-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
Торги не відбулися
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
ea1e6fa6bbce4f03ab75206408aedbda
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
07.10.2025 09:01 - 28.10.2025 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 95-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.10.2025 № 95-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-25-006181-a 25.07.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО ЛОГІН» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 18.07.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2025 (протокол № 2/25-07) зі змінами від 19.08.2025 (протокол № 1/19-08) та від 23.09.2025 (протокол № 1/23-09), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.09.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО ЛОГІН» (далі – ТОВ «ЕКО ЛОГІН», учасник), рішення комісії АМКУ від 07.08.2025 № 12221 р/пк-пз та від 01.09.2025 № 13421-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей до 01.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.10.2025 № 1/02-10, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.10.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 2) до тендерної документації учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинні надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка повинна містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, а також підтверджуючі документи щодо права власності або наявних діючих договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу тощо.
При цьому, учасником ТОВ «ЕКО ЛОГІН» у складі тендерної пропозиції не надано довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також документів, які підтверджують право власності або договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу тощо, що не відповідає вимогам пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Замовник виявив зазначену невідповідність та у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей до 01.10.2025 зобов’язав учасника: «Учасник повинен надати: Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Надати підтверджуючі документи щодо права власності або наявних діючих договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу тощо».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надано, зокрема, Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 01.10.2025 № 01-1 (с. 1 файлу «Довідка ресурси.pdf»), до якої учасник включив дві одиниці транспортних засобів: легковий автомобіль Toyota Corolla, залучений за договором оренди від 10.02.2022 № 18-2022-ор, та легковий автомобіль Renault Kangoo, залучений за договором оренди від 02.01.2020 № 01-2020.
Також, учасником на підтвердження наявності зазначених транспортних засобів надано договори оренди автомобілів від 10.02.2022 № 18-2022-ор та від 02.01.2020 № 01-2020 (с. 5-8 файлу «Довідка ресурси.pdf»), укладені з фізичною особою Макарським Юрієм Євгеновичем.
Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
При цьому, в недотримання вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договори оренди транспортних засобів (автомобілів) від 10.02.2022 № 18-2022-ор та від 02.01.2020 № 01-2020 не мають нотаріального посвідчення.
Відповідно до частини третьої статті 640 Цивільного кодексу України договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення.
Крім того, частиною першою статті 220 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, а відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин).
Таким чином, учасником торгів ТОВ «ЕКО ЛОГІН» для підтвердження наявності транспортних засобів надано договори оренди від 10.02.2022 № 18 2022-ор та від 02.01.2020 № 01-2020, які відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України є нікчемними.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 08.10.2025 Замовник 13.10.2025 надав відповідь, в якій підтвердив надання учасником ТОВ «ЕКО ЛОГІН» договорів оренди транспортних засобів за участі фізичної особи, які не мають нотаріального посвідчення.
Отже, учасник ТОВ «ЕКО ЛОГІН» не усунув виявлені Замовником невідповідності.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО ЛОГІН» та визначив його переможцем торгів.
Період усунення порушень:
16.10.2025 14:54 - 30.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2025 14:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2025-07-25-006181-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 06.10.2025 № 95-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015: 90710000-7 – «Екологічний менеджмент»), за ідентифікатором UА-2025-07-25-006181-а, яка оголошена 25.07.2025 р. Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Відповідно до висновку від 16.10.2025 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Також встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Логін» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
На виконання вищевикладеного, Замовником відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Логін», що підтверджується Протоколом №1/17-10 від 17.10.2025 року, яка оприлюднена в електронній системі 17.10.2025 року.
Додатки:
1. Протокол № 1/17-10 від 17.10.2025 р.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Анжела Бережна 2-40-14
Дата публікації звіту:
17.10.2025 13:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
23.10.2025 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
bdf9789d4fd949c1b60388d2359b9542
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.10.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-006181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕКО ЛОГІН» (далі – учасник), з огляду на те, що надані ним на вимогу пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації договори оренди автомобілів від 10.02.2022 № 18-2022-ор та від 02.01.2020 № 01-2020-ор, укладені за участю фізичної особи, нотаріально не посвідчені, а отже є нікчемними (недійсними) відповідно до частини першої статті 220 та частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3a1a71a1d3654a62b6faf0f93a72838f
Назва:
Пояснення у проведенні моніторингу
Дата опублікування:
13.10.2025 14:14
Опис:
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2025-07-25-006181-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 06.10.2025 № 95-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015: 90710000-7 – «Екологічний менеджмент»), за ідентифікатором UА-2025-07-25-006181-а, яка оголошена 25.07.2025 р. Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник). Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 08.10.2025 р.
1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог на «Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади».
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1218312 «Оброблення (відновлення, у тому числі сортування та видалення відходів)» відповідно до кошторисних призначень управління на 2025 рік.
«Програма санітарного очищення та поводження з побутовими відходами на території Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки».
