у частині ІІ Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД:

Окрім цього, відповідно до умов ТД:
«Поданням своєї тендерної пропозиції учасник інформує замовника про те, що він (учасник) підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору про закупівлю згідно з вимогами додатку №4 до тендерної документації та гарантує укладення та виконання договору про закупівлю на умовах, що викладені замовником у додатку №4 до тендерної документації (проект договору).»
У додатку 4 до ТД міститься проєкт договору разом із додатками:


Відтак, Додатком №1 до проєкту Договору надано – ТЕХНІЧНЕ завдання, відповідно до якого встановлені аналогічні вимоги щодо технічних характеристик сервісного інструменту – поліруючої компоновки:

Крім цього, згідно КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ, який є додатком до проекту договору операція із використання Поліруючої компоновки відноситься до «Етап №2 – Послуга кріплення свердловини з допомогою стикувального пристрою5», тобто Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Скріншот Додатку 2 до проекту договору (додаток № 4 до ТД) нижче:


На виконання вимог Замовника ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» було надано зокрема файл: «Passport 2 lot_Cemented LH 5x7_30ft TBR.pdf», у якому міститься Паспорт НА КОМПЛЕКТ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ 5" (127 мм) ЦЕМЕНТОВАНИХ ХВОСТОВИКІВ З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 12,7 мм ТА СТИКУВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ 9 м В ОБСАДНІЙ КОЛОНІ ЗОВНІШНІМ ДІАМЕТРОМ 7" (177,8 мм) З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 10,36-11,51 мм.
На аркуші 18 вищезазначеного файлу міститься інформація про Поліруючу установку, який не містив підтвердження встановленій замовником вимозі: Підготовка приймальної полірованої воронки до стикування колони-надставки, обладнана подовжувачем необхідної довжини:


18.09.2025 Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» виявив невідповідність та опублікував повідомлення про усунення такої невідповідності наступного змісту:
«1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію паспорту на поліруючу компоновку відповідно до вимоги п.п. 3 п. 1 розділ І додатку № 1 до тендерної документації, в якому виявлені наступні невідповідності; відсутня технічна характеристика, що підтверджує підготовку приймальної полірованої воронки до стикування колони-надставки. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3 п. 1 розділ І додатку № 1 до тендерної документації: «3.Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на сервісний інструмент, який буде використано при наданні послуг із зазначенням у довільній формі графічних зображень (тільки для ілюстрації) та конкретних технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім основним вимогам до сервісного інструменту зазначених у Таблиці №5 «Вимоги до сервісного інструменту Виконавця». 1.3 . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений паспорт на поліруючу компоновку відповідно до вимоги п.п. 3 п. 1 розділ І додатку № 1 до тендерної документації.»
На виконання вимога ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» було завантажено файл «Passport Cemented LH 5x7_30ft TBR.pdf», у якому міститься Паспорт НА КОМПЛЕКТ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ 5" (127 мм) ЦЕМЕНТОВАНИХ ХВОСТОВИКІВ З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 12,7 мм ТА СТИКУВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ 9 м В ОБСАДНІЙ КОЛОНІ ЗОВНІШНІМ ДІАМЕТРОМ 7" (177,8 мм) З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 10,36-11,51 мм з виправленим описом про Поліруючу компоновку.
Проте, Замовник не мав права публікувати вимогу про усунення невідповідностей в цій частині, оскільки:
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо увагу органу оскарження, що відсутність в первісно наданих переможцем документах технічної характеристики, що підтверджує «підготовку приймальної полірованої воронки до стикування колони-надставки, обладнаної подовжувачем необхідної довжини» відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі так як вимоги до поліруючої компоновки встановлені в технічній специфікації та дана технічна характеристика поліруючої компоновки впливає на спроможність надання послуги, що є предметом закупівлі.
Аналогічної позиції щодо віднесення технічних характеристик обладнання у закупівлях про надання послуг до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі притримується і у своєму рішенні Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20604-р/пк-пз від 25.12.2024, яке було прийнято у рамках закупівлі з ідентифікатором: ua-2024-10-03-001968-a. Відповідно до цього рішення зазначено наступне:
«Враховуючи наведене, у наданому в складі Пропозиції Переможця паспорті відсутнє підтвердження характеристики «внутрішній та зовнішній тиск не менше 68 МПа» щодо підвіски хвостовика, верхнього пакера підвіски хвостовика та приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика, також відсутнє підтвердження характеристики «з метою проведення монобор ГРП» щодо приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.»
Таким чином, приймаючи рішення № 20604-р/пк-пз від 25.12.2024 про задоволення скарги та в рамках повноважень Закону, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель чітко зазначила про наявність підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА», без можливості виправлення невідповідностей.
На виконання цього рішення Замовником було скасовано рішення уповноваженої особи про визначення переможцем та було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою на усунення невідповідностей, щодо яких АМКУ встановив неможливості їх виправлення.
Скаржник повторно звернувся з скаргою про невиконання рішення АМКУ та за результатами розгляду скарги рішенням Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1828-р/пк-пз від 06.02.2025 було встановлено НЕПРАВОМІРНІСТЬ публікування вимоги про усунення невідповідностей у даному випадку:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
На розгляд Комісії надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» від 06 грудня 2024 № UA-2024-10-03-001968-a.a4, в якій товариство з обмеженою відповідальністю «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» повідомляло про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі за лотом № 2 та просило, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення (ТОВ «КАТТ Україна») переможцем Процедури закупівлі .
За результатом розгляду наведеної вище Скарги Комісії прийнято від 25.12.2024 № 20604-р/пк-пз та встановлено, зокрема:
" 1. Щодо технічних матеріалів для кожної свердловини.

