-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навісна універсальна фреза (мульчер)
Завершена
6 333 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 332.16 UAH
мін. крок: 1% або 63 332.16 UAH
Номер:
16e229b4fab44c399461bcd963d8664b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
25.08.2025 12:45 - 16.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.08.2025 Одеса № 172
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.08.2025 № 003100-18/10537-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.08.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.08.2025 № 172
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2025-07-23-000612-a 23.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, виконання рішення Комісії, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2196 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2025 № 654, звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2025 та 26.07.2025, роз’яснення на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2025 та 28.07.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі підприємства підприємства «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» (далі – ПП «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІБІС МОТОР» (далі – ТОВ «ІБІС МОТОР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП «ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК» виявлених Замовником невідповідностей, рішення Комісії, як органу оскарження від 18.08.2025 № 12671-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.08.2025 № 695, від 22.08.2025 № 738, від 25.08.2025 № 740, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.08.2025, договір на поставку товару від 05.09.2025 № 457-25 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2025, додаткову угоду від 05.09.2025 № 1-25 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 01.09.2025 та 03.09.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та підпункту 3 пункту 2 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист, в якому учасник підтверджує, що запропонований учасником у складі пропозиції товар, не вироблений у Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській республіці Іран, та не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран.
Учасник ТОВ «ІБІС МОТОР» у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 28.07.2025 № 28/07/2025-05 (файл «Гарантийний Лист Ібіс товар не РФ.pdf»), у якому зазначено, що товар не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран.
Проте у зазначеному гарантійному листі відсутня інформація про те, що запропонований учасником у складі пропозиції товар, не вироблений у Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській республіці Іран, що не відповідає вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 та підпункту 3 пункту 2 Додатка 5 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІБІС МОТОР» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.08.2025 № 740), проте вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІБІС МОТОР» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ІБІС МОТОР» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 03.09.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень:
08.09.2025 15:56 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про проведені заходи щодо усунення порушення:
У межах внутрішнього реагування:
- проведено службову нараду з відповідальними за закупівлі уповноваженими особами;
- уповноважена особа, яка допустила порушення, попереджена про недопущення в подальшому випадків порушення законодавства у сфері закупівель;
- посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
У подальшому військова частина забезпечуватиме неухильне дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо вважати, що заходів реагування вжито в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
09.09.2025 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
d5d3132829ca4b6c80cbabd03179d735
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
19ee1b78c9be4d53be5aaf7fdb63c9b0
Назва:
Надання пояснень по запиту
Дата опублікування:
01.09.2025 10:19
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель, в рамках моніторингу UA-M-2025-08-25-000023 від 25.08.2025 12:45, процедури закупівлі «Навісна універсальна фреза (мульчер)» (код ДК 021:2015 34390000-7 Приладдя до тракторів) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000612-a) надаю пояснення щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення: Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до нормативної потреби в даному предметі закупівлі товару з метою забезпечення потреб замовника в 2025 році згідно до наказів Адміністрації прикордонної служби України (далі-АДПСУ). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось в межах нормативної потреби замовника в забезпеченні відповідним товаром у 2025 році, шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників про надання комерційних пропозицій, враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у відповідності до вимог наказів АДПСУ від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), від 07.11.2022 № 570-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів АДПСУ.
Фінансування закупівлі здійснюється за кошти загального фонду державного бюджету по КЕКВ 3110, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу цін, відповідно до зазначених наказів, опрацьовано Звіт про результатами підсумкового моніторингу від 14.07.2025 (далі – Звіт), в якому зазначена інформація щодо ціни товару від потенційних постачальників. Звіт (з додатками), комерційні пропозиції потенційних постачальників, запити на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників додаються до пояснення.
Найнижча цінова пропозиція за одиницю товару за результатами моніторингу цін становила – 6333216,00 грн., з ПДВ.
Відповідно до наказу АДПСУ від 07.11.2022 № 570-АГ, направлено лист (клопотання) на АДПСУ від 15.07.2025 № 06.2.3/7601-25-Вих «Про надання дозволу» (додається) щодо погодження на підставі Звіту, потреби, кількості, ціни за одиницю товару та вартості предмета закупівлі. Відповідно листом АДПСУ від 17.07.2025 № 06.2.3.1/55968-25-Вих (додаються) погоджено закупівлю товарів за ціною, що не перевищує найнижчу цінову пропозицію відповідно до наданого Звіту.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Адміністрації Державної прикордонної служби України
https://dpsu.gov.ua/uk/1753791602946-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-priladdya-do-traktoriv
Додатки: 1. Лист пояснення у форматі PDF;
2. Лист пояснення у форматі DOC;
3. Підтвердні документи - файл: «Копії документів щодо аналізу ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf».
Номер:
8043ef44c0bd407397aa899ffcaf4ff6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.09.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ІБІС МОТОР» (далі – Учасник) вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та підпункту 3 пункту 2 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД в частині підтвердження того, що запропонований учасником товар не вироблений у Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській республіці Іран, тоді як зазначеним Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 28.07.2025 № 28/07/2025-05 (файл «Гарантийний Лист Ібіс товар не РФ.pdf»), у якому відсутня зазначена інформація.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1ac4a3aa85e3458eb7521fed496fe19b
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
03.09.2025 16:37
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель, в рамках моніторингу UA-M-2025-08-25-000023 від 25.08.2025 12:45, процедури закупівлі «Навісна універсальна фреза (мульчер)» (код ДК 021:2015 34390000-7 Приладдя до тракторів) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000612-a) надаю пояснення щодо наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ІБІС МОТОР» (далі – Учасник) вимогам підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та підпункту 3 пункту 2 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД в частині підтвердження того, що запропонований учасником товар не вироблений у Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській республіці Іран, тоді як зазначеним Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 28.07.2025 № 28/07/2025-05 (файл «Гарантийний Лист Ібіс товар не РФ.pdf»), у якому відсутня зазначена інформація.
Пояснення: На підтвердження вимог підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та підпункту 3 пункту 2 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації в частині підтвердження того, що запропонований товар не вироблений у Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській республіці Іран, учасником (ТОВ «Ібіс Мотор») при поданні тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, зареєстрований в органі з оцінки відповідності «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ»» за № UA.PN.191.2807-25 від 28.07.2025.(додається), в якому зазначено таке:
«Виробник продукції – «SUOKONE Oy», Lastajaantie 1; 88610 Vuokatti, Finland, Фінляндія».
Додатки: 1. Лист пояснення у форматі PDF;
2. Лист пояснення у форматі DOC;
3. Сертифікат відповідності мульчер SUOKONE.pdf.