Рішення Охтирської міської ради
- від 18.12.2024 № 1220-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2025 рік»;
Обрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі робіт становить 1 300 000 грн., та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Відповідно до бюджетних призначень розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну послуги, що міститься в мережі Інтернет. Також був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro».
Згідно з:
- Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженому постановою Кабінетом Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947;
- Методичними рекомендаціями з розроблення місцевих планів управління відходами, затвердженими наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України 15.03.2024 № 288 з урахуванням місцевих особливостей Директиви № 2008/98/ЄС Європейського парламенту і Ради від 19 листопада 2008 року «Про відходи та скасування деяких директив», Директиви Ради № 1999/31/ЄС від 26 квітня 1999 року «Про захоронення відходів» із змінами і доповненнями, внесеними Регламентом (ЄС) № 1882/2003, Директиви Європейського Парламенту та Ради 94/62/ЄС від 20 грудня 1994 р. «Про упаковку та відходи упаковки», Директиви Європейського Парламенту та Ради 2006/66/ЄС від 6 вересня 2006 р. «Про батарейки і акумулятори та відпрацьовані батарейки і акумулятори», Директиви Європейського Парламенту та Ради 2012/19/ЄС від 4 липня 2012 р. «Про відходи електричного та електронного обладнання», Директиви Європейського Парламенту та Ради 2000/53/ЄС від 18 вересня 2000 р. «Про зняті з експлуатації транспортні засоби», Директиви Європейського Парламенту та Ради 2019/904 від 5 червня 2019 р. «Про зменшення впливу деяких пластикових виробів на навколишнє середовище», Директиви Ради 86/278/ЄЕС від 12 червня 1986 р. «Про охорону навколишнього середовища і, зокрема, ґрунту, коли осад стічних вод використовується у сільському господарстві»;
- Іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання розробки відповідних стратегічних та пов’язаних з ними документів.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2025-07-25-006181-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі».
Посилання на вказаний документ: https://docs.google.com/document/d/1JCqKC5pOZ-F5NFbRi0JiMd7fc6B5xgUv/edit?usp=sharing&ouid=112755917614956583955&rtpof=true&sd=true
3) Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕКО ЛОГІН» (далі – учасник), з огляду на те, що надані ним на вимогу пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації договори оренди автомобілів від 10.02.2022 № 18-2022-ор та від 02.01.2020 № 01-2020-ор, укладені за участю фізичної особи, нотаріально не посвідчені, а отже є нікчемними (недійсними) відповідно до частини першої статті 220 та частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
Договір оренди (найму) транспортного засобу між фізичною особою (власником авто) і юридичною особою (компанією) не потребує нотаріального посвідчення у більшості випадків.
Нотаріальне посвідчення не потрібне, якщо:
1. Орендарем є юридична особа (компанія), а власником — фізична особа, і автомобіль не передається третім особам (тобто компанія використовує авто для власних господарських потреб).
→ У цьому випадку договір укладається у простій письмовій формі згідно зі статтями 799, 801, 806 Цивільного кодексу України (ЦКУ).
2. Автомобіль не передається у користування з правом керування іншими особами, окрім працівників або уповноважених осіб компанії, які мають відповідне право керування.
Також, стаття 208 ЦК України визначає загальну вимогу письмової форми для договорів між фізичною та юридичною особою.
Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Надати підтверджуючі документи щодо права власності або наявних діючих договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу тощо.
Таким чином, Замовником була висунута вимога тільки стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та підтверджуючих документів щодо використання. Вимог щодо посвідчення копій документів тендерною документацією не встановлено.
ТОВ «ЕКО ЛОГІН» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі із зазначенням інформації про те, що транспортні засоби перебувають в оренді та копії договорів оренди транспортних засобів для надання послуг Учасником дійсних протягом усього терміну надання послуг.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1.5 Контракту ЦПХ № 02/01-25 від 02.01.2025 року зазначено, що: «Виконавець самостійно виконує роботу, самостійно визначає час, місце і порядок виконання робіт, не підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку Замовника, але виконує роботу у межах строку визначеного цим Контрактом.
Замовник не контролює процес виконання робіт, а лише слідкує за дотриманням Виконавцем строку та якості виконання робіт.»
Цей пункт передбачає, що Виконавець має право самостійно організовувати виконання робіт, у тому числі визначати місце, спосіб та засоби їх виконання. Відповідно, він може використовувати власний транспорт (автомобіль) для виконання завдань за контрактом.
Оскільки транспорт використовується для виконання робіт в інтересах Замовника, витрати на паливо, паркування чи інші супутні витрати можуть бути компенсовані Замовником як необхідні витрати, пов’язані з виконанням умов контракту.
Таким чином, всі надані Учасником закупівлі документи у своїй сукупності дали змогу прийти до того, що Учасник відповідає вимогам тендерної документації.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО