• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 21 день назад

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2025 14:03 - 23.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення

Номер: d3091fb1b05f49fbb7036b1ae90e34d2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-18-006802-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель 18.07.2025 року Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі –Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-07-18-006802-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: « Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої)», що зазначено в оголошенні та тендерній документації. Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 26 липня 2025 00:00 (відповідно до Оголошення про проведення закупівлі). 28 липня відбувся у рамках закупівлі відбувся аукціон, за результатами якого найнижчу цінову пропозицію надав ФОП Кучеренко Віталій Володимирович. Відповідно протоколу №01-69/33-25 Уповноваженої особи Замовника, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кучеренка В. В. Після цього на розгляд Замовника надійшла тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Іванченка Миколи Івановича (далі – Скаржника) та 12 липня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол №01-69/38-25 Уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області у якому було зазначено «Керуючись положеннями абз. 2. п.п. 2 п. 44 Особливостей уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2025-07-18-006802-a-Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) Фізична особа-підприємець ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, ціна пропозиції – 466200,00 грн. з ПДВ.». Замовником було також зазначено, що «Учасником в складі тендерної пропозиції лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація не надано. Відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. Ne 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. Мо 471) (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації тa/aбo документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.» Я не погоджуюся із вказаним вище рішенням щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -- Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. Ne 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. Мо 471) (далі - Особливості) та вважаю такі дії Замовника такими, що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель. Підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції було ненадання листа (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посилання на офіційний сайт виробника з відповідною інформацією (пункт 5 додатку №2 до Тендерної документації). Враховуючи, що: - була відсутня вимога щодо власне наявності сервісних центрів у м. Харків чи Харківській області (вимагалося лише інформування щодо їх наявності чи відсутності, тобто навіть відсутність такого сервісного центру не могла б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції) - такий документ є інформаційним підтвердженням, а не суто технічною характеристикою, без якої пропозиція не могла б бути розглянута; - довантаження цієї довідки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо ненадання такої довідки не може кваліфікуватися, як невідповідність умовам технічної специфікації та відповідно до пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону, Замовник зобов’язаний був надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації або документах, які можуть бути усунені. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, чим було порушено наші законні права. У зв’язку із вище вказаним, ПРОСИМО: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Іванченка Миколи Івановича; 3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку. Фізична особа-підприємець ________________ Іванченко М. І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2025 12:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.08.2025 17:28
Дата виконання рішення Замовником: 02.09.2025 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом уповноваженої особи від 28.08.2025 за № 01-69/58-25 учасника ФОП Іванченко визнано переможцем закупівлі. Пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА була відхилена протоколом уповноваженої особи № 01-69/38-25 від 12.08.2025. 26.08.2025 надійшло Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13128-р/пк-пз від 26.08.2025, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи наведене, Уповноваженою особою прийнято рішення скасувати протокол № 01-69/38-25 від 12.08.2025 та повторно розглянути пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛИ ІВАНОВИЧА. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено, що вказана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості): відсутні. Згідно з проведеним розглядом документів учасника, завантажених ним на виконання норм частини 6 статті 17 Закону та взявши до уваги інформацію, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тендерна пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Визначити переможцем закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-18-006802-a - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) - учасника Фізичну особу-підприємця ІВАНЧЕНКО МИКОЛУ ІВАНОВИЧА ціна пропозиції – 466200,00 грн. з ПДВ. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі - Фізичною особою-підприємцем ІВАНЧЕНКО МИКОЛОЮ ІВАНОВИЧЕМ протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 особливостей.
Автор: Фізична особа-підприємець ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, Микола Іванченко 380635703394 ivancenkomikola774@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1b8aab3317d946deb22adf17df9af6e4
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 18.07.2025 року Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі –Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-07-18-006802-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: « Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої)», що зазначено в оголошенні та тендерній документації.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 26 липня 2025 00:00 (відповідно до Оголошення про проведення закупівлі).
28 липня відбувся у рамках закупівлі відбувся аукціон, за результатами якого найнижчу цінову пропозицію надав ФОП Кучеренко Віталій Володимирович. Відповідно протоколу №01-69/33-25 Уповноваженої особи Замовника, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кучеренка В. В.
Після цього на розгляд Замовника надійшла тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Іванченка Миколи Івановича (далі – Скаржника) та 12 липня 2025 року Замовником було опубліковано Протокол №01-69/38-25 Уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області у якому було зазначено «Керуючись положеннями абз. 2. п.п. 2 п. 44 Особливостей уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2025-07-18-006802-a-Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV за ДК 021:2015-30120000-6 (придбання оргтехніки - багатофункціональні пристрої) Фізична особа-підприємець ІВАНЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ, ціна пропозиції – 466200,00 грн. з ПДВ.». Замовником було також зазначено, що «Учасником в складі тендерної пропозиції лист (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посиланням на офіційний сайт виробника де зазначена відповідна інформація не надано. Відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. Ne 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. Мо 471) (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації тa/aбo документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»

Я не погоджуюся із вказаним вище рішенням щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -- Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. Ne 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. Мо 471) (далі - Особливості) та вважаю такі дії Замовника такими, що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель.
Підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції було ненадання листа (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів у м. Харкові та Харківській області або посилання на офіційний сайт виробника з відповідною інформацією (пункт 5 додатку №2 до Тендерної документації).

Враховуючи, що:
- була відсутня вимога щодо власне наявності сервісних центрів у м. Харків чи Харківській області (вимагалося лише інформування щодо їх наявності чи відсутності, тобто навіть відсутність такого сервісного центру не могла б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції)
- такий документ є інформаційним підтвердженням, а не суто технічною характеристикою, без якої пропозиція не могла б бути розглянута;
- довантаження цієї довідки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо

ненадання такої довідки не може кваліфікуватися, як невідповідність умовам технічної специфікації та відповідно до пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону, Замовник зобов’язаний був надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації або документах, які можуть бути усунені.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, чим було порушено наші законні права.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника