-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом
Завершена
991 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 956.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 956.75 UAH
Номер:
931c5aec6c314290b19f16cad31fe49a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2025 00:00
Період моніторингу:
09.09.2025 14:49 - 01.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2025 № 65-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 09.09.2025 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-07-21-010715-a 21.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу загальної середньої освіти «Ліцей № 13 Хмельницької міської ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.07.2025, тендерну пропозицію ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" (далі – ФОП Шелест М.В.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шелест М.В. від 04.08.2025 № 56, тендерну пропозицію ТОВ «Корвет», скаргу до процедури від 89.08.2025 за номером ID: UA-2025-07-21-010715-a.b1, рішення органу оскарження від 20.08.2025 № 12853-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 26.08.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 27.08.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.08.2025, договір від 04.09.2025 № 103 (далі – Договір), додаткову угоду від 04.09.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 04.09.2025, пояснення та документи від 16.09.2025,отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.09.2025 10:47 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2025 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
f0c9d07bd6c64a918b6ce1c8b84c0f75
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.09.2025 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-21-010715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0662486438294da99130b1dcf176246a
Назва:
Пояснення на запит аудиту
Дата опублікування:
16.09.2025 16:44
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від11.09.2025р. по предмету закупівлі («Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році»)» ДК 021:2015: 9160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-07-21-010715-a.,Комунальний заклад загальної середньої освіти «Ліцей №13 Хмельницької міської ради», повідомляє наступне:
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товару («Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році»)» ДК 021:2015: 9160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-07-21-010715-a., Уповноваженою особою використовувалася методика, передбачена Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована Уповноваженою особою, який провів моніторинг цін на аналогічні товари шляхом аналізу цінових пропозицій учасників ринку, а також Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.
На підтвердження аналізу цінових пропозицій (очікувана вартість визначалася як середнє арифметичне 3-х комерційних пропозицій) надаємо Вам комерційні пропозиції, що надані за запитом Замовника: - комерційна пропозиція ФОП Атрасевич Д.О. №4932/11 – на 1арк.. комерційна пропозиція ФОП Комар Я.В.– на 1арк., та комерційна пропозиція ФОП Скринська І.С. №5154/67 – на 1 арк.
Закупівля здійснюється відповідно до виділених асигнувань з Державного бюджету України на 2025 рікна засадах співфінансування за місцевим бюджетом (70/30), передбачених на забезпечення закладів освіти обладнанням для навчальних кабінетів у рамках реалізації реформи «Нова українська школа», у рамках реалізації Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility». Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
Закупівля здійснюється за рахунок коштів, виділених для реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році».
Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом – «Цей крок співфінансується Союзом – UkraineFacility» згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility».
Субвенція спрямовується на реалізацію публічного інвестиційного проекту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, зокрема на закупівлю: засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною формою, з поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти.
Товар має відповідати вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», дані засоби навчання повинні бути призначені для проведення демонстраційних і лабораторних робіт у закладах освіти та забезпечувати: безпечне використання в навчальному процесі; високу якість матеріалів виготовлення; комплектність для проведення не менше встановленої кількості експериментів, що передбачені навчальними програмами відповідно до освітнього стандарту.
Технічні характеристики та склад комплекту повинен відповідати сучасним вимогам.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи вимог освітніх програм та наказу МОН № 574 від 29.04.2022 року, потреби у високій точності, надійності та безпечності обладнання, відповідності сучасним підходам до викладання природничих наук.
Отже, при визначенні складу предмета закупівлі Замовник керувався: Наказом МОН №574 від 29.04.2020 — «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»; вимогами чинних освітніх програм 7 класу НУШ (Державний стандарт базової середньої освіти); Потребою забезпечити демонстраційні та лабораторні експерименти, передбачені навчальною програмою; безпечністю, точністю та сучасністю обладнання.
Крім того, потреба, технічні та якісні характеристики, визначені у відповідності до службової записки №690/01-40 від 16.07.2025р.(Копія службової записки та технічні характеристики необхідного обладнання – додаються).
2. Інформація щодо оприлюднення на власному веб-сайті.
На нашому офіційному сайті https://licey13khm.mozellosite.com розміщеноінформацію щодо закупівлі таїї очікуваної вартості. Покликання на розділ із закупівлями на сайті установи: https://licey13khm.mozellosite.com/fnansova-djalnst/publchn-zakupvl