-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція
Завершена
241 947 483.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 209 737.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 209 737.42 UAH
Номер:
1a7fb395c9724cdf99e397fcab2507eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 14:47 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
291 Київ № 10.11.2025
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-07-23-011350-a 23.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вимог підпункту пункту 5.31 розділу V Настанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» (крім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ), КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме: привести умови договору про закупівлю робіт від 05.11.2025 № KV05B_05_W у відповідність до вимог законодавства (з урахуванням вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281), а в разі неможливості його змін, вжити заходи щодо припинення зобов’язань за цим договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 23.07.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.08.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» (далі – КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ»), КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» (далі – КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН»), приватне акціонерне товариство «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (далі – ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ»), протоколи уповноваженої особи від 22.08.2025 та від 13.10.2025 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ», від 22.08.2025 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН», від 18.09.2025 про відміну торгів, від 22.10.2025 про визначення переможцем ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.09.2025 № 13756-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» та від 06.10.2025 № 15099-р/пк-пз щодо скасування рішення про відміну торгів, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» до 22.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2025, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 05.11.2025 № KV05B_05_W на загальну суму 238 601 092,48 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 14.11.2025 та 24.11.20245 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3.1 Додатку 10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник зазначив, що «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 даної тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, зокрема, «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт - Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами та доповненнями).»
Згідно проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації, пунктом 3.1 передбачено, що «Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна…».
Учасник ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надав документи (файл «33.Відповідність технічним якісним кількісним вимогам – Кошторисна документація.rar»), зокрема, договірну ціну (динамічна) та пояснюючу записку.
Однак, учасником ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» до наданої договірної ціни, що зазначена як динамічна, включені кошти на покриття ризиків у сумі 2 625,91145 тис. грн та в пояснювальній записці зазначено, що показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва становить 1,5%.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасник процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.31 розділу V Настанови №281 визначено, що у договірній ціні можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;) тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни — не враховується.
Отже, учасником ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (файл «33.Відповідність технічним якісним кількісним вимогам – Кошторисна документація.rar»), який складений з порушенням вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 3.1 Додатку 10 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ПрАТ «АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 05.11.2025 № KV05B_05_W на загальну суму 238 601 092,48 грн з ПДВ.
Отже, наявний ризик зайвого витрачання бюджетних коштів в обсязі 2 625,91145 тис. гривень.
Період усунення порушень:
04.12.2025 14:09 - 19.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2025 14:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
заходи щодо усунення виявленого порушення здійснено, шляхом укладання додаткової угоди на зменшення суми договору
Дата публікації звіту:
10.12.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
e1751c981a9e4383aa3e864dfc9e867d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2025 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-011350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c5efaf1b9f984bdaa1e451b738bdf9d0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2025 08:41
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-011350-a) Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі - Замовник) надає відповіді на отримані запитання:
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: 1
Планування закупівлі здійснювалося на підставі наявної потреби у закупівлі робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція»(надалі - Закупівля). Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2025 рік, в якому, зокрема, передбачено видатки на дану закупівлю. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість здійснювалася на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по даному об’єкту, зокрема – це Експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок, документи додаються.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь 2:
https://borispol-rada.gov.ua/item/46856-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь 3: Закупівля робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція» здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках
-- Програми з відновлення України, що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 року №1324 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України».
КПКВК – 1511300 – Будівництво освітніх установ та закладів
КПКВК - 1517381 - Реалізація проектів в рамках Програми з відновлення України
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Відповідь 4: Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
907aca8f5dc94fb3a50df206c219f93f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-011350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктів 1.11, 1.12 та 1.13 пункту 1 додатку 10 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками процедури в складі тендерної пропозиції, зокрема, копії оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; копії оригіналу сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови шодо застосування» та копії Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками, а також чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення.
Надайте відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на файл (із зазначенням номера його сторінки) тендерної пропозиції учасника
ПрАТ «Агробудмеханізація», відповідно до якого цей учасник виконав вищезазначені вимоги замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0797c483323541018793881b2e248363
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.11.2025 09:08
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 - Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-011350-a) Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі - Замовник) надає відповіді на отримані запитання:
1. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктів 1.11, 1.12 та 1.13 пункту 1 додатку 10 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками процедури в складі тендерної пропозиції, зокрема, копії оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; копії оригіналу сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови шодо застосування» та копії Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками, а також чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення.
Дані документи подані учасником у складі тендерної пропозиції Файл «18_ Підтвердження наявності МТБ.pdf», а саме:
ст. 54 - 56 – ліцензія №01/4296 «Програмний комплекс АВК -5» та Договір № 01/49296 від 01.04.2025 про надання послуг
ст. 57 - 70 - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, Атестат про акредитацію, Звіт за результатами наглядового аудиту.