-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навісна універсальна фреза (мульчер)
Завершена
6 333 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 332.16 UAH
мін. крок: 1% або 63 332.16 UAH
Період оскарження:
23.07.2025 09:08 - 28.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА, що стосуються прийнятих замовником рішень.
Номер:
5b604580ab074d5682fa04fdf67c4c99
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-000612-a.c1
Назва:
СКАРГА, що стосуються прийнятих замовником рішень.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист згода тех.характеристик.pdf 07.08.2025 13:40
- Скарга Ібіс-Мотор (1).pdf 07.08.2025 13:40
- Додаток 2 (1).pdf 07.08.2025 13:40
- sign.p7s 07.08.2025 13:42
- Технічні характеристики.pdf 08.08.2025 14:08
- рішення від 11.08.2025 № 12292.pdf 11.08.2025 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2025 № 12671.pdf 19.08.2025 12:30
- рішення від 18.08.2025 № 12671.pdf 20.08.2025 17:45
- Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 2 (Технічні вимоги) Мульчер.docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 3 (Проєкт договору) Приладдя до тракторів.pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 2.pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 3 (Проєкт договору) Приладдя до тракторів.docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 4 (цінова пропозиця).docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 4 (цінова пропозиця).pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 5 (Перелік документів для учасника).docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 6 (Перелік для переможця).docx 13.08.2025 09:36
- Додаток 6 (Перелік для переможця).pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 5 (Перелік документів для учасника).pdf 13.08.2025 09:36
- Лист згода тех.характеристик.pdf 13.08.2025 09:36
- Гаран.лист виробник.pdf 13.08.2025 09:36
- Гарантія.pdf 13.08.2025 09:36
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей.docx 13.08.2025 09:36
- Проєкт договору.pdf 13.08.2025 09:36
- Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.pdf 13.08.2025 09:36
- Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей.pdf 13.08.2025 09:36
- Пояснення по скарзі.pdf 13.08.2025 09:36
- Додаток 2 (Технічні вимоги) Мульчер.pdf 13.08.2025 09:36
- Пояснення по скарзі.docx 13.08.2025 09:36
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 22.08.2025 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.08.2025 15:44
Дата розгляду скарги:
18.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2025 17:46
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2025 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 05.08.2025 року № 695 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір з «ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК"» (код ЄДРПОУ: 25284010).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0a2251e10ec8414daf64de7409bff258
Заголовок пункту скарги:
Що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мітить недоліки, що не можуть бути виправлені згідно з вимогами Особливостей та Закону.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА,
що стосуються прийнятих замовником рішень
Відповідно до оголошення № UA-2025-07-23-000612-a Військова частина 2196 (надалі – «Замовник») було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Навісна універсальна фреза (мульчер)» (надалі – «Процедура закупівлі» та «Предмет закупівлі» відповідно).
Учасниками Процедури закупівлі стали ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБІС МОТОР" (надалі – Скаржник ) та ПІДПРИЄМСТВО ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" (надалі – Переможець). Цінову пропозицію Переможця було визначено електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
В подальшому Замовником було розглянуто тендерну пропозицію Переможця, в результаті чого 05.08.2025 щодо Переможця Замовником було оприлюднено повідомлення про наміри укласти договір та визначено переможцем Процедури закупівлі Переможця. Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі саме Переможця.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в частині відкритості та прозорості проведення Процедури закупівлі, в тому числі упереджене та не об’єктивне ставлення до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, а також визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі незважаючи на те, що зазначене рішення категорично суперечить вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до частини 5 статті 5 Закону, замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо, що зазначені вище обставини порушують права та законні інтереси Скаржника, що, в свою чергу, зумовлює порушення норм законодавства України під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, вимог частини 1 статті 5 Закону де зазначено:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Водночас, у відповідності до абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
З огляду на зазначене, Скаржник звертається до органу оскарження за захистом його порушених прав у встановлений чинним законодавством України строк.
1. Скаржник категорично не погоджується із визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі, оскільки товар, що був запропонований Скаржником в рамках його участі у Процедурі закупівлі у повній мірі відповідає вимогам технічної специфікації, який визначений Замовником у тендерній документації.
2. Окрім того, Скаржник розглянув тендерну пропозицію Переможця та встановив, що вона має бути відхилена Замовником Процедури закупівлі.
