-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 22 дні назад
504 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Номер:
94ebfbc01a624957a94ab636cd272551
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-05-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2025 00:00
Період моніторингу:
05.09.2025 16:46 - 27.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2025 № 265
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.09.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.09.2025 № 265
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2025-07-18-006802-a 18.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи від 18.07.2025 №01-69/28-25, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерної пропозиції від 28.07.2025, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ (далі – ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ) та Фізичної особи-підприємця «Кучеренко Віталій Володимирович», (далі – ФОП Кучеренко Віталій Володимирович») виконання рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2025, пояснення Замовника від 10.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено наступне.
Уповноваженою особою Замовника Протокольним рішенням від 12.08.2025 №01-69/38-25 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, як такого що не відповідає вимогами пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація не надано.
Учасником ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ 13 серпня 2025 подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України щодо не погодження з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції, у зв'язку з чим були розглянуті підстави відхилення Пропозиції скаржника та встановлено наступне.
В Рішенні від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз Комісія прийшла висновку, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави
На виконання Рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА. Відповідно до частин двадцять другої статті 18 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи наведене, Уповноваженою особою прийнято рішення скасувати протокол № 01-69/38-25 від 12.08.2025 та повторно розглянути пропозицію учасника ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА.
Отже, Замовник враховуючи Рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 09.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «Враховуючи наведене, замовник правомірно відхилив пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Постанови, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено наступне.
Згідно Додатку №5 до тендерної документації встановлена вимога надання інформації за встановленою формою, що передбачає в пунктах 9 та 10 необхідність зазначати зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію та договір від імені учасника, для юридичної особи - посада особи.
При цьому, учасником ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ надано Форму «Загальні відомості про учасника» від 25.07.2025 вих.№14/25 (файл.14 Відомості про Учасника pdf), де у пунктах 9 та 10 зразок підпису та посада особи не зазначена, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 09.08.2025 надав пояснення наступного змісту «На виконання вказаних законодавчих положень та у зв’язку із наявність електронного підпису ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, замовником було прийнято рішення не надавати 24 години для виправлення у відповідності до положень п. 43 Особливостей».
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
В ході проведення моніторингу Замовник Протоколом уповноваженої особи від 10.09.2025 № 01-69/68-25 відмінив закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
15.09.2025 21:09 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 21:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи, що замовник має право відмінити закупівлю на будь-якому етапі, навіть після визначення переможця, якщо є підстави, також ту обставину, що станом на 10.09.2025 договір за результатами даної процедури закупівлі не укладено, жодних негативних наслідків щодо неправомірного витрачання бюджетних коштів не настало, уповноваженою особою прийнято рішення шляхом складання протоколу № 01-69/68-25 від 10.09.2025 про відміну закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a).
Дата публікації звіту:
16.09.2025 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
3be37b2092a54310811fcee089ebff0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 21:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати пояснення щодо причин не розміщення Замовником повідомлення про виправлення невідповідностей щодо пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозицій Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ не розміщено повідомлення щодо пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація?
3. Згідно Додатку №5 до тендерної документації встановлена вимога, а саме: Форма «Загальні відомості про учасника» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (у разі його наявності).
При цьому учасником ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ надано Форму «Загальні відомості про учасника» від 25.07.2025 вих.№14/25 (файл.14 Відомості про Учасника pdf), де у п.9 та п.10 найменування відомостей не зазначено зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для юридичної особи - посада особи.
Необхідно надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4d2be8e137ad478da6ed5fe582a7fc9f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 15:59
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a) надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до Положення про Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України № 229 від 10 травня 2023 року, основним завданням територіального управління є організаційне та фінансове забезпечення діяльності місцевих судів.
З метою виконання покладених завдань територіальним управлінням було розпочато процедуру закупівлі оргтехніки - багатофункціональних пристроїв. Суди мають постійно здійснювати процесуальну діяльність, а отже друк, розмноження, сканування процесуальних документів для судового процесу є важливим елементом здійснення судочинства.
Для оновлення застарілої техніки територіальним управлінням було здійснено аналіз стану забезпечення засобами інформатизації та надано інформацію щодо їх потреби Державній судовій адміністрації України. За результатами цього аналізу Державна судова адміністрація України надіслала до територіального управління лист від 14.07.2025 №15-13927/25 «Про актуалізовані рекомендовані технічні вимоги для засобів інформатизації» (копія додається) яким було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
26.06.2025 рішенням Вищої ради правосуддя № 1378/0/15-25 «Про погодження перерозподілу бюджетних видатків» (копія рішення додається), було погоджено перерозподіл видатків за спеціальним фондом державного бюджету за кодом економічної класифікації видатків 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та доведено розподіл коштів для придбання засобів інформатизації розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня.
Довідкою № 60 від 01.07.2025 про зміни до кошторису, затвердженою Державною судовою адміністрацією України (копія довідки зі змінами до кошторису додається) було передбачено закупівлю 18 штук багатофункціональних пристроїв на очікувану вартість 504 000,00 грн. (ціна за одиницю товару – 28000,00 грн).
Територіальне управління, проаналізувавши ринок товару - багатофункціональних пристроїв, залишило очікувану вартість закупівлі незмінною, враховуючи, що вартість бфп на ринку в період оголошення відкритих торгів з особливостями коливалась від 23 999,00 грн. до 27 299,00 грн. (дане твердження підтверджується протоколом уповноваженої особи про визначення предмету закупівлі та затвердження тендерної документації, який містить скріншоти з торгівельних майданчиків в мережі інтернет (копія протоколу додається).
Отже, зважаючи на вищезазначене, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області здійснювало обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на підставі листів головного розпорядника бюджетних коштів – Державної судової адміністрації України та з дотриманням вимог щодо ефективного, результативного та цільового використання бюджетних коштів відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України.
2. Надати пояснення щодо причин не розміщення Замовником повідомлення про виправлення невідповідностей щодо пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозицій Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ не розміщено повідомлення щодо пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація?
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області у Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» встановила наступні учасників закупівлі:
«5. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація».
У складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА не було надано в порушення вимог п. 5 Додатку № 2 до Тендерної документації листа (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація.
Зазначене стало підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно протоколу № 01-69/38-25 від 12.08.2025.
Щодо нормативного регулювання зазначаємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 22 вимагає, щоб замовник у тендерній документації визначив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, на розсуд замовника, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічна характеристика — це не лише параметри товару, а й умови його обслуговування, гарантії, можливість ремонту. Замовником прямо зазначено в п. 5 Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» вимогу у розділі технічних характеристик щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація, це - обов’язкова технічна умова, яка впливає на безпосереднє використання та обслуговування придбаної оргтехніки в подальшому.
Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА документа, що підтверджує наявність сервісних центрів, є невідповідністю технічній частині пропозиції, яка не може бути виправлена за 24 години у відповідності до положень п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Постанова).
Враховуючи наведене, замовник правомірно відхилив пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Постанови, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
3. Згідно Додатку №5 до тендерної документації встановлена вимога, а саме: Форма «Загальні відомості про учасника» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (у разі його наявності). При цьому учасником ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ надано Форму «Загальні відомості про учасника» від 25.07.2025 вих.№14/25 (файл.14 Відомості про Учасника pdf), де у п.9 та п.10 найменування відомостей не зазначено зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для юридичної особи - посада особи. Необхідно надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначеної невідповідності.
Учасником ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ надано Форму «Загальні відомості про учасника» від 25.07.2025 вих.№14/25 (файл.14 Відомості про Учасника pdf), де у п.9 та п.10 найменування відомостей не зазначено зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, для юридичної особи - посада особи. Наданий файл було підписано електронним підписом учасника.
Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
На виконання вказаних законодавчих положень та у зв’язку із наявність електронного підпису ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, замовником було прийнято рішення не надавати 24 години для виправлення у відповідності до положень п. 43 Особливостей.
26.08.2025 Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13128-р/пк-пз було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи наведене, протоколом уповноваженої особи від 28.08.2025 № 01-69/58-25 скасовано своє попереднє рішення № 01-69/38-25 від 12.08.2025 та визначено переможцем закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-18-006802-a - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) - учасника Фізичну особу-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛУ ІВАНОВИЧА ціна пропозиції – 466200,00 грн. з ПДВ.
В подальшому, Замовником у процесі аналізу власних дій під час проведення процедури закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a) встановлено, що було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, усунення якого станом на 10.09.2025 в межах цієї процедури є неможливим, а саме:
-замовник повинен був надати 24 години учаснику ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛІ ІВАНОВИЧУ у відповідності до п. 43 Особливостей для надання у відповідності до вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації листа (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація.
Замовником помилково було одразу виконано рішення Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13128-р/пк-пз від 26.08.2025, в тому числі і визнано учасника ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛУ ІВАНОВИЧА переможцем закупівлі.
Відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи, що замовник має право відмінити закупівлю на будь-якому етапі, навіть після визначення переможця, якщо є підстави, також ту обставину, що станом на 10.09.2025 договір за результатами даної процедури закупівлі не укладено, жодних негативних наслідків щодо неправомірного витрачання бюджетних коштів не настало, уповноваженою особою прийнято рішення про відміну закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a).
Протоколом уповноваженої особи № 01-69/68-25 від 10.09.2025 відмінено закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a) на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей (копія протоколу додається).