• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Апарати повітряного охолодження (Лот №1 Апарат повітряного охолодження; Лот №2 Апарат повітряного охолодження)

Завершена

54 333 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 228 333.00 UAH
Номер: c004da991645410e94bb3935f48d9633
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.10.2025 13:58 - 29.10.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.10.2025 Київ № 271 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2025-07-18-004866-a 18.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот № 1) та ТОВ «СТІЛНЕТ» (лот № 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (лот №1 та лот № 2) та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 липня 2025 року № 25/ТО/189), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот № 1) та товариства з обмеженою відповідальністю «СТІЛНЕТ» (далі – ТОВ «СТІЛНЕТ») (лот № 2), вимога про усунення невідповідностей до 20.08.2025, протокол від 25.08.2025 № 25/ТО/189/1-н-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот №1), протокол від 23.09.2025 № 25/ТО/189/2-н-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «СТІЛНЕТ» (лот № 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1 та № 2), договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 09.09.2025 № 2509000022 сума якого складає 26 577 600,00 грн, в тому числі ПДВ 4 429 600,00 грн (лот № 1), договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 08.10.2025 № 2510000028 сума якого складає 36 666 000,00 грн в тому числі ПДВ 6 111 000,00 грн (лот № 2), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2025 № 14114-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ) (лот № 2), пояснення та документи надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ за лотом № 2, не здійснювався.
Період усунення порушень: 23.10.2025 15:24 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2025 15:24

Запити/Пояснення