Так, у відповідності до вимог пункту 1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації по Процедурі закупівлі передбачено наступне: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх/його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформація про пропонує мий предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
Так в своїй тендерній пропозиції ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" завантажив файл Додаток 2. (Технічні характеристики.pdf), що не відповідає запитуваній інформації Замовника, зокрема:
Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника які пропонуються Учасником
ПП"ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" Відповідність до вимог Замовника заявленої пропозиції Учасника
Навісна універсальна фреза (мульчер): STARSOIL II MEC L=250
робоча ширина – не менше 2400 мм 2 500 мм Так
загальна ширина – не більше 3000 мм 2 800 мм Так
необхідна потужність трактора – 200-400 к. с. 180-310 к.с. НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
діаметр робочого ротора – не менше 600 мм НЕ ВКАЗАНО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
можливість розвороту ротора – так НЕ ВКАЗАНО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
тип навіски – 3 CAT 3 CAT Так
вага – не більше 3700 кг 4 500 кг НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
тип привода ротора – шестеренчастий, з запобіжною муфтою тип привода ротора – шестеренчастий, з обмежувачем крутного момента Так
захисна плита з гідроприводом передня та задня – так Захист подвійною завісою з ланцюгів НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
каток трамбувальний з гідроприводом – так так Так
подрібнення каміння – не менше 30 см; подрібнення деревини – не менше 60 см. подрібнення каміння – 30 см;
подрібнення деревини –60 см. Так
Також, Учасником завантажений файл «(Лист згода тех.характеристик.pdf)» в якому зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не вказує конкретні значення запропонованого товару до постачання. Так, Учасником не зазначено конкретної інформації, щодо Навісної універсальної фрези (мульчер), а натомість присутні допустимі значення «не менше» і «не більше», що не дає змоги визначити технічні характеристики, що вимагалися замовником, зокрема:
№ з/п Найменування товару Один.
вим. Кіль-кість Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника
1. Навісна універсальна фреза (мульчер) штука 1 Навісна універсальна фреза (мульчер): робоча ширина – не менше 2400 мм; загальна ширина – не більше 3000 мм; необхідна потужність трактора – 200-400 к.с.; діаметр робочого ротора – не менше 600 мм; можливість розвороту ротора – так; тип навіски – 3 CAT; вага – не більше 3700 кг; тип привода ротора – шестеренчастий, з запобіжною муфтою; максимальна робоча глибина – не менше 300 мм; захисна плита з гідроприводом передня та задня – так; каток трамбувальний з гідроприводом – так; подрібнення каміння – не менше 30 см; подрібнення деревини – не менше 60 см.
У відповідності до положень абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. …».
Отже, надані в складі тендерної пропозиції Учасника документи Лист згода тех.характеристик.pdf та Технічні характеристики.pdf не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей.
«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Скаржник наголошує на тому, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мітить недоліки, що не можуть бути виправлені згідно з вимогами Особливостей та Закону.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись вимогами статті 5, статті 18 Закону, пунктів 55-67 Особливостей, –
ПРОСИМО:
1. прийняти дану скаргу до розгляду;
2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення Процедури закупівлі;
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Переможця;
4. зобов’язати Замовника забезпечити подальше проведення Процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
що стосуються прийнятих замовником рішень
Відповідно до оголошення № UA-2025-07-23-000612-a Військова частина 2196 (надалі – «Замовник») було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Навісна універсальна фреза (мульчер)» (надалі – «Процедура закупівлі» та «Предмет закупівлі» відповідно).
Учасниками Процедури закупівлі стали ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБІС МОТОР" (надалі – Скаржник ) та ПІДПРИЄМСТВО ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" (надалі – Переможець). Цінову пропозицію Переможця було визначено електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
В подальшому Замовником було розглянуто тендерну пропозицію Переможця, в результаті чого 05.08.2025 щодо Переможця Замовником було оприлюднено повідомлення про наміри укласти договір та визначено переможцем Процедури закупівлі Переможця. Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі саме Переможця.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в частині відкритості та прозорості проведення Процедури закупівлі, в тому числі упереджене та не об’єктивне ставлення до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, а також визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі незважаючи на те, що зазначене рішення категорично суперечить вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до частини 5 статті 5 Закону, замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо, що зазначені вище обставини порушують права та законні інтереси Скаржника, що, в свою чергу, зумовлює порушення норм законодавства України під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, вимог частини 1 статті 5 Закону де зазначено:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Водночас, у відповідності до абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
З огляду на зазначене, Скаржник звертається до органу оскарження за захистом його порушених прав у встановлений чинним законодавством України строк.
1. Скаржник категорично не погоджується із визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі, оскільки товар, що був запропонований Скаржником в рамках його участі у Процедурі закупівлі у повній мірі відповідає вимогам технічної специфікації, який визначений Замовником у тендерній документації.
2. Окрім того, Скаржник розглянув тендерну пропозицію Переможця та встановив, що вона має бути відхилена Замовником Процедури закупівлі.
Так, у відповідності до вимог пункту 1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації по Процедурі закупівлі передбачено наступне: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх/його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформація про пропонує мий предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
Так в своїй тендерній пропозиції ПІДПРИЄМСТВО "ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" завантажив файл Додаток 2. (Технічні характеристики.pdf), що не відповідає запитуваній інформації Замовника, зокрема:
Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника які пропонуються Учасником
ПП"ДОЙЧЕ АГРАРТЕХНІК" Відповідність до вимог Замовника заявленої пропозиції Учасника
Навісна універсальна фреза (мульчер): STARSOIL II MEC L=250
робоча ширина – не менше 2400 мм 2 500 мм Так
загальна ширина – не більше 3000 мм 2 800 мм Так
необхідна потужність трактора – 200-400 к. с. 180-310 к.с. НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
діаметр робочого ротора – не менше 600 мм НЕ ВКАЗАНО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
можливість розвороту ротора – так НЕ ВКАЗАНО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
тип навіски – 3 CAT 3 CAT Так
вага – не більше 3700 кг 4 500 кг НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
тип привода ротора – шестеренчастий, з запобіжною муфтою тип привода ротора – шестеренчастий, з обмежувачем крутного момента Так
захисна плита з гідроприводом передня та задня – так Захист подвійною завісою з ланцюгів НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
каток трамбувальний з гідроприводом – так так Так
подрібнення каміння – не менше 30 см; подрібнення деревини – не менше 60 см. подрібнення каміння – 30 см;
подрібнення деревини –60 см. Так
Також, Учасником завантажений файл «(Лист згода тех.характеристик.pdf)» в якому зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не вказує конкретні значення запропонованого товару до постачання. Так, Учасником не зазначено конкретної інформації, щодо Навісної універсальної фрези (мульчер), а натомість присутні допустимі значення «не менше» і «не більше», що не дає змоги визначити технічні характеристики, що вимагалися замовником, зокрема:
№ з/п Найменування товару Один.
вим. Кіль-кість Найменування та опис технічних характеристик, що вимагаються замовника
1. Навісна універсальна фреза (мульчер) штука 1 Навісна універсальна фреза (мульчер): робоча ширина – не менше 2400 мм; загальна ширина – не більше 3000 мм; необхідна потужність трактора – 200-400 к.с.; діаметр робочого ротора – не менше 600 мм; можливість розвороту ротора – так; тип навіски – 3 CAT; вага – не більше 3700 кг; тип привода ротора – шестеренчастий, з запобіжною муфтою; максимальна робоча глибина – не менше 300 мм; захисна плита з гідроприводом передня та задня – так; каток трамбувальний з гідроприводом – так; подрібнення каміння – не менше 30 см; подрібнення деревини – не менше 60 см.
У відповідності до положень абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. …».
Отже, надані в складі тендерної пропозиції Учасника документи Лист згода тех.характеристик.pdf та Технічні характеристики.pdf не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей.
«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Скаржник наголошує на тому, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мітить недоліки, що не можуть бути виправлені згідно з вимогами Особливостей та Закону.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись вимогами статті 5, статті 18 Закону, пунктів 55-67 Особливостей, –
ПРОСИМО:
1. прийняти дану скаргу до розгляду;
2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення Процедури закупівлі;
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Переможця;
4. зобов’язати Замовника забезпечити подальше проведення Процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. прийняти дану скаргу до розгляду; 2. встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення Процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Переможця; 4. зобов’язати Замовника забезпечити подальше проведення Процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.