• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році

Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом

Завершена

991 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 956.75 UAH
Номер: 931c5aec6c314290b19f16cad31fe49a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 09.09.2025 14:49 - 01.10.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2025 № 65-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 09.09.2025 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-21-010715-a 21.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, ha.vo.shynkarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу загальної середньої освіти «Ліцей № 13 Хмельницької міської ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.07.2025, тендерну пропозицію ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" (далі – ФОП Шелест М.В.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шелест М.В. від 04.08.2025 № 56, тендерну пропозицію ТОВ «Корвет», скаргу до процедури від 89.08.2025 за номером ID: UA-2025-07-21-010715-a.b1, рішення органу оскарження від 20.08.2025 № 12853-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 26.08.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 27.08.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.08.2025, договір від 04.09.2025 № 103 (далі – Договір), додаткову угоду від 04.09.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 04.09.2025, пояснення та документи від 16.09.2025,отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.09.2025 10:47 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2025 10:47

Запити/Пояснення