-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельні матеріали
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 30 днів назад
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
3c5078a90e8944e8a4c2d2abd1ad638f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 10:19 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 №59-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.09.2025 №59-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-07-26-000017-a 26.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 та пункту 9 частини третьої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ФОП «КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА» – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні оголошення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозицію ФОП «КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА», протокольне рішення уповноваженої особи від 18.08.2025 № 121, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 04.09.2025 та 05.09.2025 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що Замовником на порушення пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 та пункту 9 частини третьої статті 14 Закону не зазначено в інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень:
11.09.2025 11:15 - 26.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2025 11:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація за результатами розгляду висновку ДАСУ
Дата публікації звіту:
17.09.2025 18:22
Запити/Пояснення
Номер:
4c2553a1c0954dadaf24b06739367f1a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівельні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-26-000017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7ac3db43e72b49429847e1389b4b0c60
Назва:
Пояснення Замовника щодо запиту Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-26-000017-a
Дата опублікування:
05.09.2025 16:48
Опис:
Пояснення Замовника щодо запиту Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-26-000017-a (файли з відповіддю додано).
Номер:
293ef2da9d554b6daf00b060c0f4a988
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 13:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівельні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-26-000017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА», як таку, що не відповідає за встановленою вимогою у п.6 Додатку 3 до документації про проведення спрощеної закупівлі, зокрема: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують технічні характеристики та якість предмету закупівлі».
Учасником ФОП «КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА» не надано жодного з вищезазначених документів, натомість, надано Довідку від 07.08.2025 №12, яка не є документом що підтверджує технічні характеристики та якість предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
978af834a79f48b6a21479694b1028ad
Назва:
Пояснення Замовника щодо запиту Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-26-000017-a
Дата опублікування:
04.09.2025 15:51
Опис:
Пояснення Замовника щодо запиту Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-26-000017-a (файл з відповіддю додано).