-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Апарати повітряного охолодження (Лот №1 Апарат повітряного охолодження; Лот №2 Апарат повітряного охолодження)
Завершена
54 333 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 228 333.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 228 333.00 UAH
Номер:
c004da991645410e94bb3935f48d9633
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:58 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-07-18-004866-a 18.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот № 1) та ТОВ «СТІЛНЕТ» (лот № 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (лот №1 та лот № 2) та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 липня 2025 року № 25/ТО/189), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот № 1) та товариства з обмеженою відповідальністю «СТІЛНЕТ» (далі – ТОВ «СТІЛНЕТ») (лот № 2), вимога про усунення невідповідностей до 20.08.2025, протокол від 25.08.2025 № 25/ТО/189/1-н-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця КОНСОРЦІУМ «НГХ ГРУПП» (лот №1), протокол від 23.09.2025 № 25/ТО/189/2-н-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «СТІЛНЕТ» (лот № 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1 та № 2), договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 09.09.2025 № 2509000022 сума якого складає 26 577 600,00 грн, в тому числі ПДВ 4 429 600,00 грн (лот № 1), договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 08.10.2025 № 2510000028 сума якого складає 36 666 000,00 грн в тому числі ПДВ 6 111 000,00 грн (лот № 2), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2025 № 14114-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ) (лот № 2), пояснення та документи надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ за лотом № 2, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.10.2025 15:24 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
6e7fce508dc04ce186a27116df281771
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Апарати повітряного охолодження (Лот №1 Апарат повітряного охолодження; Лот №2 Апарат повітряного охолодження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-18-004866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af5125274dbc4e069446a40079247644
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 09.10.2025
Дата опублікування:
10.10.2025 12:51
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 09.10.2025 по предмету закупівлі «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Апарати повітряного охолодження (Лот №1 Апарат повітряного охолодження; Лот №2 Апарат повітряного охолодження)», номер оголошення UA-2025-07-18-004866-a повідомляємо таке:
Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання окремих методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, а саме: - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, зокрема з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду тощо.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Для визначення очікуваної вартості по двом лотам були направлені запити до потенційних постачальників щодо отримання від них комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «Техпромсервіс ЛТД», ТОВ «Сєвєродонецький завод хімічного нестандартизованого обладнання», ПРАТ «ХІММАШ"» (КОНСОРЦІУМ "НГХ ГРУПП"), ТОВ «Машзавод», ТОВ "Метал Ворк", ТОВ Норма Плюс", ТОВ "Термокомплекс", ТОВ "Авгеліт", ПНВФ “Анкор-Теплоенерго”, ТОВ «ПРОМСТІЛ», ТОВ «СТАЛЬ ТРЕЙД ТД», ТОВ «УКРНАФТОМАШ ЕРС», ТОВ "НГХ СЕРВІС", ТОВ "СТІЛНЕТ".
Комерційні пропозиції отримано від: ТОВ "АВГЕЛІТ", ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СЗХНО», ТОВ "Стілнет", ТОВ "Метал Ворк" та КОНСОРЦІУМ "НГХ ГРУПП".
Враховуючи всі джерела отримання цінової інформації, з метою принципу максимальної економії, очікувана вартість по ЛОТ №1 та ЛОТ №2 розрахована по мінімальній комерційній пропозиції - ТОВ "Стілнет".
При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, який в повному обсязі повинен забезпечувати виробничі потреби підприємства, з урахуванням пропозицій на подібний товар на ринку України.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.