-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням горища Козельщинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» Козельщинської селищної ради Полтавської області за адресою: Полтавська обл., Кременчуцький р-н., селище Козельщина, вул. Історична, 7
Завершена
2 925 026.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 250.26 UAH
мін. крок: 1% або 29 250.26 UAH
Номер:
d6a8411abe2743a39411ecbdb92f1f63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 17:01 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.08.2025 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-07-21-009011-a, 21.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом:
- оприлюднення Договору № 555 та всіх додатків до нього у відповідності до норм чинного законодавства;
- недопущення встановлених порушень в подальшому;
- притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-07-21-009691-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-21-009011-a; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.07.2025 № 3; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.07.2025 № 2; запитання учасників процедури закупівлі від 23.07.2025 та відповідь замовника від 25.07.2025; вимоги про усунення порушень від 11.08.2025 № UA-2025-07-21-009011-a.c1 та рішення замовника від 13.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-21-009011-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-21-009011-a; тендерну пропозицію учасника ФОП РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА; тендерну пропозицію учасника ПП «УКРБУДПЛЮС»; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.08.2025 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025; договір підряду від 21.08.2025 № 555 на суму 2721919,09 грн (з ПДВ), укладений з ПП «УКРБУДПЛЮС» (далі – договір № 555); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.08.2025 та 08.09.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення в частині не оприлюднення договору та до датків до нього в машинозчитувальному форматі.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Замовник 21.08.2025 уклав з ПП «УКРБУДПЛЮС» договір № 555, предметом якого є «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням горища Козельщинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» Козельщинської селищної ради Полтавської області за адресою: Полтавська обл., Кременчуцький р-н., селище Козельщина, вул. Історична, 7».
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір № 555 та всі додатки до нього у форматі PDF, тобто не у машинозчитувальному форматі.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Згідно Технічної специфікації (Додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації), а саме Дефектного акту замовником, передбачено використання «Металочерепиці Модерн 25 USS 045 350/25 МП» при виконання робіт.
Разом з цим, тендерна документація замовника містить наступну вимогу (пункт 7.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації): «З огляду на значний обсяг металочерепиці, використовування якої передбачено при улаштуванні покрівель під час виконання робіт за предметом закупівлі, на підтвердження використання якісного матеріалу учасник у складі пропозиції надає на металочерепицю, яку буде використовувати при виконанні робіт, чинний виданий органом із сертифікації або оцінки відповідності сертифікат відповідності, який підтверджує її відповідність згідно відповідних пунктів ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а також зазначений у сертифікаті відповідності протокол сертифікаційних випробувань, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження за показниками граничних відхилів за основними розмірами виробів, відхилення від прямолінійності, товщини готових виробів».
В складі тендерної пропозиції учасник ПП «УКРБУДПЛЮС» надав Протокол сертифікаційних випробувань від 16.11.2023 № 23БС-111602 (Протокол випробувань металочерепиця.pdf). в якому зазначено «Об’єкт випробувань - Листи покрівельні штамповані (металочерепиця) типу МЧ Еліт» та «Товщина готових виробів будь-якого типу з урахуванням металізованого та органічного покриття – фактичне значення 0,49», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника ні в частині назви потрібної металочерепиці ні в частині потрібної товщини.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив: «Тендерна документація та її додатки не містять вимог щодо товщини металочерепиці, щодо зазначення у протоколі сертифікаційних випробувань певних конкретних показників товщини металочерепиці чи об’єкту дослідження, що відповідає зазначеному ресурсу у відомості ресурсів учасника.
Учасником ПП «УКРБУДПЛЮС» надано на металочерепицю, яку буде використовувати при виконанні робіт та зазначену в його відомості ресурсів, чинний виданий органом із сертифікації сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність металочерепиці типу «Модерн» згідно відповідних пунктів ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а також зазначений у сертифікаті відповідності протокол сертифікаційних випробувань № 23БС-111602 від 16.11.2023, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження за показниками граничних відхилів за основними розмірами виробів, відхилення від прямолінійності, товщини готових виробів.
Протокол сертифікаційних випробувань № 23БС-111602 підтверджує відповідність товщини готових виробів з урахуванням металізованого та органічного покриття об’єкту дослідження вимогам ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а саме згідно цих стандартів дана товщина повинна становити не менше 0,45 мм, і дослідженням встановлено, що дана товщина об’єкту дослідження становить 0,49 мм, що є не менше 0,45 мм та відповідає вказаним ДСТУ, підтверджуючи якість та відповідність вимогам тендерної документації».
Вказане твердження є безпідставним, оскільки тендерна документація створюється безпосередньо Замовником, за результатами аналізу відомостей та інформації, необхідної останньому для підтвердження відповідності учасника тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Замовником в тендерній документації чітко визначено, що для виконання робіт має використовуватись Металочерепиця «Модерн 045» та встановлена вимога про надання протоколу сертифікаційних випробувань, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження, зокрема в частині показників товщини готових виробів.
Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням викладеного, надання протоколу сертифікаційних випробувань на іншу металочерепицю є невідповідністю, яка підлягає усуненню, оскільки виправлення такої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ПП «УКРБУДПЛЮС».
Період усунення порушень:
12.09.2025 15:07 - 27.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: - оприлюднено Договір № 555 з усіма додатками у відповідності до норм чинного законодавства в машинозчитувальному форматі; - зобов’язання не допускати встановлені порушення в подальшому; - притягнення до дисциплінарної відповідальності із застосуванням дисциплінарного стягнення особу, яку допустила порушення, про що оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту:
17.09.2025 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
4edc3805e38e4601a6091294516b3ada
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2925026,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-21-009011-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. З якої причини замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
283232f4c3dd4ac595a5cc50e74ed8a3
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Дата опублікування:
27.08.2025 15:30
Опис:
1. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано на власному веб-сайті https://wosmskozotg.e-schools.info/library/category/94534 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://content.e-schools.info/WOSMSKozOTG/library/%D0%9A%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96.pdf
2. За результатом перевірки тендерної пропозиції учасника ФОП Ряховська Варвара Олексіївна виявлено підстави для відхилення. Згідно п.п. 7.1. Додатка 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надаються розрахунки договірної ціни, розроблені у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу яких входять:
- договірна ціна (встановлюється твердою; договірна ціна учасника повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- відомість обсягів робіт (складена у відповідності до технічного завдання, а саме перелік та обсяг робіт повинні відповідати переліку та обсягам робіт по об’єкту згідно Додатку 4 до тендерної документації);
- локальний кошторис (локальні кошториси) (складені у відповідності до технічного завдання, а саме перелік та обсяг робіт повинні відповідати переліку та обсягам робіт по об’єкту згідно Додатку 4 до тендерної документації);
- відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання, а саме матеріали та їх обсяги, шифр ресурсу повинні відповідати відомості ресурсів в Додатку 4 до тендерної документації).
У складі пропозиції учасника відсутня відомість обсягів робіт.
Крім того, відповідно до пункту 5.2 розділу V Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни
«Замовник_________(назва організації)
Підрядник___________
Вид договірної ціни _________
Визначена згідно з ________
Складена в поточних цінах станом на " " 20__р"…».
Надана у складі пропозиції учасника договірна ціна складена не у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме в договірній ціні відсутня (не заповнена) інформація «Визначена згідно з_____»:
Згідно сталої практики Колегії Антимонопольного комітету України та результатів моніторингів процедур закупівель органів ДАСУ вищенаведений документ (Договірна ціна) не відноситься до документів, визначених п. 43 Особливостей, щодо яких замовником розміщується повідомлення з вимогою про усунення порушення.
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Згідно абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Приклади відповідних рішень Колегії АМКУ (Органу оскарження) по аналогічним підставам відхилення:
№ 16895-р/пк-пз від 15.10.2024, оголошення UA-2024-09-13-011492-а;
№ 15906-р/пк-пз від 26.09.2024, оголошення UA-2024-07-22-004271-a;
№ 9029-р/пк-пз від 22.05.2024, оголошення UA-2024-04-16-001515-а;
№ 13855-р/пк-пз від 15.08.2024, оголошення UA-2024-07-05-002695-a;
№ 14468-р/пк-пз від 28.08.2024, оголошення UA-2024-07-15-007958-a;
№10817 -р/пк-пз від 21.06.2024, оголошення UA-2024-05-15-006678-a.
Приклад рішення суду за результатом оскарження висновку за результатом моніторингу органу ДАСУ з позицією судових органів по аналогічним підставам відхилення: Рішення № 124606060, 22.01.2025, Одеський окружний адміністративний суд. Позиція суду: учасником надана Договірна ціна складена із порушенням вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі Настанова з визначення вартості будівництва). У Договірній ціні учасника не заповнена графа «Визначена згідно з…». Суд наголошує, що відсутність прямого посилання у пп. 8 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації на КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 не нівелює обов`язку їх використання учасником процедури закупівель як обов`язкових для визначення вартості послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів. Суд не погодився з викладеною у висновку по моніторингу позицією аудиторів про те, що зазначене порушення підлягає виправленню впродовж 24 годин, та погодився з позицією Позивача, що зазначене порушення є підставою відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Номер:
3de6ea093d2d49469478b3a4ff3d2f92
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2925026,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-21-009011-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- В підсумковій відомості ресурсів (Додаток 4 тендерної документації) замовником в розділі III. «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» визначений будівельний виріб «Металочерепиця Модерн 25 USS 045 350/25 МП». Також тенедерна документація замовника (пункт 7.3 Додатку 1) містить вимогу про надання зазначеного у сертифікаті відповідності протоколу сертифікаційних випробувань, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження за показниками граничних відхилів за основними розмірами виробів, відхилення від прямолінійності, товщини готових виробів.
Разом з цим учасником ПП «УКРБУДПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано протокол сертифікаційних випробувань № 23БС-111602 (Протокол випробувань металочерепиця.pdf) в якому зазаначено: «Об’єкт випробувань Листи покрівельні штамповані (металочерепиця) типу МЧ Еліт» та «Товщина готових виробів будь-якого типу з урахуванням металізованого та органічного покриття – фактичне значення 0,49», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «УКРБУДПЛЮС» на відповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Номер:
ebd7ddff992f4af093439247effbfd31
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
08.09.2025 15:02
Опис:
В підсумковій відомості ресурсів (Додаток 4 ТД) замовника визначений ресурс «Металочерепиця Модерн 25 USS 045 350/25 МП». В підсумковій відомості ресурсів учасника визначений ресурс «Металочерепиця Модерн 25 USS 045 350/25 МП», що відповідає технічному завданню замовника.
Відповідно до п.п. 7.3. п. 7 Додатка 1 до ТД учасник у складі пропозиції надає на металочерепицю, яку буде використовувати при виконанні робіт, чинний виданий органом із сертифікації або оцінки відповідності сертифікат відповідності, який підтверджує її відповідність згідно відповідних пунктів ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а також зазначений у сертифікаті відповідності протокол сертифікаційних випробувань, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження за показниками граничних відхилів за основними розмірами виробів, відхилення від прямолінійності, товщини готових виробів.
Отже, тендерною документацією передбачено надання саме протоколу сертифікаційних випробувань, зазначеного у наданому учасником сертифікаті відповідності. Тендерна документація та її додатки не містять вимог щодо товщини металочерепиці, щодо зазначення у протоколі сертифікаційних випробувань певних конкретних показників товщини металочерепиці чи об’єкту дослідження, що відповідає зазначеному ресурсу у відомості ресурсів учасника.
Учасником ПП «УКРБУДПЛЮС» надано на металочерепицю, яку буде використовувати при виконанні робіт та зазначену в його відомості ресурсів, чинний виданий органом із сертифікації сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність металочерепиці типу «Модерн» згідно відповідних пунктів ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а також зазначений у сертифікаті відповідності протокол сертифікаційних випробувань № 23БС-111602 від 16.11.2023, який підтверджує відповідність об’єкту дослідження за показниками граничних відхилів за основними розмірами виробів, відхилення від прямолінійності, товщини готових виробів.
Протокол сертифікаційних випробувань № 23БС-111602 підтверджує відповідність товщини готових виробів з урахуванням металізованого та органічного покриття об’єкту дослідження вимогам ДСТУ 8802:2018, ДСТУ Б EN 14782:2015 та ДСТУ Б EN 508-1:2015, а саме згідно цих стандартів дана товщина повинна становити не менше 0,45 мм, і дослідженням встановлено, що дана товщина об’єкту дослідження становить 0,49 мм, що є не менше 0,45 мм та відповідає вказаним ДСТУ, підтверджуючи якість та відповідність вимогам тендерної документації.
Отже, вимогу п.п. 7.3. п. 7 Додатка 1 до ТД учасник виконав у повному обсязі, відсутні порушення вимог тендерної документації та підстави відхилення.