Разом з тим, Замовником не спростовано інформацію, наведену Скаржником у Скарзі, зокрема, щодо невідповідності Пропозиції Переможця вимогам Документації, в частині непідтвердження характеристик "розрахований на внутрішній та зовнішній тиск не менше 68 МПа" та "з метою проведення монобор ГРП".
Враховуючи наведене, у наданому в складі Пропозиції Переможця паспорті відсутнє підтвердження характеристики "внутрішній та зовнішній тиск не менше 68 МПа" щодо підвіски хвостовика, верхнього пакера підвіски хвостовика та приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика, також відсутнє підтвердження характеристики "з метою проведення монобор ГРП" щодо приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.

Разом з тим, враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі за лотом № 2", та зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КАТТ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 42986055) переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником розміщено коментар щодо усунення порушення: "Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено виконати рішення Комісії №20604-р/пк-пз від 25.12.2024 шляхом скасування рішення уповноваженої особи, затверджене протоколом №533 від 03.12.2024 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КАТТ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 42986055) переможцем по Лоту №2 процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика та стиковки колони-надставки (Лот № 1 - ДК 021:2015 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика та стиковки колони-надставки); Лот №2 - ДК 021:2015 ДК 021:2015 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика та стиковки колони-надставки))), №25П-001, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-10-03-001968-a".
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, статус Пропозиції ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 42986055) – "Рішення скасоване", "Переможець".
Крім того, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема: " 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції адав скан-копію паспортів на комплект обладнання від виробника WellCare Oil Tools Private Limited на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент в яких не зазначені наступні характеристики: 1. Для підвіски хвостовика - розрахована на внутрішній а зовнішній тиск ____ МПа (не вказано величину внутрішнього та зовнішнього тиску на який розрахована підвіска хвостовика). 2. Для верхнього пакера підвіски хвостовика – розрахований на внутрішній та зовнішній тиск ___ МПа (не вказано величину внутрішнього та зовнішнього тиску на який розрахований верхній пакер підвіски хвостовика). 3. Для верхнього пакера підвіски хвостовика - перепад тиску на пакеруючий елемент ___ МПа (не вказано величину перепаду тиску на пакеруючий елемент для верхнього пакера підвіски хвостовика). 4. Для приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика - розрахована на внутрішній та зовнішній тиск ___ МПа (не вказано величину внутрішнього та зовнішнього тиску на який розрахована приймальна полірована воронка підвіски хвостовика). 5. Для приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика - для стикування колони- надставки з метою проведення монобор ГРП (не підтверджено зазначенням - для стикування колонинадставки з метою проведення монобор ГРП). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п. 1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації – "1.3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у Технічному завданні." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у Технічному завданні".
Разом з тим, наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тому Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
За таких умов, Замовник не виконав рішення органу оскарження від 25.12.2024 № 20604-р/пк-пз.»
Таким чином, Замовник чітко у вимогах зазначив про надання паспорту на сервісний документ із зазначенням конкретних технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім основним вимогам до сервісного інструменту зазначених у Таблиці №5 «Вимоги до сервісного інструменту Виконавця», у якій зазначено про застосування пристрою для «Підготовка приймальної полірованої воронки до стикування колони-надставки, обладнана подовжувачем необхідної довжини». Всупереч вимогам ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» не вказав у паспорті, який первісно надавався у складі тендерної пропозиції даної технічної характеристики.
Отже, ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» запропоновано обладнання, що не відповідає вимогам Замовника за призначенням, а відтак не відповідає вимогам до технічних характеристик обладнання, які встановленні Замовником у ТД.
Тому рішення Замовника про визначення переможця ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» є незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки наведена невідповідність у складі пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» не підлягає виправленню в порядку п. 43 Особливостей та є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» згідно п.44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, визначення ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» переможцем, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» переможцем, Замовник порушив вимоги статей 5, 23 Закону та п. 44 Особливостей.
З огляду на порушення, допущені Замовником, незаконний протокол та повідомлення про визначення ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» переможцем підлягає скасуванню.
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ «КАТТ УКРАЇНА», а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
У статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі – Конвенція) зазначається наступне: Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАТТ УКРАЇНА».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження