• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 дні назад

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Номер: 94ebfbc01a624957a94ab636cd272551
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-05-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.09.2025 16:46 - 27.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.09.2025 № 265 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.09.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2025 № 265 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2025-07-18-006802-a 18.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи від 18.07.2025 №01-69/28-25, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерної пропозиції від 28.07.2025, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ (далі – ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ) та Фізичної особи-підприємця «Кучеренко Віталій Володимирович», (далі – ФОП Кучеренко Віталій Володимирович») виконання рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2025, пояснення Замовника від 10.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено наступне. Уповноваженою особою Замовника Протокольним рішенням від 12.08.2025 №01-69/38-25 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, як такого що не відповідає вимогами пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація не надано. Учасником ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ 13 серпня 2025 подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України щодо не погодження з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції, у зв'язку з чим були розглянуті підстави відхилення Пропозиції скаржника та встановлено наступне. В Рішенні від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз Комісія прийшла висновку, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави На виконання Рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА. Відповідно до частин двадцять другої статті 18 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи наведене, Уповноваженою особою прийнято рішення скасувати протокол № 01-69/38-25 від 12.08.2025 та повторно розглянути пропозицію учасника ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА. Отже, Замовник враховуючи Рішення Комісії від 26.08.2025 № 13128-р/пк-пз на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 09.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «Враховуючи наведене, замовник правомірно відхилив пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Постанови, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Крім того, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено наступне. Згідно Додатку №5 до тендерної документації встановлена вимога надання інформації за встановленою формою, що передбачає в пунктах 9 та 10 необхідність зазначати зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію та договір від імені учасника, для юридичної особи - посада особи. При цьому, учасником ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ надано Форму «Загальні відомості про учасника» від 25.07.2025 вих.№14/25 (файл.14 Відомості про Учасника pdf), де у пунктах 9 та 10 зразок підпису та посада особи не зазначена, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 09.08.2025 надав пояснення наступного змісту «На виконання вказаних законодавчих положень та у зв’язку із наявність електронного підпису ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, замовником було прийнято рішення не надавати 24 години для виправлення у відповідності до положень п. 43 Особливостей». Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. В ході проведення моніторингу Замовник Протоколом уповноваженої особи від 10.09.2025 № 01-69/68-25 відмінив закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 15.09.2025 21:09 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2025 21:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи, що замовник має право відмінити закупівлю на будь-якому етапі, навіть після визначення переможця, якщо є підстави, також ту обставину, що станом на 10.09.2025 договір за результатами даної процедури закупівлі не укладено, жодних негативних наслідків щодо неправомірного витрачання бюджетних коштів не настало, уповноваженою особою прийнято рішення шляхом складання протоколу № 01-69/68-25 від 10.09.2025 про відміну закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006802-a).
Дата публікації звіту: 16.09.2025 15:50

Запити/Пояснення